Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myöhäinen plussaus!

Vierailija
05.09.2014 |

Heipsus!

Onko ketään kohtalotovereita joilla pitkä kuukautiskierto ja plussanneet myöhään? Mulla kukautiset nyt neljättä päivää myöhässä, yleensä tulleet aina ajallaan (kierto 31pvä). Toisena päivänä tunsin repäisyjä oikealla puolella yskiessä tai ylösnoustessa. Valkovuoto runsasta ja välillä juoksevaa ja aina iltaisin maha kuin ilmapallo ! Pari testiä olen tehnyt mutta näyttävät negaa. Pieni ihme olisi tervetullut :-) ajattelin odottaa viikonlopun yli ja testailla uudestaan jos ei menkoista ala kuulua mitään..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai käy aivan järkeen, mulla on lyhyt kierto ja testi näytti plussaa jo samana päivänä kuin kuukautisten olisi vasta pitänyt alkaa.

Vierailija
2/5 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla mahdollista. Itelläni sain plussan vasta 7 päivää sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Ja nyt kainalossa 9 kk tyttö:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkisillä testeillä ootte testaillu?

Vierailija
4/5 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että ovis on tullut myöhemmin. Mulla kierto 28pv ja ovis yleensä siinä kp 14. Kierrossa, jossa tärppäsi, ovis oli kp 11. Plussasin samana päivänä, kun menkat piti alkaa.

Sitä en ymmärrä, miksi ekassa ultrassa laskettu aika siirtyi viikon aiemmaksi..

Vierailija
5/5 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt kp 39 menossa ja negaa näyttää. Pari päivää sitten tuli pientä rusehtavaa tuhruvuotoa, olin ihan varma että nyt ne menkat alkaa mutta ei!! Mitä tää on?? Pitäiskö tässä ootella vielä viikko ennenkö lääkäriin soittaa..