Apua! Pomoni on narsissi!
Ottanut mut silmätikuksi. Aina on jotain valittamisen aihetta... Ja aina hän kääntää huomion itseensä ei kuuntele työntekijöiden mielipidettä jne. Muuten meillä on töissä ihan hyvä henki, nauretaan paljon kun pomo on poissa. Kukaan ei pidä hänestä mutta muiden hän antaa olla rauhassa, ei mun. Apua! Mitä teen? Pitääks vaihta työpaikkaa?
Kommentit (5)
Tarvisko se lannoitusta tai lisää vettä? Ja auta armias jos oot kastellu sitä liikaa.
Joudut varmaan juottamaan pomoasi päivittäin..? Kannatko sitten pomon myös varjoon vähän lepäilemään, jos se sattuu nuupahtamaan..?
Pääset ongelmasta eroon näin:
1) Tee seuraavat toimenpiteet, kuin ne olisivat normaaleja arkipäiväisiä toimintojasi. Toimi huomiota herättämättä.
2) Laita pomosi seuraavan pääsiäisviikon alussa maljakkoon, jossa on vähän vettä.
3) Pääsiäisen jälkeen heitä pomo biojätteeseen.
4) Teeskentele, että kaikki on normaalisti. Jos teit edelliset kohdat huolellisesti, kukaan ei epäile mitään.
5) Jos joku kysyy, niin sano, ettet ole nähnyt pomoa sitten pääsiäisen jälkeen, etkä tiedä, missä hän on.
Ai, mun pomo on tulppaani ja ex-pomo oli ruusu. Mikäköhän mahtaa olla parhainta laatua? Itse pidin kyllä ruususta, tulppaani saa hermot kireälle.
Wanha.