Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yh äiti itkee yksin kotona vessassa, lapset leikkii huoneessan.

Vierailija
04.09.2014 |

kysyttävää? En vaan enää jaksa..

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman tärkein tehtävä on antaa lapselle rajoja. Vaikka tuntuu pahalta niin kovat keinot käyttöön.

Vierailija
22/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan kautta tai kotipalveluun yhteys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta loytyyko kuopiosta kotipalveluun tai perhetyohon puhelinnumeroa. Kylla tampereella perhetyohon saa ottaa yhteytta ilman neuvolaa valikatena. Kyseessa juuri pikkulapsiperheille jaksamisen tukemiseksi suunniteltu palvelu.

Vierailija
24/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna hakisin ensin käytännön apua esim. neuvolan kautta kotiapua, ja sitten, jos ei käytännön apu riitä parantamaan mielialaasi ja jaksamistasi, tuohon mielialaasi apua  esim. neuvolapsykologilta. Neuvolan terveydenhoitajan kommentti ei auttanut sinua, jos hän ei kerran ohjannut muun avun piiriin, vaan pelkästään voivotteli tilannettasi, vaikka olit romahtamispisteessä. Itse olen kokenut uupumuksen pienen lapsen äitinä aiemmin enkä haluaisi sitä kenellekään, oli niin paha olo. Sieltä noustiin lääkityksen, lapsenhoitoavun (oma sukulainen), töiden aloittamisen ja  terapian kautta.

Vierailija
25/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:47"]itse olet tilanteesi pedannut.
[/quote]
Mene helvettiin.

Vierailija
26/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Kuopiota asutte? Meillä samanikäinen vanhin lapsi ja nuorempi 3 v. En ole aiemmin netin kautta apua tarjonnut, mutta kertakos tuo ensimmäinen :) Eikö tosiaan neuvolasta tarjonneet psykologilla käyntiä tai perhetyöntekijää käymään teillä?

Vierailija
27/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sinnittelin noin ja lupasin itku kurkussa neuvolan tädille että jaksan jaksan, kun olin aluksi valittanut etten univelkaisena jaksa... sitten yksi päivä naru loppu ja raivostuin. Pelästyin itsekin mitä olisin ehkä väsyneenä suutuspäissäni saattanut tehdä. Onneksi soitin neuvolaan pyysin kotihoidon apua ja sain. Neuvoni on että soitat neuvolasta huomenna apua, etkä anna periksi. Kurinpitoa on turha yrittääkään tuossa tilanteessa ottaa haltuun. Tarttet oikeesti apua ja varmasti saat. Ja niille ketkä lähtevät moralisoimaan niin se päivä tulee vielä teillekin kun lautaset lentää...

Vierailija
28/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu tai diakoniin yhteys. Et varmasti ole ensimmäinen jolla on tuolla lailla vaikeaa, joten apua on kehitetty kaltaisiasi varten!

Vierailija
29/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Uskon että olet tiukilla. Hyvä että kirjoitat tänne. Kuopiossa toimii lapsiperheiden kotipalvelu josta myös uupuneet vanhemmat saavat apua. Pyydä vaikka neuvolan terkkaa olemaan yhteydessä sinne. Olet hyvä vanhempi silloin kun pyydät apua. Toivottavasti aamulla sinulla jo helpompaa.

Vierailija
30/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olet tilanteesi pedannut.

Vierailija
31/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin itken monesti ja en ole edes yh, silti väsyttää. Ja mulla on vain yksi lapsi. Rakastan äitiyttä mutta välillä on rankkaa olla koko ajan hereillä, valppaana ja valmiina. Oon monesti miettinyt että mitä jos oisin yh, oisin varmaan jo hullujen huoneella. Hatun nosto kaikille jotka selviää ilman toista aikuista.

Ps. Oon Kuopiosta kans