Mitä mieltä nimestä Ulla-Raija?
Sunnuntaina on ristiäiset. Halutaan tytölle kaksi osainen suomalainen nimi. Ulla on mun suosikki ja Raija miehen. Onko kiva?
Kommentit (33)
Itse en tykkää väliviivallisista nimistä mutta Ulla on tosi kiva nimi.
Raija tökkii. Ulla on kiva ja ajaton, tunnen monenikäisiä Ullia.
Ulla-Leena
Ulla-Maija
Ulla-Riitta?
Ulla-Pulla siitä valitettavasti väkisinkin "kavereiden" suussa tulee, mutta niinpä niitä muidenkin nimiä väännellään, joten en nyt tuon takia jättäisi ullaa laittamatta.
Hyi helvetti. Ex anoppi oli Ulla-Maija, juoppo joka haisi aina röökille. Ulla EI ole hyvä nimi.
Sopiva nimi, jos tykkää 60- ja 70- luvun retroilusta.. =)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:17"]
Hyi helvetti. Ex anoppi oli Ulla-Maija, juoppo joka haisi aina röökille. Ulla EI ole hyvä nimi.
[/quote]
No, jokaisella nimellä on "huono" kantajansa. Nea voi olla kuitenkin jonkun mielestä kaunis nimi, vaikka joku toinen tuntisi koulukiusaaja-Nean.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:17"]
Ulla-Pulla siitä valitettavasti väkisinkin "kavereiden" suussa tulee, mutta niinpä niitä muidenkin nimiä väännellään, joten en nyt tuon takia jättäisi ullaa laittamatta.
[/quote]
Varmaan harvemmin jos lapsi on hoikka eikä näytä plussapallottuneelta:D
Itse asiassa tunnen vain hoikkia ja normaalikokoisia Ulla-nimisiä, ikäluokissa 26-64v.
Ulla on ihan ok nimi mutta Raija ihan kamala vaikka onkin rakkaan tätini nimi. Yhdysnimenä tuo on vielä hirveämpi!
Pillulah tai Pallilah olisi parempi.
Joku Ulla-Kaarina voisi olla nätimpi kuin aloittajan vaihtoehto.
Kaikki Ullat näyttää aina tosi ruotsalaisilta ja niiden nimi pitäis varmaan oikeesti lausuu että Ylla.
Saa nähdä koska nuo -ija päätteiset nimet tulee taas oikein kunnolla muotiin; Raija, Kaija, Taija, Maija, Saija, Aija.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:17"]
[/quote]
No, jokaisella nimellä on "huono" kantajansa. Nea voi olla kuitenkin jonkun mielestä kaunis nimi, vaikka joku toinen tuntisi koulukiusaaja-Nean.
[/quote]
varmasti, mutta minua henkilökohtaisesti puistattaa koko nimi. En pitänyt siitä ennen kuin anopin tapasin, nyt pidän vielä vähemmän. Mielestäni on tuolta aikakaudelta nätimpiäkin nimiä.
Laittakaa Ulla-Sofia, tai Ulla-Aurora :-)
Raija-Jennica tai Raija-Jemina olisi paljon coolimpi
Eei..