Mikä on nykyisessä kodissasi parasta?
Meidän kodissa parasta on iso piha, miltä näkee joka ilta todella kauniin tähtitaivaan. Ja ulkosauna! ♡
Kommentit (76)
Se, että olemme remontoineet tämän talon näköiseksemme.
Sijainti ja jugend "linnan" kakluunit, pariovet, huonekorkeus ym. Lisäksi päivitetty kylppäri
Tilaa 240 neliötä yhdessä tasossa. Iso piha jossa marjapensaita ja hedelmäpuita, iso sauna ja kaunis sisustus. Asun vihdoin unelmakodissa:)
Todella halpa vuokra (Helsingin mittakaavassa), täydellinen pohjaratkaisu, kivat ikkunat ja hiljaiset naapurit, mitä nyt alakerrassa joskus biletetään. Olen myös sisustanut mieleisekseni.
Kiva pohjaratkaisu, avara ja käytännöllinen. Siihen ensiksi ihastuttiin ja se on parasta edelleen. Kaikki muu ympärillä voi muuttua muttei asunnon pohja :)
Tumman ruskea lattia johon akaasia kalusteeni sopivat. Vaaleanpunainen lasitettu parveke johon voi päästää kissat. Vessa ja suihku eri huoneissa. Lapsilla omat isot huoneet ja mulla vihdoin oma makkari!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:29"]Sijainti ja vuokra, vähän päälle 700 euroa 135 neliöstä.
[/quote]
Tosi halpa. =O
Oma valoisa yksiö hyvällä pohjaratkaisulla,iso lasitettu parveke, metsä edessä ja kaiken kruunaa hiljaiset, mukavat naapurit.Olen aiemmin asunut vuokralla eri paikoissa ja kun vihdoin sain ostettua tämän oma pienen asunnon, niin tuntuu että sain oman pienen palan paratiisia. Ihana tulla kauniiseen pieneen kotiin työpäivän jälkeen, kun ei tarvitse kuunnella juoppojen huutoa eikä katsella roskia , graffittejä seinissä. Saa nukkua yöt rauhassa ja ympäristö on siisti. Tämä riittää minulle onnelliseen elämään.
Koti on oma ja lähimpään naapuriin on 400 metriä.
Se että ei ole naapureita, kuitenkin emme asu missään metsässä. Oma mustikkametsä takapihalla, talon koko yli 200 neliöö, iso ihana piha, iso tilava keittiö, isot makkarit ja varsinkin nämä talon asukkaat.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:12"]
No meillä se takkahuone on just se "olohuone". Siis se missä oleskellaan ja nautitaan siitä takkatulesta.
[/quote] Sama meillä. Olohuone on vierashuoneena. T:73
Mahtava näköala kaupungin kattojen yllä = sijainti. Toinen juttu on väljyys. On kiva kun pystyy tekemään kävelymeditaationkin olohuoneessa, joka on koko kerrostalon rungon levyinen.
Sijainti täälläkin, Helsingin kantakaupungissa, kaikki tarvittava lähellä: harrastukset, kahvilat, ravintolat, puistot, kirjasto. Ratikat ja bussit kulkee läheltä, helppo elää autottomana. City-elämää parhaimmillaan :)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:27"]
Talvipuutarha :)
[/quote]
Oi, ihanaa! Onnellinen sinä!