Mikä on nykyisessä kodissasi parasta?
Meidän kodissa parasta on iso piha, miltä näkee joka ilta todella kauniin tähtitaivaan. Ja ulkosauna! ♡
Kommentit (76)
Rauhallinen mutta keskeinen sijainti, kaikki kuviteltavissa olevat palvelut lähellä. Hyvä julkinen liikenne.
Sijainti ja naurettavan pieni hinta kun itse rakennettiin. Muutkin ratkaisut kodissa melko onnistuneita kun niitä itse pitkään mietittiin. Suuri keittiö ja pitkä ruokapöytä on ykkösiä.
Oma makuuhuone! Yksinhuoltajana aina aiemmin olkkarissa nukkuneena onnistuin löytämään pienehkön kolmion kivalta alueelta kohtuu hintaan. Pieni oma tila rauhassa lukemiseen, telkkarin katseluun, päikkäreiden ottamiseen... Ihanaa saada välillä oma ovi kiinni :)
Olen aina rakastanut "steriiliä" sisustamista ja nyt asun lähes kokonaan valkoisessa asunnossa. Muutama väripilkku tietenkin löytyy joka huoneesta, mutta muuten tämä on niin ihanan puhtoisen näköinen :)
Sijainti, merinäköala, ihanat naapurit, juuri rempatut pinnat, ranskalainen parveke makuuhuoneessa, yrttitarha isola lasitetulla terassilla.
Iso keittio ja se etta rakennus on useassa eri tasossa (viidessa itseasiassa).
Sijainti: saunasta voi kipaista uimaan.
Sijainti keskustassa, hinta, iso keittiö, 2 wc, kylpyamme, terassi.
Mutta ihan ykköstä on että laina on jo maksettu :)
Sisustus. Värikästä ja paljon taidetta.
Koko. Jokaisella perheenjäsenellä on oma huone, lisäksi vielä keittiö, ruokailuhuone, olohuone, takkahuone, khh ja pesutilat.
Meidän koti on minulle maailman paras paikka mitä voin kuvitella <3
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 18:32"]
Juomiseen sopivaa vettä tulee hanasta. Ja kuumaa vettä myös.
[/quote]
Tätä muuten osaa arvostaa aika hyvin kun kesä tuli vietettyä mökillä jonka hanavettä ei uskalla juoda ja se on jääkylmää. Loppukesästä kaivosta loppui koko vesi. Ei enää sen jälkeen ole haitannut kun joutuu kotona tiskata käsin.
Oma merenranta 40 metrin päässä talostamme
pohjaratkaisu, isohko koko ja edullinen vuokra. siihenpä ne hyvät puolet sitten jääkin...
Näkee suoraan merelle ikkunasta, eli siis merinäköala. <3 Ja tottakai sijainti. :)
Kaikki on hyvää, mutta parasta on tila ja avaruus. Ja lasitetut terassit on myös aivan huippuja :)
Avarat maisemat joka suuntaan, etelän puolelta myös merelle. Valoisuus. Hyvä ilmapiiri. Kaunis saunaosasto. Palvelujen läheisyys, silti rauhallinen paikka. Kotimme sijainti on täydellinen, itse tykkään. Mutta parasta on ehkä tuo avaruus, on tilaa hengittää.
Hinta oli ostettaessa ihan mahtavan hyvä.