Arvatkaa raskausoireista lapseni sukupuoli
1. lapsi: Raskausaikana ei pahoinvointia ollenkaan, minun iho hyvä ja kuulas, hiukset normaalit. Lapsen syke max 120. Minun mielitekoina suolainen ruoka. Olotila ja jaksaminen erinomainen.
2. lapsi: Raskausaikana ei pahoinvointia ollenkaan, minun iho hyvä ja kuulas, hiukset normeelit. Lapsen syke max 120. Minun mielitekoina suolainen ruoka. Olotila ja jaksaminen erinomainen.
3. lapsi: Raskausaikana jatkuva pahoivointi ja väsymys. Iho muuttui rasvoittuvaksi, hiukset normaalit. Lapsen syke yli 140. Mielitekoina makea, etenkin hedelmät. Olotila ja yleisvire surkea.
Kommentit (7)
Kyllä, molemmat oikein, eli kaksi ensimmäistä poikaa ja viimeinen tyttö.
Minun kohdallani ainakin piti tämä paikkaansa että lapsen sukupuoli oli hyvin ennakoitavissa raskausajan oireista. Ensimmäinen ja toinen raskaus voisi sanoa olleen aivan identtiset, kolmas taas ihan jotain muuta.
Tiedän kyllä ja olen kuullut tapauksia että toisinkin on ollut, mutta mulle ei tämä kolmas tyttö ollut yllätys ollenkaan. -ap
Oman kokemuksen perusteella olisin arvannut että kaksi ekaa tyttöjä ja kolmas poika.
Itselläni juuri poika-raskaudessa karsee olo.
Minä taas olin tyttöjä odottaessa elämäni kunnossa, iho ja hiukset voivat paremmin kuin koskaan! Muutenkin voin tosi hyvin eikä raskausoireita ollut. Poikaa odottaessa olikin tilanne sitten täysin päinvastainen..
Ei noista oireista voi päätellä kumpiko sieltä on tulossa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 11:14"]
Ei noista oireista voi päätellä kumpiko sieltä on tulossa.
[/quote]
No minulle ainoastaan ensimmäisen lapsen sukupuoli oli yllätys. Toinen ei enää yllättänyt kun niin samalla kaavalla meni ekan kanssa eikä kolmaskaan yllättänyt kun oli täysin vastakohta. Eli jotain pystyin päättelemään. -ap
Jostai kuulostaa et kaikki poikii, mut arvaisin et 3. Tyttö