kuinka paljon ikäeroa sinulla/puolisollasi?
Kommentit (85)
Musta on hyvin jännä tämä ylä- ja etenkin alapeukuttelu tässä ketjussa. Kaikki omia tapauksiaan, eikä kommentaattorit tiedä niistä yhtikäs mitään, mutta ikäerosta on silti mielipide. Ollaan me ihmiset kyllä erikoisia.
1v 11kk. Noh, käytännössä 2v siis.
Mieheni on noin 1,5 vuotta minua vanhempi.
5 tuntia. Mies vanhempi. Synnyttiin samassa sairaalassa ja meidän äidit oli siellä jutelleet keskenään. :D
1kk1vk. Toivoin aina, et mies ois joko mun kaa saman ikänen tai sitte ihan pikkusen vanhempi. :)
Joku kysyi, miksi parikymppinen nainen ottaisi parikymmentä vuotta vanhemman. Avaan vähän omaa elämänfilosofiaani tässä asiassa.
Minulla on loistava kumppani. Olemme olleet yhdessä useamman vuoden. Meillä on sama huumorintaju, samat arvot ja sen verran eri taidot, että opetamme toisillemme asioita.
Kumppaninvalinnassa ikä ei ole ikinä ollut minulle kriteeri (paitsi laillisuuden rajoissa).
Eläkeikää en pohdi vielä. En voi olla varma, kuolenko minä ensin, pääsenkö huolehtimaan miehestäni vai menetäkö hänet aikaisemmin. Kuitenkin haluan sen ajan, kun me molemmat elämme, olla tässä parisuhteessa. Nauttia aina siitä mistä voi. Elämästä kun ei ikinä tiedä.
Nuorempien miesten joukosta en ole löytänyt ikinä samanlaista kumppanuutta. En kuitenkaan väitä, etteikö joku muu löytäisi. Me kun olemme kaikki yksilöitä.
Mutta summa summarum: me emme päiviemme määrää täällä tiedä. Pidän minulle parasta kumppania niin kauan kun se minulle suodaan.
Mies minua kolme vuotta vanhempi.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 07:23"]
5 tuntia. Mies vanhempi. Synnyttiin samassa sairaalassa ja meidän äidit oli siellä jutelleet keskenään. :D
[/quote]
Ja te kaksi olette nyt naimisissa. Ihan niin kuin jostakin elokuvasta!
Nykyinen kumppani 9 vuotta vanhempi. Niin oli exäkin. En ole kyllä koskaan ollut naimissa, vain pitkässä parisuhteessa.
27 vuotta. Vanhemmat miehet vain on niin ihania!! :)
Melko tasan puol vuotta, mies vanhempi. Sama vuosikerta sentään.