kuinka paljon ikäeroa sinulla/puolisollasi?
Kommentit (85)
20 vuotta, mä oon 24 ja kulta on 44 ja jätti mun takia vanhan vaimonsa (joka muuten on jo peräti 47 vuotias). Mä en vois olla onnellisempi paitsi ärsyttää kavereiden kommentit "mun isä on samanikäinen kuin sun XXXX" koska ei se oo niiden isä!!! etenki yks kaveri kellä isään ikäeroa 19 v niin ärsyttää suunnattomasti koska hänen isä ja mun kulta on tuttuja ja sit siitä tulee kuittailua niin ompa kiva!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:28"]20 vuotta, mä oon 24 ja kulta on 44 ja jätti mun takia vanhan vaimonsa (joka muuten on jo peräti 47 vuotias). Mä en vois olla onnellisempi paitsi ärsyttää kavereiden kommentit "mun isä on samanikäinen kuin sun XXXX" koska ei se oo niiden isä!!! etenki yks kaveri kellä isään ikäeroa 19 v niin ärsyttää suunnattomasti koska hänen isä ja mun kulta on tuttuja ja sit siitä tulee kuittailua niin ompa kiva!
[/quote]
ikis? :D
Mies 6v vanhempi. Itseni ikäistä/itseäni nuorempaa miestä en haluaisi.
22v. Mies 53, minä 31. Kaksi lastakin meillä ja hyvin pyyhkii :)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:25"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:21"]
27 vuotta. Vanhemmat miehet vain on niin ihania!! :)
[/quote]
Voi luoja mikä naivi yleistys. Oisko kuitenkin niin että nekin "ihanat papat" on yksilöitä? Esim. mun asiakkaistani tuskin tulisit väittämään moista.
t. päihdehoitaja
[/quote]
Sinä näytät yleistävän, että kaikki vanhemmat miehet on juoppoja, vai? Kuinka se sulta on pois, jos joku tykkää vanhemmista miehistä? Vanhemmilla miehillä kun yleensä on enemmän elämänkokemusta ja sen mukanaan tuomaa karismaa, kuin nuoremmilla, kuka tykkää, kuka ei.
Mies on 3 vuotta vanhempi.
Tämä erittäin ok koska meillä oli "samanlainen" lapsuus ja nuoruus ja nyt sama arvomaailma ja huumori.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:33"]
[/quote]
Voi luoja mikä naivi yleistys. Oisko kuitenkin niin että nekin "ihanat papat" on yksilöitä? Esim. mun asiakkaistani tuskin tulisit väittämään moista.
t. päihdehoitaja
[/quote]
Sinä näytät yleistävän, että kaikki vanhemmat miehet on juoppoja, vai? Kuinka se sulta on pois, jos joku tykkää vanhemmista miehistä? Vanhemmilla miehillä kun yleensä on enemmän elämänkokemusta ja sen mukanaan tuomaa karismaa, kuin nuoremmilla, kuka tykkää, kuka ei.
[/quote]
Voiko enää enemmän väärin käsittää? Olen sitä mieltä että ne vanhat papatkin ovat persoonia ja YKSILÖITÄ. Voi kun olisikin noin, että kaikki vanhat miehet ovat viisaita ja karismaattisia, kuten itse yrität väittää. Matti Nykäsen tai Tauskin tyyliset miehet eivät muutu iänkään myötä karismaattisemmiksi, tai viisaammiksi. Esimerkiksi päihdeongelmat usein vain pahentuvat iän myötä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:43"]
[/quote]
t. päihdehoitaja
[/quote]
[/quote]
Voiko enää enemmän väärin käsittää? Olen sitä mieltä että ne vanhat papatkin ovat persoonia ja YKSILÖITÄ. Voi kun olisikin noin, että kaikki vanhat miehet ovat viisaita ja karismaattisia, kuten itse yrität väittää. Matti Nykäsen tai Tauskin tyyliset miehet eivät muutu iänkään myötä karismaattisemmiksi, tai viisaammiksi. Esimerkiksi päihdeongelmat usein vain pahentuvat iän myötä.
[/quote]
Tuo paskapuhetta. Meidän ostarin edessä on viisikymppisten pitkäaikaistyöttömien ja asunnottomien miesten juopporemmi, jotka kaikki ovat Brad Pittia ja George Clooneyta muistuttavia karismaattisia miehiä. En suostu uskomaan ettei näin olisi, sillä oma miesystäväni on ikäloppu!!!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:43"]
[/quote]
t. päihdehoitaja
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tuo paskapuhetta. Meidän ostarin edessä on viisikymppisten pitkäaikaistyöttömien ja asunnottomien miesten juopporemmi, jotka kaikki ovat Brad Pittia ja George Clooneyta muistuttavia karismaattisia miehiä. En suostu uskomaan ettei näin olisi, sillä oma miesystäväni on ikäloppu!!!
[/quote]
:D tästä tuli mieleen yhden viisikymppisen säälittävä iskuyritys. Pappa oli osittain kalju, lyhyenläntä ja kapeaharteinen ja ihan pokkana tuli iskemään alle kaksvitosia naisia sanoilla: "Moi tytöt, mä oon mies George Clooneyn iässä!" Uuh, tosi seksikästä, sama ikä kuin Clooneyllä :'D
Mulla on mua 2, 5 v. nuorempi mies :)
Mies on melkein päivälleen 3 vuotta minua vanhempi.
[/quote]
t. päihdehoitaja