kuinka paljon ikäeroa sinulla/puolisollasi?
Kommentit (85)
Mies on reilut 2 vuotta vanhempi.
Mies melkein päivälleen 5v vanhempi.
Vähän alle 3 vuotta, minä olen vanhempi.
12v, mies nuorempi. Naimisissa olemme.
Olen 20 vuotta miestäni nuorempi.
1 vuosi, tai oikeastaan 1 ja ½ vuotta, koska hän on syntynyt tammikuussa ja minä juhannuksena.
Miksi joku ottaisi itseään 10-20 vuotta vanhemman miehen. :o Mitä nyt vanhempieni ikäpolvea olen katsellut, niin yleensä miehet ukkoutuvat jo muutenkin niin paljon ennen naisia... Jos on hirveästi ikäeroa niin nainen huomaa jo melko nuorena olevansa naimisissa papparaisen kanssa. Ennemmin kantsisi ottaa itseään hieman nuorempi mies.
Vuosilukujen mukaan 3v, mutta mä olen loppuvuodesta ja mies alku, eli lähes 4v. Mies vanhempi.
Kuinka paljon ikäeroa on sinulla tai puolisollasi. Niin mihin? :)
Grammar nazi kyllä, mutta jos ei noudateta kielioppisääntöjä, niin missään ei ole mitään järkeä.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 18:33"]Miksi joku ottaisi itseään 10-20 vuotta vanhemman miehen. :o Mitä nyt vanhempieni ikäpolvea olen katsellut, niin yleensä miehet ukkoutuvat jo muutenkin niin paljon ennen naisia... Jos on hirveästi ikäeroa niin nainen huomaa jo melko nuorena olevansa naimisissa papparaisen kanssa. Ennemmin kantsisi ottaa itseään hieman nuorempi mies.
[/quote]
Tai sit kantsii "ottaa" se mies, jota rakastaa ja joka on hyvä elämänkumppani - iästä viis.
Mieheni on 9 vuotta vanhempi.