Beverly Hillsin Täydelliset Naiset neljäs kausi alkoi!
Adrianne, Camille ja Taylor poissa pelistä. Lisa, Kyle, Kim, Brandi ja Yolanda mukana vanhoista.
Britti Carlton ja puertoricolainen ex-missi Joyce uudet rouvat.
Kommentit (195)
Hei , näkeekö noita jaksoja netistä? Voisiko joku linkittää, kun itse en löydä. Kiitos :)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 14:56"]
Hei , näkeekö noita jaksoja netistä? Voisiko joku linkittää, kun itse en löydä. Kiitos :)
[/quote]
http://www.katsomo.fi/?treeId=33011080
Nimi täydelliset naiset virheellinen
ovat tyytymättömän oloisia , aina kinastelemassa ihan ihme jutuista. kai kun ei parempaakaan tekemistä ole.
kyle on mun ehdoton lemppari. osaa nauraa itselleen ja pelleilee, vaikka välillä onkin ärsyttävä. carlton taas on aivan järkyttävä kotka. näyttää kamalalta ja käyttäytyy vielä kamalammin. toivon, että lähtisi sarjasta nopeasti.
myös kim on nykyään yksi suosikeista kun on kuivilla.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 14:33"]
Kim on onneksi terveemmän näköinen eikä niin mömmöissä kun aiemmilla kausilla. Se on noista ehkä normaaleimman oloinen. Lisa on oikeasti vittumaisen oloinen, just sellainen känttyinen röökimuija kuin jakson lopussa oli kurkistus tulevaan. Kyle hömppä miehensä siivellä eläjä kuten Yolanda.
[/quote]
Lisa ei ole vittumainen vaan häntä mustamaalataan, itse asiassa Lisalle vittuillaan niin helvetin rankasti, joten siksi tarttuu röökiin kun on ihan hajalla. Olen nähnyt nämä jaksot jo Ruotsin tv:stä keväällä.
Nuo muut akat on nyt jo näissä alkujaksoissa kateellisia Lisalle koska hän on itse rakentanut miehensä kanssa ravintolaimperiuminsa tyhjästä ja menestyy omillaan, ja taitaa olla ainoa noista joka on ns. oikeissa töissä ja nuo muut akat on tottakai kateellisia myös siitä kun Lisa sai oman spinoff-sarjan eli Vanderpump Rules (jota tehty 2 kautta), vaikka se on enemmän The Hills-tyylinen sarja, eli melkein kuin jatkoa sille vanhalle MusicTV:n sarjalle mutta eri henkilöt vaan :D
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 14:33"]
Kim on onneksi terveemmän näköinen eikä niin mömmöissä kun aiemmilla kausilla. Se on noista ehkä normaaleimman oloinen. Lisa on oikeasti vittumaisen oloinen, just sellainen känttyinen röökimuija kuin jakson lopussa oli kurkistus tulevaan. Kyle hömppä miehensä siivellä eläjä kuten Yolanda.
[/quote]
Lisa ei ole vittumainen vaan häntä mustamaalataan, itse asiassa Lisalle vittuillaan niin helvetin rankasti, joten siksi tarttuu röökiin kun on ihan hajalla. Olen nähnyt nämä jaksot jo Ruotsin tv:stä keväällä.
Nuo muut akat on nyt jo näissä alkujaksoissa kateellisia Lisalle koska hän on itse rakentanut miehensä kanssa ravintolaimperiuminsa tyhjästä ja menestyy omillaan, ja taitaa olla ainoa noista joka on ns. oikeissa töissä ja nuo muut akat on tottakai kateellisia myös siitä kun Lisa sai oman spinoff-sarjan eli Vanderpump Rules (jota tehty 2 kautta), vaikka se on enemmän The Hills-tyylinen sarja, eli melkein kuin jatkoa sille vanhalle MusicTV:n sarjalle mutta eri henkilöt vaan :D
[/quote]
olen itsekin katsonut jo kaikki jaksot etukäteen. mielestäni lisa hakemalla hakee riitoja muiden naisten välille, että saisi sitten itse olla se kaikkien "bestis". tuntuu, että on kateellinen kun kyle on lähentynyt muiden kanssa eikä ole enää niin riippuvainen hänestä. sama homma myöhemmin myös brandin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 14:16"]
Eiköhän noi kaikki petä. Mielenkiintoista nähdä kauan Yolandan suhde kestää. Yolandasta kyllä huomas, että oli sen sairastumisvuoden pelännyt, ettö mies lähtee kävelemään. True love..
[/quote]
Miehensä lähtee aika usein kävelemään kuten aiemmin nähty avioliittojenkin määrän perusteella, eikö ole se vanha sanontakin että se miten sen miehen on saanut itselleen niin samalla tavalla sen menettää eli jos petti alussa kanssasi niin pettää lopussakin sinua toisen kanssa :)
Luin vaan jostain että niiden hieno talo olisi ollut myynnissä ja oli jotain huhua että liitto rakoilisi, tiedä sitten.
Tuntuu siltä että melkein kaikki parit jotka osallistuu tähän RH-sarjakonseptiin, eroavat joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin. Tässä BH-sarjassakin Camille, Taylor (jonka jälkeen mies tappoi itsensä, huom), Adrienne ja sitten se Taylorin kaveri Dana joka sivuosassa, jolla oli ne 20 tonnin aurinkolasit. Brandi oli eronnut jo aiemmin, samoin Kim.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:50"]
olen itsekin katsonut jo kaikki jaksot etukäteen. mielestäni lisa hakemalla hakee riitoja muiden naisten välille, että saisi sitten itse olla se kaikkien "bestis". tuntuu, että on kateellinen kun kyle on lähentynyt muiden kanssa eikä ole enää niin riippuvainen hänestä. sama homma myöhemmin myös brandin kanssa.
[/quote]
Lisalla vaikuttaa olevan oma rikas ja mielenkiintoinen elämä, joten ei hän ole sen tyylinen että hakemalla hakee jotain actionia turhautuneeseen oloonsa ja että olisi riippuvainen kavereista tai näiden seurasta yleensäkään :-D Mielestäni nämä kotona miesten rahoilla oleskelevat elätit ovat sellaisia että kaivavat riidanpoikasia joka asiasta ja verta toisten nokista.
Minusta Kyle on näistä sellainen veemäisin, ja se tyyli millä lipoo kokoajan huuliaan kuin lisko, oletteko huomanneet?
Kyle ja Maurizio mielistelivät Lisaa ja Keniä kun tiesivät että nämä myymässä taloaan ja ostamassa uutta, ja sitten alkoivat mielistellä Adriennea ja Paulia kun arvelivat että näillä menee huonosti ja että pääsisivät myymään heidän taloaan ja välittämällä heille kahta eri taloa. Eli aika laskelmoitua kaveruutta tuollainen!
Musta Kim vaikuttaa olevan aika pihalla edelleenkin, jotain rauhoittavia se kyllä varmaan vetelee. Ja sitä paitsi miks se on ottanut Pittbullin, jollei se osaa yhtään käsitellä sitä.
Yolandan avioliitto huhujen mukaan on rakoillut, en tosin tiedä ovatko jo eronneet.
Pidin Brandin äidistä, vaikutti ihan skarpilta tyypiltä.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:44"]
Lisa alkaa sentään olla ainoa noista joka antaa ikänsä näkyä ja sanoo vain laitatuttavansa botuliinipistoksia joskus, Brandi on mennyt kummallisen näköiseksi leikkausten myötä, posketkin on täytetty jollain aineella
http://stoopidhousewives.files.wordpress.com/2014/02/brandi-tmj.jpg
http://cdn2-www.realitytea.com/assets/uploads/2013/05/brandi-glanville-before-after-nose-job.jpg
jälkipuinnis
[/quote]
Oiskohan sama kirurgi kuin Victoria Beckhamilla? Näyttää ihan samalta tuossa kakkoslinkissä. Neloskauden kokonaisuudessaan nähneenä nimenomaan Brandilla on jotain hampaankolossa Lisaa vastaan. Sellaista vihan ja epäluulojen litsontaan harrastaa muiden keskuudessa. Ja kyllä tytöltä pääsee poru, kun loppukatsauksessa Lisan mies Ken toteaa, ettei voi enää kuuna päivänä kuvitella pitävänsä Brandia "ystävänään".
Lisa on kiinnostava ja älykäs nainen. Aivan eri luokkaa kuin Kyle tai Brandi.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:39"]
Lisalla on sentään varaa olla piikikäs. Hänellä on kaunis koti, menestyvät yritykset, oma tv-sarja tämän lisäksi, rakastava mies, upeat lapset ja on terve eli ei ihme että muut ovat niin kateellisia joten hänen on pakko kasvattaa vähän munaa noita teennäisiä hyödyntäjiä kohtaan. Lisa ei teeskentele, eikä vaikuta selkäänpuukottajatyypiltä kuten moni muu.
[/quote]
En katso koko sarjaa, mutta tähän on pakko kommentoida. Onko kirjoittaja todella sitä mieltä, että mitä rikkaampi ihminen on, sitä enemmän varaa on olla ilkeä? Ei voi tajuta...
[/quote]
No haloo jos ensinnäkin katsoisit sarjaa niin ymmärtäisit mitä tuolla tarkoitamme! Jos muut yrittää vetää sua suohon jos sulla on kaikki asiat heidän mielestään paremmin, niin sulla on varaa lyödä niille luut kurkkuun eikä antaa niiden joko hyödyntää sua tai dissata sua.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:39"]
Lisalla on sentään varaa olla piikikäs. Hänellä on kaunis koti, menestyvät yritykset, oma tv-sarja tämän lisäksi, rakastava mies, upeat lapset ja on terve eli ei ihme että muut ovat niin kateellisia joten hänen on pakko kasvattaa vähän munaa noita teennäisiä hyödyntäjiä kohtaan. Lisa ei teeskentele, eikä vaikuta selkäänpuukottajatyypiltä kuten moni muu.
[/quote]
En katso koko sarjaa, mutta tähän on pakko kommentoida. Onko kirjoittaja todella sitä mieltä, että mitä rikkaampi ihminen on, sitä enemmän varaa on olla ilkeä? Ei voi tajuta...
[/quote]
Miksi et katso? Ottaako niin koville katsoa rikkaiden ja kauniiden elämää? Katsotko mieluummin jotain ihan toista ääripäätä ja jotain wt-tyylistä kuten Erilaiset äidit?
Rumaturpa-Brandi saa huutaa v*ttu-sanaa Carltonin ruokapöydässä mutta kun missi-Joyce mainitsee sanan vagina niin Carlton on heti että hyi miten tuo Joyce kehtaa eikö sillä ole tapoja. Tekopyhää!
Miksi Yolanda paapoo ja palvoo sitä vanhempaa vaaleaa (enemmän itsensä näköistä) mallitytärtään ja korostaa sitä koko ajan, mutta nuorempi tummempi (enemmän isänsä näköinen) ei saa juuri mitään huomiota, kerran kävi Brandin kanssa hevostallilla katsomassa kun se nuorempi ratsasti mutta silloinkin Yolanda valitti vaan että miten kalliiksi hevosten pitäminen tulee. Toinen on niin hyvä, kun saa rahaa keikkumalla puolialastomana kuvissa. Inhottaa tuollainen selkeä epätasa-arvo teinityttärien välillä.
Olipas todella samannäköiset tuo Farrah ja Scheana.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:44"]
Lisa alkaa sentään olla ainoa noista joka antaa ikänsä näkyä ja sanoo vain laitatuttavansa botuliinipistoksia joskus, Brandi on mennyt kummallisen näköiseksi leikkausten myötä, posketkin on täytetty jollain aineella
http://stoopidhousewives.files.wordpress.com/2014/02/brandi-tmj.jpg
http://cdn2-www.realitytea.com/assets/uploads/2013/05/brandi-glanville-before-after-nose-job.jpg
[/quote]
Minusta Lisa nuorentuu kausi kaudelta. Tai ainakin 2. kaudella oli selkeästi vanhemman näköinen, kuin nyt. Yolanda vaikuttaa siltä, että faceliftia ei ole VIELÄ tehty.
Aijas