Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö puolisosi heti jos pettäisi yhdenkin kerran

Vierailija
14.08.2021 |

Miksi/miksi et?

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen olisi 100% todiste siitä että hän ei rakasta minua, ehkä on jopa valehdellut kaikki nämä 21 vuotta. Joten miksi ihmeessä jatkaisin miehen kanssa joka ei rakasta minua? Varsinkin kun olen ollut hellyyden ja seksin puutteessa kaikki nämä vuodet kun hän ei jaksa tai saa aikaan. Ei tuo mies niin mahtava kämppis ole että ilman rakkautta kattelisin.

Tuntuu kyllä ettet itse rakasta miestäsi vaan lähinnä siedät.

Vierailija
102/117 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koska, kaikki miehet pettää, jos tulee sopiva tilaisuus. siis ihan kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kyllä. Luottamusta ei saa takaisin, kun se kerran rikotaan. Pettäminen on pahimman luokan rikkomus.

Vierailija
104/117 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättänyt, mutta jos uudestaan pettäisi niin siihen loppuisi meidän parisuhde.

Vierailija
105/117 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en koska, kaikki miehet pettää, jos tulee sopiva tilaisuus. siis ihan kaikki.

Sinulla ilmeisesti vankka kokemus kakkosnaisena olemisesta, kun noin vahvasti voit yleistää. Siltikin olet väärässä. Kaikki miehet ei edes ole parisuhteessa kertaakaan elämänsä aikana. Silloin ei myöskään voi pettää. 

Vierailija
106/117 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miesystävääni. Uskon anteeksi antamiseen, jos toinen on todella pahoillaan.

Vierailija
107/117 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex.vaimoni petti minua ja tietäen etten hyväksy sitä ja vaati eroa saman tien, ilmeiseti päästäkseen tilanteesta.....tuossa vaiheessa en pettämisestä edes tiennyt, hän soitteli ystävät ja sukulaiset läpi syytellen minua erosta. Sain pettämisestä kuulla myöhemmin työpaikkani iltatapaamisessa, kukaan siellä ei edes tuntenyt vaimoani, mutta kaikki tiesivät pettämisestä ennen minua. Ja tämä tapahtui stadissa. onneksi tuli ero.

Vierailija
108/117 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan miesystävääni. Uskon anteeksi antamiseen, jos toinen on todella pahoillaan.

Ainahan ne on pahoillaan. Vähintään siitä, että petos tulee julki. 

Vierailija
109/117 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävisi vieraissa ja kertoisi asiasta rehellisesti, osoittaen tahtonsa kuitenkin elää kanssani, en jättäisi. Jos jäisi kiinni valehtelusta, vaikka edes teko ei olisi mitään vakavaa, jättäisin. Valehtelua en vaan voi sietää ja se vie pohjan ihan koko suhteelta. Satunnainen hauskanpito jossain työmatkalla tai muualla yhteisen kodin ulkopuolella ei tarvitse tarkoittaa kaiken loppua.

Vierailija
110/117 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin ja mieskin sen tietää. 

Vierailija
111/117 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pari kertaa käynyt lähellä työmatkoilla. Loppujen lopuksi en ole pystynyt pettämään vaikka nainen on tehnyt kaikkensa. Nykyään välttelen tilanteita missä voi joutua kiusalliseen tilanteeseen. Jos esim. Huomaan työkaverin olevan kiinnostunut en joudu missään kahdestaan sen kanssa.

Tuo siis minustakin on pahinta, että toinen olisi kyvykäs/halukas jonkun vieraan lakanoihin.

Itse kun olen ihastunut/rakastunut niin mä en edes "näe" muita miehiä saati sitten että haluaisin muihin koskea. Tästä syystä en ymmärrä yhtään näitä nykyajan tapailuja/säätöjä joissa kiinnostusta on moneen suuntaan samaan aikaan ja jokaisen kanssa ollaan myös intiimissä suhteessa.

Sitten jos/kun muutkin alkaa taas olla näkyviä/kiinnostavia niin tiedän että suhde on tullut tiensä päähän.

Vierailija
112/117 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suhteen dynamiikka muuttuisi niin paljon, että se muuttaisi myös elämisen konseptia.

Vierailija
113/117 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En pystyisi antamaan sitä anteeksi.

Vierailija
114/117 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävä jäi kiinni pettämisestä pari päivää sitten. Kiistää kaiken vaikka itse teossa nähty. Jos on valmis tunnustamaan ja keskustelemaan, ei mene kerrasta poikki.

Vierailija
115/117 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi, jos olisi kyse yhdenillan panosta tms. josta hän ei välittäisi tippakaan. Mutta jos olisi tunteet pelissä ja ihan suhde toiseen.. En voisi elää enää hänen kanssaan.

Vierailija
116/117 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta

Vierailija
117/117 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jättäisin. Olen kertonut erittäin selkeästi ja kristallinkirkkaasti miehelleni tämän, joten jos hän pettäisi, tarkoittaisi se käytännössä, että hän haluaa erota eikä välitä minusta enää. 

En halua tuhota itsetuntoani kenenkään kanssa, joka ei välitä minusta eikä kunnioita minua. On parempi olla yksin kuin tuollaisessa seurassa.