Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättäisitkö puolisosi heti jos pettäisi yhdenkin kerran

Vierailija
14.08.2021 |

Miksi/miksi et?

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin. En pystyisi antamaan anteeksi ja vähintään riitojen yhteydessä tuo nousisi esiin vuosienkin päästä.

Vierailija
22/117 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei järvi soutamalla kulu. Monesti seksielämä vain piristyy toisista kumppaneista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska petän itsekin. Niin kauan kun vain panoista kyse niin ei sillä merkitystä. Jos rakastuisi niin olisi huonompi juttu.

Vierailija
24/117 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
25/117 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Haluaisin, että hän kertoisi kaiken julman yksityiskohtaisesti. Ihan jokaisen sekunnin ja minuutin,miten asiat etenivät, miltä tuntui…

Vierailija
26/117 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin kerran antaa anteeksi jonkun känniörvellyssekoilun, jos kertoisi siitä heti itse. 

Vierailija
27/117 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mitä se on multa pois jos käy kuksaisemassa jotain hutsua, jos muuten saan seksiä aina kun haluan. OOTTEKO TE NOIN SAIRAAN MUSTASUKKAISIA? Teidän vanhempanne ovat 70-luvulla kuksineet ihan ketä sattuu, eikä silloin eroiltu jonkun festarisekoilun jälkeen.

Niin ja sen ikäluokan myötä avioerot lähtivät nousuun. Jo kasarillaa lapset vetivät isä- ja äitipuoliaan turbaaniin, kun eivät tulleet toimeen keskenään. Ihania uusperheitä ja samoissa suvuissa sama meno jatkuu sukupolvesta toiseen. Mitä isot edellä, sitä pienet perässä.

Vierailija
28/117 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Haluaisin, että hän kertoisi kaiken julman yksityiskohtaisesti. Ihan jokaisen sekunnin ja minuutin,miten asiat etenivät, miltä tuntui…

Siis, että vaimo kertoisi, miten meni.

Vierailija
29/117 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin heti.

Eksä petti mua ja yritettiin jatkaa suhdetta, sen jälkeen, mutta mun rakkaus ja luottamus kuoli sillä sekunnilla, kun kuulin pettämisestä. Itsetunto meni ihan pohjamutiin tän pettäjän kanssa. Ois ollut parempi omalle mielenterveydelle erota vaan heti.

Vierailija
30/117 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska petän itsekin. Niin kauan kun vain panoista kyse niin ei sillä merkitystä. Jos rakastuisi niin olisi huonompi juttu.

Kai parisuhteesi toinen osapuoli tietää sinun panoista?

Vierailija
31/117 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin, koska suhde olisi ollut pilalla miehen mielestä jo ennen pettämistäkin. Se on vain seuraus, ei syy ja noin munattomaksi paljastuva mies ei ole arvoiseni joka ei osaa itse erota tai edes ottaa suhteen ongelmia puheeksi.

Toisekseen ilman luottamusta ei edes olisi mitään minkä varaan suhdetta enää rakentaa.

Vierailija
32/117 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En heittäisi menemään 3-kyt vuotista suhdetta menemään ilman kunnon selvittelyä miksi kumppani päätyi tuollaiseen tekoon.

Minkä ajattelet olevan hyväksyttävä syy? Ei sellaista ole. Pettämisessä on kyse siitä, että haluaa syödä ja säästää kakun. Ei mistään muusta.

Vierailija
33/117 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jättänyt. Voihan sitä itsekin pettää ja tehdä elämästä piinaa. Eronkin jälkeen voi kiusata pitkään. Onhan noita vaihtoehtoja saada toinen katumaan ettei vain lähtenyt tai jättänyt minua ylipäätään rauhaan.

Vierailija
34/117 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi enkä haluaisi tietää sillä olen suhteen perustanut loppuiäksi. Muuten olisin loppuiän yksin sillä en enää 60v löytäisi ketään tai tosi vaikeetahan se sopeutua ihan uuteen ihmiseen. hyvin harvoilla enää siinä iässä onnistuu uusi suhde. Yleisesti ottaen kaikki jäävät yksinäisiksi jos ero tulee elämän ehtoopuolella. 

Vierailija
35/117 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jättäisi enkä haluaisi tietää sillä olen suhteen perustanut loppuiäksi. Muuten olisin loppuiän yksin sillä en enää 60v löytäisi ketään tai tosi vaikeetahan se sopeutua ihan uuteen ihmiseen. hyvin harvoilla enää siinä iässä onnistuu uusi suhde. Yleisesti ottaen kaikki jäävät yksinäisiksi jos ero tulee elämän ehtoopuolella. 

Se on aika vapauttavaa kun huomaa että yksinkin on ihan kivaa.

Vierailija
36/117 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minulle pettäminen olisi merkki siitä että puolisoni ei halua olla kanssani enkä näe yhtäkään syytä olla ihmisen kanssa joka ei halua olla kanssani.

Vierailija
37/117 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta jotain hyvitystä kyllä ottaisin, vaikka väkisin.

Vierailija
38/117 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
39/117 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä, ellei olisi rakastunut.

Vierailija
40/117 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Jos kyseessä olisi yksittäinen kännipanohairahdus (mieheltä joka ei kyllä ole koskaan kännissä), niin en haluaisi koskaan edes tietää siitä. Olettaen tottakai, ettei siitä ole seurauksia (tauti tai raskaus).

Jos toiseen ihastuu niin silloin on vapaa lähtemään. Meitä ei sido yhteiset lapset, omaisuus eikä velat.