Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v miettii; ikävä tunnelma

Vierailija
04.09.2014 |

Minulla alkoi koulu taas tuossa hiljattain, vaikka ei ihan sillä tavalla kuin olisin halunnut. En voinut jatkaa haluamallani tavalla, edellinen lukuvuosi ei tarjonnut yhtään kannustavia kokemuksia ja nyt olen sitten missä olen eli vaihtanut alaa, mutta en enää osannut suggeroida itseäni sellaiseen kunnianhimoiseen hurmokseen kuin viime vuonna, koska tuntuu siltä, että viime vuoden kalenteri lyötiin uudestaan seinälle. Kesäkin oli tismalleen samanlainen kuin sitä edellinen kesä, paitsi lemmikin menetyksen osalta. 

Koululla on nyt ollut kaikenlaista peuhaamista ja vouhotusta, joka on periaatteessa hyväntahtoista ja iloinen asia, mutta oma jaksaminen ja usko ei vain oikein riitä. Olen jäänyt tilaisuuksista pois, koska kukaan ei ole kertonut niistä tai vaihtoehtoisesti olen vain halunnut olla rauhassa, koska tunnen vahvasti, että ne antavat vähemmän kuin ottavat. Hymyn voi toki saada, mutta tuntuu, että se on ivallinen tai kummasteleva hymy eikä ihastunut hymy. 

Joskus tietysti aina tuntuu, että kaikki ikävyys on vain omassa mielessä, ja niin on koko maailmakin joidenkin filosofian koulukuntien mukaan, mutta toisaalta taas käy niin, että kun astuu sateesta suojaan, ei se spontaanius ja ennakkoluulottomuus sitten tulekaan palkittua. Esim.tänään tervehdin yhtä vanhaa luokkakaveria, (nainen) joka vain katsoi vihaisesti eteensä. Ja eilen tapahtui sama homma naapurin (nainen) kanssa. Jatkan tietysti tekohymyilyä sen jälkeenkin, ettei vain alkaisi ahdistamaan ressukkaa. Joidenkin ihmisten tervehtimisen olen nyt kuitenkin uskaltanut lopettaa. Pari päivää sitten kyllä saatoin ulkomaalaisen naisen juna-asemalle ja se oli kaiketi ihan positiivinen kohtaaminen. 

Aika murheelliseksi minut teki tänään myös se, että yksi rakas harrastukseni on lopetettu osallistujamäärien kutistuessa ja tuntuu melkein kuin identiteettini muuttuisi sen myötä. 

Kai minulla on kuitenkin loppuvuoden osalta verkot vesillä ja minulle voi sitten kirjoittaa vaikka sähköpostia, jos haluaa vihjailla kiinnostuksesta, vaikka näinhän tuskin tapahtuu. Pitää nyt keskittyä niihin hyviin asioihin mitä on ja antaa itselle anteeksi ne asiat, mihin ei jaksa rynniä mukaan. Uutta lemmikkiä pitäisi tässä myös alkaa suunnittelemaan, vaikka joidenkin mielestä se ei ole hyvä idea. Olisin kyllä halunnut uuden lemmikin hankkimisen olevan romanttinen yhteistapahtuma, mutta ehkä ei kannata odottaa niin kauaa. 

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:18"]

Kuulepas mies 29v. Sinä teet päässäsi kaiken niin kamalan monimutkaiseksi. Ei kaikkia asioita tarvitse analysoida tai oikeastaan edes miettiä sen jälkeen kun ne ovat tapahtuneet. Satunnaisen ohikulkijan vihainen ilme ei todellakaan ole asia, minkä sinun pitäisi ottaa kontollesi ja herkkään sydämeesi vaikuttamaan. On hyvä, että tiedostat tunteesi ja syyt eri tunteisiisi, mutta onhan tuo nyt herra jumala kamala painolasti itsellesikin miettiä ja analysoida joka hel....tin asia lemmikkieläimen oston romattisuudesta harrastuksen lopettamisen aiheuttamaan identiteettikriisiin.

Elämä ei ole noin vakavaa. Kun sitä hauskaakin pitäisi yrittää jossain vaiheessa ehtiä pitämään.

[/quote]Sitähän minä yritän sanoa, että sitten kun minä lopetan miettimisen ja vakuuttelen itselleni olevani väärässä, niin todellisuus kuitenkin läsähtää kasvoille kuin ripulinen tiskirätti. Tai se näyttää todellisuudelta ja elämältä, vaikka voikin olla vain illuusio ja elämä oikeasti mukavaa. Pitäisi vain yrittää jatkaa mukavuuteen uskomista, vaikka ei olisi positiivisia kokemuksia. 

Lemmikkieläimen ostaminen on minulle iso juttu ja ikimuistoinen hetki, siksi haluan sen olevan dramaattista.

-Mies 29v-

[/quote]

Nyt on kyllä pakko kysyä. Millainen olisi se TÄYDELLINEN tapa ostaa itsellesi lemmikki?

[/quote]No tarkasti tuohon voin vastata varmaan vasta paljon vanhempana, mutta haluaisin kokeilla sitä tyttöystävän tai edes treffiseuralaisen kanssa. Läheiseni eivät halua minun hommaavan uutta lemmikkiä.

-Mies 29v-

[/quote] Ajattelevatko läheisesi, että pienen karvapyllyn omistaminen olisi liian sitovaa ja energiaa vievää, vai..?

[/quote]Sotkee kuulemma liikaa jne. 

-Mies 29v-

Vierailija
22/50 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on miten sen ottaa. Sä oot ottanu tuon asenteen, että kaikki on paskaa, niin semmostahan se sitten on. Sä itte teet sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot outo
Carpe diem! N40

Vierailija
24/50 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin hei mullakin. Ei ole seksiseuraa eikä kukaan pyydä treffeille. Flunssakierre ja masentaa. Rahahuolia. Olen lihonut. Semmosta se on ihmisen elämä. Nainen 28v

Vierailija
25/50 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eläinkaupassa vähän suunnittelemassa.

-Mies 29v-

Vierailija
26/50 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 17:00"]

No niin hei mullakin. Ei ole seksiseuraa eikä kukaan pyydä treffeille. Flunssakierre ja masentaa. Rahahuolia. Olen lihonut. Semmosta se on ihmisen elämä. Nainen 28v

[/quote]

No tässähän sinulle mies 29 olisi nainen, oikea hengengeimolainen. Voisitte tavata ja ehkä jossain vaiheessa yhdessä ostaa sen lemmikinkin..Teillä varmaan olisi ihanaa yhdessä! Entäs jos vaihtaisitte vaikka sp-osoitteet ja ottaisitte ilon oikein kunnolla irti.

Vierailija
27/50 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Minulla on yksinkertainen ruokapäiväkirja. Syön joka viides päivä vajaan kympin edestä herkkuja. Muina päivinä ei yhtään ylimääräistä sokeria ja illalla ei kymmenen jälkeen mitään. 

-Mies 29v-

Vierailija
28/50 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 17:24"]

-Mies 29v-

No mitäpä suunnittelit? Miten muuten asut? Omillasi? Mitä opiskelet? Oletko seurustellut? Kerro yksi positiivinen asia itsestäsi, mikä tulee mieleen.

[/quote]

Vierailija
29/50 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikea nimesi Teemu ja ikää hieman enemmän kuin tuo 29? Mitenkäs, oletko sosiaalisia testejä järjestellyt viime aikoina?

Vierailija
30/50 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 17:25"]

[/quote]

No tässähän sinulle mies 29 olisi nainen, oikea hengengeimolainen. Voisitte tavata ja ehkä jossain vaiheessa yhdessä ostaa sen lemmikinkin..Teillä varmaan olisi ihanaa yhdessä! Entäs jos vaihtaisitte vaikka sp-osoitteet ja ottaisitte ilon oikein kunnolla irti.

[/quote]Naiset keksivät aina jonkun tekosyyn, miksi ei voi. Mutta jos hän laittaa omansa, niin voisin kai minä kirjoittaa. Mutta välimatkaa on varmaan aika paljon.

-Mies 29v-

Vierailija
31/50 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 17:25"]

[/quote]

[/quote]Naiset keksivät aina jonkun tekosyyn, miksi ei voi. Mutta jos hän laittaa omansa, niin voisin kai minä kirjoittaa. Mutta välimatkaa on varmaan aika paljon.

-Mies 29v-

[/quote]

Niin, ei varmastikaan kannata ees kokeilla, kun sitä välimatkaa kuitenkin varmastikin on. Ja naisellakin varmaan lemmikkieläimiä jo ennestään ja sääkin kuitenkin huononee eikä konekaan kuitenkaan toimi.

Vierailija
32/50 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 17:24"]

-Mies 29v-

No mitäpä suunnittelit? Miten muuten asut? Omillasi? Mitä opiskelet? Oletko seurustellut? Kerro yksi positiivinen asia itsestäsi, mikä tulee mieleen.

[/quote]

[/quote]Suunnittelin uuden hamsterin ottamista. Asun yksin. En halua kertoa mitä. En ole seurustellut. Positiivinen asia: lämpö ja sitkeys.

-Mies 29v-

Vierailija
33/50 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus miten säälittävää jaarittelua. Luulin, että sulla oli jotain oikeita ongelmi

Vierailija
34/50 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että löysit palstalle takaisin., Mies29. Toivotan positiivisuutta elämääsi. T. Eräs siitä Kuopio-ketjusta

Vierailija
35/50 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt vaan niin että elämää voi elää proaktiivisesti tai reaktiivisesti, dynaamisena toimijana tai uhrina.
Jokaista (suurinta osaa) meistä yhdistää lukuisat torjunnat muiden ihmisten taholta, epävarmuus ja pelko siitä ettemme tule rakastetuiksi ja hyväksytyiksi.
Sinä olet tehnyt tästä universaalista ihmisten jakamasta todellisuudesta oman henkilökohtaisen tragediasi ja eristäydyt siksi muista.

-Nainen 29v-

Vierailija
36/50 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on mies niin karmean huono itsetunto ja siitä sitten seuraa just tuollaista. Voi olla että jotain asperger-piirteitäkin. Tarvit TERAPIAA. Sama mitä muut ajattelee.

Vierailija
37/50 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan kuullostaa ihan tavalliselta suomalaisen naisen arjelta: kukaan ei huomioi mitenkään, kaikista vähiten se oma mies tai poikaystävä, ketään ei kiinnosta ilosi eikä surusi ja läheisetkin lyttää kaiken mitä yrität suunnitella.

Hommaa vaan ne korkkarit ja hame ja vaihda nimimerkkisi Kananpersetukka29v tai jotain muuta suominaista yhtä hyvin kuvastava sana kun aivot jo on kanalta saatu.

Ja kyllä, tämä oli tarkoitettu provosoivaksi tekstiksi ap:lle, takaapäin potkuksi munille. Miksikö? Koska tuollaisia naisia on ihan tarpeeksi tässä maassa, ei tänne enää pallit omistavaa kana-aivo vinkujaa kaivata.

Prkl, ota vastuu siitä elämästäsi äläkä vingu että se olisi muiden vastuulla!

Vierailija
38/50 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 18:13"]

Sulla on mies niin karmean huono itsetunto ja siitä sitten seuraa just tuollaista. Voi olla että jotain asperger-piirteitäkin. Tarvit TERAPIAA. Sama mitä muut ajattelee.

[/quote]Olin terapiassa silloin kun vaihdoin kaupungin nykyiseen. Siihen aikaaan minua ahdisti kovasti vielä teini-iän traumat, jolloin minulla ei ollut yhtään oikeaa ystävää vaan vain yksi kiusaaja. Ne traumat hävisivät sitten lopulta useiden vuosien jälkeen, mutta muut ongelmat ei. Olisin halunnut tutkivaa ja syvällisempää terapiaa tai edes kognitiivista psykoterapiaa, jotta oppisi ajattelemaan posiitivisemmin. Terapia oli vain sairaanhoitajalle puhumista omasta aloitteesta, enkä siitä oikein saanut mitään. Jos sitä ei halua, ei ole muutakaan vaihtoehtoa vähävaraiselle. 

Tarvitsen kyllä muutakin kuin terapiaa. Ei elämä toimi sitenkään kuin sitä näytät ajattelevan. Ennen minäkin ajattelin vähän tuohon tapaan eli piiskasin itseäni ja ajattelin, että minun pitäisi hypätä yksi aita lisää ja astua jostakin mystisestä portista aitoon ja ansaitsevaan aikuisuuteen tms. mutta kyllä sitä nyt jo tajuaa, ettei itseään voi syyttää loputtomiin ja etsiä itsestään aina uusia vikoja. Hyviä asioita tapahtuu pahoille ihmisille ja päinvastoin. 

-Mies 29v-

Vierailija
39/50 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän Mies 29 v. suhtautuisi, jos tulisi sota?

Vierailija
40/50 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu ny vittuun täältä oharipelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan