Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: Pystytkö harrastamaan yhdenillan seksiä mukavan naisen kanssa?

Vierailija
04.09.2014 |

Tai olemaan fuckbuddy-suhteessa? Jos nainen siis on todella kiva, fiksu ja tykkäät tästä. Panetko mieluummin vähän ärsyttävää mutta seksikästä vosua vai kivaa ja nättiä naapurintyttöä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty, olen 100% yksiavioinen.

Vierailija
2/12 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kysyisi haluanko ennemmin Marssiin vai kuuhun. Naiset eivät tee aloitteita, miehen aloitteet eivät johda mihinkään ja seksi on raskasta herkälle miehelle. 

-Mies 29v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat ja nätit naapurintytöt on omalla kokemuksella juuri niitä, jotka juuri halutaan pelkkään fwb-kuvioon...

Vierailija
4/12 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:57"]Sama kuin kysyisi haluanko ennemmin Marssiin vai kuuhun. Naiset eivät tee aloitteita, miehen aloitteet eivät johda mihinkään ja seksi on raskasta herkälle miehelle. 

-Mies 29v-
[/quote]

Ai naiset ei tee aloitteita? Olen itse ehdottanut baarissa miehelle ihan suoraan että miten ois. Samoin fuckbuddylle ehdotan. Tosin tämä fb taitaa nyt jäädä pois kuvioista.. Tarviisin uuden, kiinnostaisiko ketään? T. N21

Vierailija
5/12 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:57"]Sama kuin kysyisi haluanko ennemmin Marssiin vai kuuhun. Naiset eivät tee aloitteita, miehen aloitteet eivät johda mihinkään ja seksi on raskasta herkälle miehelle.    -Mies 29v- [/quote] Ai naiset ei tee aloitteita? Olen itse ehdottanut baarissa miehelle ihan suoraan että miten ois. Samoin fuckbuddylle ehdotan. Tosin tämä fb taitaa nyt jäädä pois kuvioista.. Tarviisin uuden, kiinnostaisiko ketään? T. N21

[/quote]Fuckbuddy on ruma sana. Mikset kutsu häntä poikaystäväksi, koska hän tekee ihan samoja asioita kuin poikaystäväkin? 

-Mies 29v-

Vierailija
6/12 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:57"]Sama kuin kysyisi haluanko ennemmin Marssiin vai kuuhun. Naiset eivät tee aloitteita, miehen aloitteet eivät johda mihinkään ja seksi on raskasta herkälle miehelle.    -Mies 29v- [/quote] Ai naiset ei tee aloitteita? Olen itse ehdottanut baarissa miehelle ihan suoraan että miten ois. Samoin fuckbuddylle ehdotan. Tosin tämä fb taitaa nyt jäädä pois kuvioista.. Tarviisin uuden, kiinnostaisiko ketään? T. N21

[/quote]Fuckbuddy on ruma sana. Mikset kutsu häntä poikaystäväksi, koska hän tekee ihan samoja asioita kuin poikaystäväkin? 

-Mies 29v-
[/quote]

Ei tee samoja asioita. Emme vietä aikaa muuten yhdessä kuin sängyssä. Kun hommat on hoidettu niin sanotaan heipat.

Vierailija
7/12 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyn. Missä nähdään? Kaikki <50 käy. Sehän on vain positiivistä, jos pääsee panee eri ikäsiä eiri näkösiä ja eriluontoisia naisia.

Vierailija
8/12 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kivaa ja nättiä naapurintyttöä

T: M43

Vierailija
9/12 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulisin, että kivaa ja nättiä naapurintyttöä.
Ainakin jos miehellä on yhtään älyä päässä.

Kyllä minäkin naisena haluan, että fuckbuddyni on älykäs ja mukava mies. En halua mitään "duunaripahiksia", yök.

Hyvä seksi on pitkälti ihmisten välistä kemiaa. Siinä ei juuri ulkonäkö lopulta merkkaa.

Vierailija
10/12 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:04"]

[/quote]

Kyllähän paneminen aina kiinnostaa. missä saa tavata sut? mummotunnelissa? zetorissa? ladymoonissa?

Vierailija
11/12 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

98% prosenttia vapaista miehistä pystyisi.

Vierailija
12/12 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:04"]

[/quote]

Kyllähän paneminen aina kiinnostaa. missä saa tavata sut? mummotunnelissa? zetorissa? ladymoonissa?
[/quote]

Ei pk-seudulla valitettavasti ollenkaan :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän