Järkyttävä riita saatiin aikaiseksi mökillä
Anoppi ja appi mukana, aamusta asti anoppi piikitteli kaikesta. Lastenhoidosta, kasvatuksesta, ruoasta, jne. Appiukko säesti anoppia, mies tietty oli ihan hiljaa tapansa mukaan. Oikea mammanpoika. Onneksi lapset oli mun vanhemmilla, tarkoitus oli kerätä marjapensaista marjat, mehustaa, tehdä jotain pihahommia. Appiukko lopulta huitaisi minua kasvoihin, jolloin pillastuin, en ole koskaa kokenut fyysistä väkivaltaa. Heitin heidän uuden autonsa avaimet järveen ja poistuin itse mökiltä meidän autolla. Miten sinä toimisit, teenkö pahoinpitelystä ilmoituksen. Ilmeisesti hammas lohkesi, istun nyt autossa tien levikkeellä.
Kommentit (59)
Hohhoijaa.
Provoajat on mieleltään sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on ne pieniä mökkitontit porvoossa kun ihan heittämällä saa nainen avaimetkin järveen
Miten huono heittäjä pitää ihmisen olla, ettei pysty heittämään rannasta avaimia järveen?
Merenrantamökillä oon yrittänyt monta kertaa, ei vaan lähe...
Ei onnistunut mullakaan, vaikka mökki jokirannassa sijaitseekin.
Näkikö joku avainten heiton? Sano, et ovat itse avaimensa hukanneet. Rikosilmoitus ja ero.435
Vierailija kirjoitti:
Teet rikosilmoituksen ja haet avioeroa jos mies ei tuomitse vanhempiensa käytöstä ja tule tueksesi.
Mitä se sille miehelle kuuluu, aikuisia ihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
Onko sama mökki Porvoossa, jossa vierailtiin av-porukan kanssa toissa juhannuksena?
Oliko vielä paskahuussi tyhjentämättä?
Se mökki on kirottu ja paha karma, silloinkin naiset viskoivat auton avaimia järveen ja hirvee tappelu ja hampaat irtoili, vaikka aluksi annettiin ylävitosia ja tanssittiin, niin onnellisen näköisenä, hymyssä suin,.mut se ilo ei kauaa kestänyt. Silloinkaan.
Sori ap. Se av-mammojen vierailu mökille olikin Porvoon saaristossa. Ihan sama, mutta puhutaanko nyt samasta mökistä.
Tästä pääsee tarkemmin tutustumaan mökkiin, marjapesaisiin ja miten haasteellista on heittää auton avaimet järveen.
Minä puolustin Purraa kun appiukko ili enemmän Tiihosen kannalla ja läimäytti ihan täysin ilman varoitusta kun sanoin että vain ihan täysimpotentti kehitysvammainen häviäjä voi äänestää Tiihosta.
Ap
Taitaa olla entinen miniä.Riidoissa on aina monta näkemystä.Appikin vanha,hermostunut käykö kello jo nurin päin?sama anoppi?pitäs ymmärtää jotenkin..Nuori riekkuva miniä.Kuka lapsi omia vanhempiaan vastaan alkaa,no moni välit pistää poikki..teidän oma asia,turhia riitoja Suomi täynnä.Haehhan eroa ehkä se paras ratkaisu.Näin suomessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on ne pieniä mökkitontit porvoossa kun ihan heittämällä saa nainen avaimetkin järveen
Miten huono heittäjä pitää ihmisen olla, ettei pysty heittämään rannasta avaimia järveen?
Merenrantamökillä oon yrittänyt monta kertaa, ei vaan lähe...
Miksi olet yrittänyt heittää avaimia mereen?
Marjapensaat. Appiukko. Tarviiko enempää kertoa?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Anoppi mollaa sinua yllättäen (ilman syytä?). Miehesi isä pahoinpitelee sinua ja miehesi... ei sano tai tee mitään? Suo anteeksi, mutta näillä tiedoilla ei kuulosta uskottavalta.
Ei toisten lastenhoidosta ja tavoista saa piikitellä ja mollata, ei edes anoppi. Asiallinen keskustelu ensin oman aikuisen lapsen kanssa, jos on todellista huolta. Anopit vi ttuilevat kaikesta, meillä riitti syyksi anopin mielestä vääränlaiset talvikengät, jotka lapselle ostin. Olisi pitänyt mennä talvi toppakumppareilla, eikä ostaa tarrakiinnitteisiä kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet rikosilmoituksen ja haet avioeroa jos mies ei tuomitse vanhempiensa käytöstä ja tule tueksesi.
Ai jos sinut pahoinpidellään miehesi silmien edessä, hänen ei tarvitse reagoida mitenkään? Ja on ok, jos on edelleen väleissä pahoinpitelijän kanssa? Minulle ei olisi. Kyllä tuossa kulkee aika selvä raja.
ap, mee vastaan tonne -> https://www.vauva.fi/keskustelu/4230082/kun-sinulle-tapahtuu-jotain-tav…
Vierailija kirjoitti:
Minä puolustin Purraa kun appiukko ili enemmän Tiihosen kannalla ja läimäytti ihan täysin ilman varoitusta kun sanoin että vain ihan täysimpotentti kehitysvammainen häviäjä voi äänestää Tiihosta.
Ap
Hyvä ap. Parempi puolustaa, kuin puraista purraa. Voisi muuten tarvita juristia.
Mitä te ootte vetäny? Ootkohan sinäkään ihan ajokunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jos sinut pahoinpidellään miehesi silmien edessä, hänen ei tarvitse reagoida mitenkään? Ja on ok, jos on edelleen väleissä pahoinpitelijän kanssa? Minulle ei olisi. Kyllä tuossa kulkee aika selvä raja.
ja sinä uskot tämän aloituksen?
kyllä tämä palsta on täynnä vajaita ämmiä
Tuohon lyöntiin tais päättyä teidän yhteiset pihatalkoot ja sukujoulut.
Palsta on niin järkyttynyt, ettei ole tullut vielä sitä perinteistä neuvoa, mikä löytyy aina kolmen ensimmäisen vastauksen joukosta: JSS.
Eiköhän siihen autoon ollut lähettyvillä muitakin avaimia. Tuskin oli ainoa avain.
juoppoperheissä on tuollaista elämää
Meillä taas ns. leipäkivillä heitetään mahdollisimman monta pomppua veteen. Onko tämä muille tuttua? Avaimilla ei ole kokeiltu.