Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä riita saatiin aikaiseksi mökillä

Vierailija
14.08.2021 |

Anoppi ja appi mukana, aamusta asti anoppi piikitteli kaikesta. Lastenhoidosta, kasvatuksesta, ruoasta, jne. Appiukko säesti anoppia, mies tietty oli ihan hiljaa tapansa mukaan. Oikea mammanpoika. Onneksi lapset oli mun vanhemmilla, tarkoitus oli kerätä marjapensaista marjat, mehustaa, tehdä jotain pihahommia. Appiukko lopulta huitaisi minua kasvoihin, jolloin pillastuin, en ole koskaa kokenut fyysistä väkivaltaa. Heitin heidän uuden autonsa avaimet järveen ja poistuin itse mökiltä meidän autolla. Miten sinä toimisit, teenkö pahoinpitelystä ilmoituksen. Ilmeisesti hammas lohkesi, istun nyt autossa tien levikkeellä.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0.00006/5

Joo,sun totuutesi onkin ainoa oikea :D

Vierailija
22/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on ne pieniä mökkitontit porvoossa kun ihan heittämällä saa nainen avaimetkin järveen 

Miten huono heittäjä pitää ihmisen olla, ettei pysty heittämään rannasta avaimia järveen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajele rauhallisesti kotiin vaan. Ei sinne mökille kannata mennä.

Vierailija
24/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä en nyt ehkä tekisi rikosilmoitusta, kun olet heittänyt appesi autonavaimet järveen eli sieltä voi tulla myös rikosilmoitus.

Mutta eroa harkitsisin vakavasti, jos mies ei reagoinut sun puolestasi väkivaltaan.

Kiinnostaa tietää, mitä oikein sanoit sellaista, että appu löi. Ei, lyöminen ei tietenkään ole ok, sanoit sitten mitä tahansa, mutta kerro silti.

Vierailija
25/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on ne pieniä mökkitontit porvoossa kun ihan heittämällä saa nainen avaimetkin järveen 

Miten huono heittäjä pitää ihmisen olla, ettei pysty heittämään rannasta avaimia järveen?

Merenrantamökillä oon yrittänyt monta kertaa, ei vaan lähe...

Vierailija
26/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö teillä ole omaa rantaa vai mikä ihme on ongelmana? Joo, en minäkään tontin takalaidasta metsän läpi saisi, mutta sen verran älyä minulla on, että tuossa juoksisin sen verran lähelle rantaa, että heitto ei olisi ongelma. Ei se meillä mikään iso siirtymä olisi. Järvenrantamökeillä kun ne oleskelualueet on yleensä aika lähellä rantaa.

Vierailija
27/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä en nyt ehkä tekisi rikosilmoitusta, kun olet heittänyt appesi autonavaimet järveen eli sieltä voi tulla myös rikosilmoitus.

Mutta eroa harkitsisin vakavasti, jos mies ei reagoinut sun puolestasi väkivaltaan.

Kiinnostaa tietää, mitä oikein sanoit sellaista, että appu löi. Ei, lyöminen ei tietenkään ole ok, sanoit sitten mitä tahansa, mutta kerro silti.

Ehdottomasti pahoinpitelystä rikosilmoitus. Ja avainten heitto menee itsepuolustuksen ja oman pakenemisen turvaamisen piikkiin, ei sitä tarvitse pelätä. Pahoinpitely on vakava rikos, ja tuskin olet ensimmäinen uhri.

Vierailija
28/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet yrittänyt heittää avaimia mereen?

Vierailija
29/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauska trolli. Kerro ap lisää. Miten tilanne kehittyi ?

Vai onko ap se sama, joka aikaisemmin oli  toisessa ketjussa saanut järkyttävän riidan aikaiseksi miehensä kanssa pitsanpakastamisesta?

Vierailija
30/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että aloitus olisi totta. Trolli.

Voi hyvinkin olla totta. Monesti oikeassa elämässä on huimempia "juonenkäänteitä" kuin saippuasarjoissa.

Vierailija
31/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot hampaat sinulla, jos läimäytyksestä lohkeaa.

Vierailija
32/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin ja rikosilmoitus. Olisi järkyttävää, jos joku löisi.

Vierailija
33/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin sillä appiukollako oli siis ne auton avaimet rannassa siellä marjapuskissa? 

koko aloitus on pelkkää trollausta 

Vierailija
34/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko ne pakastepitsat nyt missä? pöydällä vai pakastimessa? 

Vierailija
35/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokuvain kirjoitti:

Anteeksi utelu, mutta appiukko ilman mitään syytä läimäytti naamalle niinkö?

Kyllä appiukon on täytynyt lyödä ihan kunnolla ja nyrkillä. Ei hampaat läimäityksistä lohkeile.

Vierailija
36/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta. Kaikille sattuu tuollaista joskus.

Vierailija
37/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on nyt tässä se avainhenkilö riippumatta siitä mitä kävi auton avaimille.

Vierailija
38/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama mökki Porvoossa, jossa vierailtiin av-porukan kanssa toissa juhannuksena?

Oliko vielä paskahuussi tyhjentämättä?

Se mökki on kirottu ja paha karma, silloinkin naiset viskoivat auton avaimia järveen ja hirvee tappelu ja hampaat irtoili, vaikka aluksi annettiin ylävitosia ja tanssittiin, niin onnellisen näköisenä, hymyssä suin,.mut se ilo ei kauaa kestänyt. Silloinkaan.

Vierailija
39/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen mökillä olitte loppu peleissä? Jos oli omanne miksi salleiteit tapahtuman? Olisit osottanut tietä ja sanonut olkaa hyvä poistukaa.Tai itse jos olitte heidän mökillä,miksi ette häipyneet?Varmasti tiesitte heidän tyylin? Miksi pitää änkeä sama paikka? Miksi ette keskustele suoraan asioista,joiden kanssa sukset menee ristiin? Kerrotte pelinsänöt heti,jos ne ei kelpaa: Erä tauko! Te ette kykenen keskusteleemaan asioista heti, niiden oikeilla nimillä!Jos tekee selväksi pelin säännöt,ongelmia ei tule! On aina jostain kumman syystä huonoja karseita Äitejä,anoppeja tai appi ukkoja.Kyse on vain ette itse uskalla puhua ja vetää rajoja.He tuskin ovat täällä lukemassa valituksianne?

Salleiteit? Muutenkin, jos oma viestintäsi on tuota tasoa, sinulla ei varsinaisesti ole varaa arvostella kenenkään kommunikointitaitoja.

Vierailija
40/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käy joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi