Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain hyvät naurut fb kirppikseltä.

Vierailija
04.09.2014 |

Yksi 4 lapsen äiti jolla lapsia 3 eri miehelle myy erään tavaran ja haluaa palkaksi laatikollisen kaljaa. Kyllä nauratti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä naurattaa, että perse repee...

Vierailija
2/11 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh hee. Aika wt. Rahat loppu ja maksusitoomuksilla ei saa kaljaa. Mitä merkkiä ostit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 12:45"]

Heh hee. Aika wt. Rahat loppu ja maksusitoomuksilla ei saa kaljaa. Mitä merkkiä ostit?

[/quote]

Kuule kun minä en ole tuo henkilö. Itse olen yhden lapsen äiti enkä edes juo kaljaa.

Vierailija
4/11 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAH :DDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
5/11 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koppa kalijaa!

Vierailija
6/11 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene seuraksi juomaan, ystävä. :)

Vierailija
7/11 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä miten nuo lapset tai niiden isät asiaan liittyy, vai oliko nekin siellä kirppiksellä myymässä jotain? Mutta ihan normaali käytäntö noissa vaihtoryhmissä vaihtaa esim viiniin, niissä missä on sallittu. Viini ja kahvi ja suklaa Ym oli yhdessä vaiheessa ihan normivaluuttaa noissa. Itsekin olen vaihtanut viinitönkkään kassillisen vaatteita, vienyt valuuttana leipää, margariinia, kahvia, shampoota Ym. Viimeksi annoin vaatteita ja sain vessapaperia :)

Vierailija
8/11 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt aikuinen saa kaljaa ottaa halutessaan?

Vierailija
9/11 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka saatanan tyhmä saa olla että tuollaisesta saa "hyvät naurut" tietty kun on aivojen tilalla litra kusta niin naurattaa vaikka jäätynyt porkkana

Vierailija
10/11 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:24"]

En nyt tiedä miten nuo lapset tai niiden isät asiaan liittyy, vai oliko nekin siellä kirppiksellä myymässä jotain? Mutta ihan normaali käytäntö noissa vaihtoryhmissä vaihtaa esim viiniin, niissä missä on sallittu. Viini ja kahvi ja suklaa Ym oli yhdessä vaiheessa ihan normivaluuttaa noissa. Itsekin olen vaihtanut viinitönkkään kassillisen vaatteita, vienyt valuuttana leipää, margariinia, kahvia, shampoota Ym. Viimeksi annoin vaatteita ja sain vessapaperia :)

[/quote]

No onhan tuo ihan wt touhua. Lapsia usealle eri isälle, nainen ei ole koskaan ollut työelämässä vaikka muutaman vuoden päästä 40v ja juo kaljaa.

Vierailija
11/11 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingonilokin on aika wt-touhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme