Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävä mies

Vierailija
04.09.2014 |

Löysin mieheni hakevan seuraa netistä pari viikkoa sitten. Olen vieläkin järkyttynyt, mutta nyt kun asiaa miettii niin merkkejä tosta oli joita en uskonut. Asiasta juteltiin, mutta en tiedä uskonko. On hakenut seuraa ja ollut useamman naisen kanssa seksisuhteessa aviolittomme aikana. Tunnusti lopulta kun sain todisteitakin ennen kuin paljastin tietäväni. Meillä on kouluikäiset lapset ja olemme 35+. Samassa tilanteessa olleet annoitteko anteeksi ja muuttuuko mies?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:16"]

Mä päädyin siihen lopputulokseen, että annan miehen harrastaa seksiä muidenkin kanssa. Mua itseäni ei seksi kiinnosta ihan niin paljoa kuin miestä, vaikka kyllä meilläkin sitä harrastetaan. Jos nyt ei joka viikko, niin pari kolme kertaa kuussa kuitenkin. Mies kaipaa enemän seksiä ja näin se sitä myös saa. Mies on tosi hyvä isä lapsilleen ja tosi hyvä mies mulle ja rakastetaan toisiamme, joten en näe mitään tarvetta erota.

Multa ei ole pois se, että mies harrastaa seksiä jonkun muunkin kanssa joskus. Olen 100% varma siitä, että jos mä tai lapset kaivataan miehen huomiota, niin se antaa jakamattoman huomionsa meille eikä lähde jyystämään jotain sutturaa. Homma toimii meillä ihan hyvin näin, ja suoraan sanottuna en mä edes tiedä missä välissä se käy panemassa jotakuta toista. Sitten varmaan alkaisi ahdistaa, jos kokisin, että miehen satunnaiset seksiseikkailut olisi meidän perheeltä jotain pois, mutta kun ei ole. Tällainen ratkaisu on ollut meille hyvä, mutta ymmärrän kyllä että läheskään kaikki ei ole samaa mieltä mun kanssa.

Siihen en usko, että mies pystyisi lopulta täysin muuttamaan tapojaan, joten ehkä ap:n on syytä ainakin vakavasti puhua erosta miehen kanssa, jotta mies oikeasti tietää missä sun ajatuksesi kulkevat. En mä tiedä tuleeko sellaisestakaan mitään, että olet tavallaan toinen jalka ovenvälissä pitkään, valmiina lähtemään pois suhteesta ja odotat vain varpaillasi milloin mies jää uudelleen kiinni pettämisestä.

[/quote]

Kunnes tuee se nainen, johon miehesi rakastuu ja haluaa teistä eroon uuden naisen luo. Viimeistään siinä vaiheessa kun lapset ovat isoja hän lähtee muille markkinoille kun ei ole pakottavaa syytä olla yhdessä, voi tehdä mitä tahtoo. Mies joka kulkee vieraissa ei rakasta eikä kunnnioita vaimoaan ja on hylkiö.

Vierailija
2/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutu. Mulla on tästä, krhm, miten sen nyt nätisti sanoisi, aika laaja kokemus.

Jos haluat uskollisuutta, tältä mieheltä sitä et saa. Voi muuttaa tapansa vuodeksi, kahdeksi, ehkä jopa kolmeksi, mutta sitten taas alkaa etsiskely ja pettäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaan voi rakastua ja jättää perheen, ei sitä vastaan mitään vakuutusta voi ottaa. Mutta ihminen, mies tai nainen, joka saa luvalla toteuttaa minuutensa eri puolia, vaikka seksuaalsuutaan, kyllä mielestäni helpommin ja paremmmin sitoutuu suhteeseen kuin selaisnen, jolla ei muita vaihtoehtoja ole. On vaan pakko, kun tässä ollaaan. Luvalla toisen kanssa seksiä harrastava ei petä.

Meillä on sama sopimus, mutta ainakaan itse en ole "lupaani" käyttänyt, epäilen, että ei mieskään. Ehkäisystä ovat myös molemmat lupautuneet huolehtimaan: kotiin ei tuoda tautia eikä lehtolapsia siitetä. Mieluummin minä valitsen, että en harrasta seksiä jonkun kanssa omasta tahdostani kuin sen vuoksi, että mieheni sen kieltää.

Vierailija
4/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni elämää läheltä seuranneena sanon ainoastaan, että ei, mies ei muutu...

Vierailija
5/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Saat parempaa... oikeasti. Seurustelin miehen kanssa joka petti useasti. Nyt yli 5 vuotta myöhemmin, pettää edelleen uutta naistaan.

Vierailija
6/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustettavuutta ei ole. Mutta se on varmaa, että kukaan ei ole turvassa. Parisuhde on aina riski ja pitää miettiä onko se sen arvoista ja pystytkö elämään sen kanssa, että sinua petetään. Tiedän suhteita, joissa miehellä tai naisella on ollut ja on pitkiäkin sivusuhteita, mutta he pystyvät asian kanssa elämään. Ne on julksiasalaisuuksia, eikä niistä puhuta.

Vierailija
7/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri! Jätin sen, ei loppunut lupauksista huolimatta. Mulkku mikä mulkku eikä muuksi muutu.

Vierailija
8/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päädyin siihen lopputulokseen, että annan miehen harrastaa seksiä muidenkin kanssa. Mua itseäni ei seksi kiinnosta ihan niin paljoa kuin miestä, vaikka kyllä meilläkin sitä harrastetaan. Jos nyt ei joka viikko, niin pari kolme kertaa kuussa kuitenkin. Mies kaipaa enemän seksiä ja näin se sitä myös saa. Mies on tosi hyvä isä lapsilleen ja tosi hyvä mies mulle ja rakastetaan toisiamme, joten en näe mitään tarvetta erota.

Multa ei ole pois se, että mies harrastaa seksiä jonkun muunkin kanssa joskus. Olen 100% varma siitä, että jos mä tai lapset kaivataan miehen huomiota, niin se antaa jakamattoman huomionsa meille eikä lähde jyystämään jotain sutturaa. Homma toimii meillä ihan hyvin näin, ja suoraan sanottuna en mä edes tiedä missä välissä se käy panemassa jotakuta toista. Sitten varmaan alkaisi ahdistaa, jos kokisin, että miehen satunnaiset seksiseikkailut olisi meidän perheeltä jotain pois, mutta kun ei ole. Tällainen ratkaisu on ollut meille hyvä, mutta ymmärrän kyllä että läheskään kaikki ei ole samaa mieltä mun kanssa.

Siihen en usko, että mies pystyisi lopulta täysin muuttamaan tapojaan, joten ehkä ap:n on syytä ainakin vakavasti puhua erosta miehen kanssa, jotta mies oikeasti tietää missä sun ajatuksesi kulkevat. En mä tiedä tuleeko sellaisestakaan mitään, että olet tavallaan toinen jalka ovenvälissä pitkään, valmiina lähtemään pois suhteesta ja odotat vain varpaillasi milloin mies jää uudelleen kiinni pettämisestä.

Vierailija
9/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:16"]

[/quote]

Eikö tuo ole vaikeaa? Minkä ikäisiä lapsenne ovat aavistavatko jotain ja kuinka sen pystyy salaamaan? Etkö pelkää tauteja tai lapsia noista sivusuhteista? Työajallako mies käy vieraissa? Oletteko sopineet tuosta ihan alun pitäen vai eka hairahduksen jälkeen?

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme