Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta joskus tuntunut, että olisipa joku uni ollut totta?

Vierailija
04.09.2014 |

Mulle käy välillä näin. On ollut niin ihana ja todentuntuinen uni. Ja sitten kun on herännyt niin sitten pettymys on ollutkin suuri, kun se olikin vain unta. ;-)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy myös aika usein näin. Viime kerralla näin unta, että olin New Yorkissa. Omat uneni ovat yleensä hieman sekavia ja sellaisia "osittaisen" tuntuisia, etenevät omituisesti jne, mutta tässä unessa kävelin vain Central Parkista jonnekin päin, katsoin ylös korkeita taloja ja haistelin (!) suurkaupungin ilmaa. Ihmisiä käveli ohi, ja mietin miten hienoa on olla vihdoin täällä. Sitten heräsin ja meinasi itku tulla kun tajusin sen olleen vain unta. En ole ikinä käynyt New Yorkissa, mutta kun sinne pääsen, on hauska nähdä löydänkö sieltä tuota paikkaa, jossa "kävin" ja ennen kaikkea haiseeko siellä samalta!

(Mulla tulee kyllä muutenkin matkoilla usein sellainen tunne, että hei mähän olen nähnyt tästä paikasta unta jo aiemmin, mikä on ihan todella outo fiilis, mutta ei siitä nyt sen enempää etten vaikuta hullulta)

Vierailija
2/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Viime yönä näin unta aivan tajuttoman komeasta ja mukavasta miehestä. Harmi, että se oli vain unta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa seksiunista voisi olla totta. Vaikka mieheni kanssa on loistavaa seksiä, unissa se on vielä intensiivisempää. 

Vierailija
4/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 10:58"]Suurin osa seksiunista voisi olla totta. Vaikka mieheni kanssa on loistavaa seksiä, unissa se on vielä intensiivisempää. 
[/quote]
Ai sä näät aina unta omasta miehestä? ;-) Mulla on joka yö unessa eri mies. :-P

Vierailija
5/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että olin voittanut paljon rahaa lotossa tms. Katsoin Veikkauksen sivuilta ja siellä luki "Olet voittanut 600 000 euroa!" Kiljuin riemusta ja halusin tarkistaa summan uudelleen. Aina kun tarkistin voittosumman ja kasvoi. Lopulta se oli reilut 10 000 000€.
Hirveä pettymys kun heräsin!

Vierailija
6/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin. Lapsena suurimpia pettymyksiä olivat hevosunet tai siis niistä herääminen, ei minulla ollutkaan omaa heppaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi