Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhhu olin TE toimiston järjestämässä pakollisessa tilaisuudessa

Vierailija
04.09.2014 |

enkä yhtään ihmettele ihmisten luuloja työttömistä, toki voisi olla yleistämättä sillä minä en kuulu tuohon porukkaan joka ei edes halua työllistyä. Joka tapauksessa tila oli aivan täynnä juoppoja tai narkkeja. En todellakaan tuntenut kuuluvani joukkoon. Oli siellä pari nuorta hyvin pukeutunutta, ilmeisesti jääneet ilman töitä ammattikoulun tai vastaavan jälkeen, kuten minäkin. Loput oli 25-50 ikävuoteen asti olevia elämäntapa työttömiä, jotka olivat paikalla jotta tuet pyörisivät. Huoneessa oli aivan jumalaton viinan katku niin, että oksetti. Kun oli aika kierrellä työpisteitä pari ihmistä jo ryntäsi toiseen huoneeseen ilmoittamaan, että hei mä tulin paikalla, jotta pääsisi pois. Heidän kumminkin käännytettiin ovella ja sanottiin, että edes yhdessä pisteessä täytyy käydä, vaikkei varaisi aikaa haastatteluun. Kun olin pisteet kiertänyt ja jonotin toiseen huoneeseen, viereisessä jonossa seisoi 30v nistiltä näyttävä juoppo ja höpisi tutulleen. On todella hassua miten joku pystyy jokaiseen asiaan yhdistämään kaljan jollakin tapaa. Tämä juoppo selitti siitä kuinka hänen poikansa täytti vuoden viime kuussa ja sekin juttu päättyi kaljaan jollakin tapaa. Kaiken lisäksi hän jokaisen jutun jälkeen totesi örisevällä viskibasso äänellään "Saisipa kaljan." Teki myös pahaa kuunnella hänen perhe-elämästään sillä asui lapsen äidin ja lapsen kanssa yhdessä ja kasvuympäristö ei kuulostanut lapselle todellakaan sopivalta :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä käy kun kyseessä on pakollinen tilaisuus. Ei ne juopot jätä menemättä kun rahansaannin edellytys on käydä. Paska homma, mutta minkäs teet, ei heiltäkään voi kieltää osallistumisoikeutta. Voisi kenties olla toimivampaa jos tuollaiset pakollisuudet poistettaisiin ja tilaisuuteen menisi ne ketä asia oikeasti kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla