Raju riita miehen kanssa - voiko kaupasta ostetun pakastepizzan jättää huoneenlämpöön jos sen syö samana iltana?
Kumpi meistä nyt on tässä oikeassa...?
Eli ostettiin äsken pakastepizzat illaksi, ja kun olin viemässä niitä pakastimeen, mies väitti ettei niitä tarvitsi änkeä pakastimeen vaan ne voi olla pöydällä tai jääkapissa sen 2-3h ennenkuin syödään ne.
Minun mielestäni ne pitää tietenkin pakastaan mahdollisimman nopeasti ettei niihen tule pöpöjä. Ja pakasteitahan ne on!
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Se on paljon helpompi ottaa kääreestä ulos jäisenä. Pari tuntia sulaneena hirveä lötkö ja täytteet varisee ympäriinsä. Ihan jo sillä perusteella pakkaseen.
No ottaa sen kääreestä ulos jäisenä ja lätkäisee pellille odottamaan. Ei tuokaan "ongelma" pakkasta vaadi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka rajuksi riitä äityi? Löitkö miestäsi pakastepizzalla?
Siellä ne nyt pandasilmillä katselee toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se käy uunissa, niin ei sillä mitään väliä ole kun ne ruokamyrkytyspöpöt tulee kuolemaan kuumuuteen. Itse kyllä laittaisin pakastimeen silti ihan tottumuksesta.
Mutta pöpöjen erittämät myrkyt ei häviäkään minnekään missään uunissa. Tämä on yleinen luulo.
Jäinen pitsa ei parissa tunnissa kerää kummoistakaan pöpölaumaa ja säilöntäaineet sekä elimistö hoitaa loput. Käsittämätöntä neiteilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jättäis pöydälle. Tossa on ratkaisuna se että miehen pizza jätetään pöydälle ja oma laitetaan pakastimeen.
Heillä on vain yksi pizza. Mikäs nyt eteen?
Yhdestä pakastepizzasta nyt vaan ei riitä kahdelle. Toinen pöydälle, toinen pakkaseen ja testaamaan. Pöpöistä tuskin tarvitsee huolta kantaa tässä tapauksessa, mutta laittaisin minäkin pakkaseen jos minulla olisi.
Mutta ei tässä ole ja siksi pizzat, ranskalaiset ja kalapuikot saavat olla jääkaapissa seuraavaan päiväänkin.Riittää hyvin, jos on iso pizza. Tosin ei varmaan norsuille…
No ei tosiaan. Ei 49 kg/174 cm norsulle ainakaan.
Ja lisään vielä että tähän on oletuksena hieman isompi mies. Minä syön kerran päivässä ja jos pizza laitetaan puoliksi niin ei riitä. Enkä tunne miehiä joille puoli pizzaa riittäisi.
Pöpöjä on vain vaja
akin päässä, rapeudessa saattaa olla eroa.
Itse saa syödä mutta muille ei sellaista saa tarjoilla. Näin kokkikoulussa opetettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jättäis pöydälle. Tossa on ratkaisuna se että miehen pizza jätetään pöydälle ja oma laitetaan pakastimeen.
Yhdestä pakastepizzasta nyt vaan ei riitä kahdelle. Toinen pöydälle, toinen pakkaseen ja testaamaan. Pöpöistä tuskin tarvitsee huolta kantaa tässä tapauksessa, mutta laittaisin minäkin pakkaseen jos minulla olisi.
Mutta ei tässä ole ja siksi pizzat, ranskalaiset ja kalapuikot saavat olla jääkaapissa seuraavaan päiväänkin.Riittää hyvin, jos on iso pizza. Tosin ei varmaan norsuille…
Isoissa pizzoissa on n. 1300 kcal. Se hyvinkin tuplat verrattuna tavallisiin pakastepitsoihin. Isolla tarkoitan esim. https://www.oetker.fi/fi-fi/tuotteet/rustica/rustica-meat-supreme-565g
Melko ähky on, jos vedät tuon pizzan kokonaan ja kerralla yksin.
Norsu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään vielä että tähän on oletuksena hieman isompi mies. Minä syön kerran päivässä ja jos pizza laitetaan puoliksi niin ei riitä. Enkä tunne miehiä joille puoli pizzaa riittäisi.
Riippuu varmaan vähän pizzasta, onko
https://www.oetker.fi/fi-fi/tuotteet/rustica/rustica-meat-supreme-565g
Vai
https://www.oetker.fi/fi-fi/tuotteet/pakastepizzat/ristorante/salame
Itse keittäisin varmuuden vuoksi kattilassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta sitä ihmiset riitelee ja vielä rajusti.
Ap:n kaltaisen vasemmanjalansaappaan kanssa olisi todella haastavaa olla suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
muutamassa tunnissa ei kovin paljoa ennätä kasvustoa tulemaan, jos ei poisteta pakkauksesta. toinen asia on että miten vaikuttaa makuun. joissain pakkauksissa lukee että pitäisi laittaa suoraan uniin pakkasesta.
Lukee varmaan siksi että hölmöt tajuavat että sitä säilytetään pakkasessa ELLEI SYÖDÄ PARIN TUNNIN päästä, vaan seuraavana viikkona esim. Ja siksi että ei tarvitse odottaa sulamista kun sen ottaa sieltä, MUTTA EI SE MITÄÄN MAKUA PILAA jos sulaa ensin.
Miten voi pakastepizzan lämmitys olla noin vaikeeta että luetaan ohjeita kuin piru raamattua. Onko oma järki täysin paennut.
Sellaiset tuhnun hajuiset läskit siellä.