Raju riita miehen kanssa - voiko kaupasta ostetun pakastepizzan jättää huoneenlämpöön jos sen syö samana iltana?
Kumpi meistä nyt on tässä oikeassa...?
Eli ostettiin äsken pakastepizzat illaksi, ja kun olin viemässä niitä pakastimeen, mies väitti ettei niitä tarvitsi änkeä pakastimeen vaan ne voi olla pöydällä tai jääkapissa sen 2-3h ennenkuin syödään ne.
Minun mielestäni ne pitää tietenkin pakastaan mahdollisimman nopeasti ettei niihen tule pöpöjä. Ja pakasteitahan ne on!
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Luetko vaikka sieltä paketin takaa ohjeet, vai etkö osaa lukea?
Hän kirjoitti vauvapalstalle aloituksen. Luuletko sinä, että hän osaisi kirjoittaa, mutta ei lukea?
Ruksi seinään, harvinaisen asiallisia vastauksia mielestäni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetko vaikka sieltä paketin takaa ohjeet, vai etkö osaa lukea?
Hän kirjoitti vauvapalstalle aloituksen. Luuletko sinä, että hän osaisi kirjoittaa, mutta ei lukea?
No eipä näytä osaavan, tai ei ainakaan hoksaa lukea tietoa. Tietenkin, jos pitää tietona sitä, että "ne on keskustelupalstalla mun kaa samaa mieltä!" niin siitä vain, pizzaperse....
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta sitä ihmiset riitelee ja vielä rajusti.
Samaa just mietin. Mitä sitten tapahtuu kun tulee vakavammasta aiheesta riitaa…
Turvallisinta on heittää pitsat roskiin ja avata hernekeittopurkki.
Joo voivat olla pöydällä 2-3 tuntia, niinhän ovat juhlissakin ruoat. Mutta mitä se haittaa panna pakkaseen, tulos voi olla parempi jäisenä kuin sulana, ja tietysti paistoaika muuttuu.
Miksi ne pitäs pakkaseen tunkea jos ne kohta syödään.
Mitä ihmeen pöpöjä niihin tulee jos paketissaan ovat pöydällä.
En jättäis pöydälle. Tossa on ratkaisuna se että miehen pizza jätetään pöydälle ja oma laitetaan pakastimeen.
Kiitos useasta alanuolesta, olen edelleen aloittajan puolella.
Tehkää kompromissi, laittakaa jääkaappiin.
Jos nyt olisin tullut kaupasta ja ostanut pakastepizzan, jonka söisin myöhemmin, voisin sen hyvin jättää huoneenlämpöön tai laittaa vaan jääkaappiin.
Ihmiset ovat kyllä niin pöpökammoisia.
Kyllä ap pidät nyt pintasi. Sinä olet oikeassa, ja miehesi ei saa tehdä eri tavalla kuin sinä!
Vierailija kirjoitti:
En jättäis pöydälle. Tossa on ratkaisuna se että miehen pizza jätetään pöydälle ja oma laitetaan pakastimeen.
Heillä on vain yksi pizza. Mikäs nyt eteen?
Nyt vähän yritystä näihin provoihin oikeesti.
muutamassa tunnissa ei kovin paljoa ennätä kasvustoa tulemaan, jos ei poisteta pakkauksesta. toinen asia on että miten vaikuttaa makuun. joissain pakkauksissa lukee että pitäisi laittaa suoraan uniin pakkasesta.
Hyvin voi syödä. Itse tosin sain ripulin.