Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanonko parkkeeraamisesta lapsen tuojalle

Vierailija
04.09.2014 |

Asun lähellä päiväkotia. Olen huomannut, että asunnon lähellä yksi nainen aamuisin parkkeeraa säännöllisesti pysäköintikieltopaikalle kadun varteen. Luulen, ettei ole huomannut kylttiä, kun vähän matkan päässä on toinen kyltti, missä on rajoitettu parkkiaika, mutta siinä on pysäköinti aina kielletty n. 50 metrin matkalla turvallisuussyistä. Ei siitä minulle haittaa ole, mutta alueella on asukkaita, jotka soittelevat parkkipirkkoa (en minä) kun näkevät siinä auton ja ko. paikkaa valvotaan muutenkin luultavasti juuri päiväkodin vuoksi. Yksi siihen vasta muuttanut säännölllisesti pysäköivä uusi asukas oli jo tällä viikolla sakot saanut, kun ei ollut huomannut kylttiä. Kyseessä ei ole pysähtyminen, koska nousevat autosta pois ja päiväkotiin on kuitenkin siitä ehkä n. 50 metriä. 

Haluaisitko sinä, että sanoisin asiasta? Mutta en voi tietää, onko huomannut kyltin ja kuvittelee, että hän vain pysähtyy tai ei välitä. Joku aamu tulee kyllä sakot saamaan. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis sano. Olen siis kiinnittänyt tähän huomion siksi, kun lähden itse samaan aikaan töihin ja alkumatka menee tuon päiväkodin suuntaan. Sekä siksi tulee huomioitua, kun tiedän nuo muutamat papat, jotka soittelevat parkkipirkkoja herkästi. 

Vierailija
2/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin. Huikkaa vaikka, että varo, se on sakkopaikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin sanoisin jos sattuisin sopivasti paikalle. Ja silleen nopeasti huikkaisin, että kyseisellä paikalla on moni saanut sakot. Monet ajattelee jos on vähänkin syrjäisemmällä paikalla tai esim. asuinalueella sakkopaikka, ettei siinä mitään poliiseja käy ja että on vain pienen hetken... Itsekin syyllistyn samaan kun taas kaupungin keskustassa ja valtaväylillä olen paljon tarkempi parkkeerauksen ja parkkimaksujen maksamisen kanssa.

Vierailija
4/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan sanoa siitä, että se asukas sai sakot, ihan ohimennen. Kiitos. 

Vierailija
5/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ja jos ei välitä niin vinkkaisin parkkipirkoille että saalista tiedossa joka aamu.

Vierailija
6/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat besserwisserin leiman jos sanot. Eiköhän se muutenkin oo huomannut sen kieltomerkin, jotkut ei vaan välitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän