Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä motivaatiota alkaa huolehtia itsestään? :(

Vierailija
03.09.2014 |

Tätä olen jo useamman vuoden pohtinut. Olen kai jollain tavalla uupunut arkeen ja jatkuvaan kiireeseen, ja viime vuosina on ollut paljon ikäviä asioita jotka ovat tavalla tai toisella koskettaneet minua. Olen kotiäiti, hoidan lapset hyvin, laitan ruoat hyvin, kodinhoito on ihan ok, pyykkihuolto ym... mutta itsestäni en jaksa enää välittää, ja toisaalta suren sitä. Ennen hoidin itseäni ja liikuin, olin ihan hyvässä kunnossa ja freesi. Nyt... tukka lätköttää harmaata pukaten, naama pukkaa näppyä, ylipainoa on, vaatteet on epäsopivia... laittaudun joka aamu, mutta silti näytän kulahtaneelta jatkuvasti. Nuorempana olin todella tarkka ulkonäöstäni eikä olisi tullut kuuloonkaan näyttäytyä tämännäköisenä missään, nyt tämä lookki on arkipäivääni. Tiedän, että piristäisi, kun vain saisin tehtyä hyvinvointini eteen jotain.. mutta kun en vain jaksa.

Mitä mä teen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koin suuria ilon tunteita, kun joskus ekaa kertaa uskaltauduin ihmisten ilmoille ilman meikkiä (siis minun tapauksessani ripsaria, ajatelkaa) ja lökäreissä.

Vierailija
2/3 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun kotityön tekisi vain keskinkertaisesti, voisi säästyneen energian käyttää itseen? Jos aloittaa jostain pienestä muutoksesta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet töihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi