Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

inhottavat varvasfacekuvat

Vierailija
03.09.2014 |

Hyi etyä kun yököttää ihmisten kuvat varpaistaan. Nyt parikin sellaista kuvaa nähnyt jossavarpaat kuvattu veden pinnan läpi. Rumat, isot ukkovarpaat... mulla on varvasinho. Yöks.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten nämä kuvat maratonien jälkeen. Irronneita kynsiä ja rakkoja. Niitä sitten kuvataan ja työnnetään kaikkien ihasteltaviksi. Yök

Vierailija
22/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvanvarpaat, hyi hyi. Rumemmat kuin aikuisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi fb-kaveri päivitti koko kesälomansa ajan näitä varvaskuvia jopa monta kertaa päivässä. En tiedä oliko vahinko, vai ihan tarkoituksella yritti kuvata koko kesänsä pottuvarpaat ojossa. Ärsyttämään kävi jo ko. henkilön loman loppua kohti x) 

Vierailija
24/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa apua, jos ette kykene olemaan kyyläämättä julkisissa tiloissa toisten varpaita, vaikka ne aiheuttavat tuollaisia inhonväristyksiä. Ei tuo ole enää tervettä. Eikä niitä kuviakaan ole pakko katsoa, ne saa vaikka pois näkyvistä kokonaan facessa.

Vierailija
25/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:51"]Aloittajalla on varmaan jalkasieni ja likaiset korppuuntuneet kantapäät:D
[/quote]

mulla on aika kauniit jalat vaikka itse kehunkin. Hoidan hyvin. Jopa kriittinen teinini on sanonut että jalkaterät ovat minun kaunein osani. Ap

Vierailija
26/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:33"]Hakekaa apua, jos ette kykene olemaan kyyläämättä julkisissa tiloissa toisten varpaita, vaikka ne aiheuttavat tuollaisia inhonväristyksiä. Ei tuo ole enää tervettä. Eikä niitä kuviakaan ole pakko katsoa, ne saa vaikka pois näkyvistä kokonaan facessa.
[/quote]

kyllähän täällä tuntuu kyyläyksennkohteena olevan monet muutkin ruuminosat ;)

Vierailija
27/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo fobia. Hoidetut varpaat ovat ihan ok, vähän niin kuin kädet. Hoitamattomat jalat kynsisienineen ovat vähän ällöt, keltaiset koppurakynnet ja kantapäät. Mutta tuskin kukaan sellaisia kuvia faceen laittaa??

Vierailija
28/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus, näin moni muu samaa mieltä:)mäkin inhoan näitä varvas/jalkakuvia!!miksi ihminen laittaa kuvan JALOISTAAN?varsinkin inhottavista varpaistaan yök!friikkiä ja omituista!jalat on inhottavia!

Vierailija
29/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on kenenkään muun ongelma tai vika, jos normaali ruumiinosa on sun mielestä jotenkin ällöttävä.

Vierailija
30/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:58"]Tuskin on kenenkään muun ongelma tai vika, jos normaali ruumiinosa on sun mielestä jotenkin ällöttävä.
[/quote]

olenko mä jonkun muun ongelmaksi tätä vierittäbytkään? Oma ongelmani on.