inhottavat varvasfacekuvat
Hyi etyä kun yököttää ihmisten kuvat varpaistaan. Nyt parikin sellaista kuvaa nähnyt jossavarpaat kuvattu veden pinnan läpi. Rumat, isot ukkovarpaat... mulla on varvasinho. Yöks.
Kommentit (30)
Vauvanvarpaat, hyi hyi. Rumemmat kuin aikuisen
Yksi fb-kaveri päivitti koko kesälomansa ajan näitä varvaskuvia jopa monta kertaa päivässä. En tiedä oliko vahinko, vai ihan tarkoituksella yritti kuvata koko kesänsä pottuvarpaat ojossa. Ärsyttämään kävi jo ko. henkilön loman loppua kohti x)
Hakekaa apua, jos ette kykene olemaan kyyläämättä julkisissa tiloissa toisten varpaita, vaikka ne aiheuttavat tuollaisia inhonväristyksiä. Ei tuo ole enää tervettä. Eikä niitä kuviakaan ole pakko katsoa, ne saa vaikka pois näkyvistä kokonaan facessa.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:51"]Aloittajalla on varmaan jalkasieni ja likaiset korppuuntuneet kantapäät:D
[/quote]
mulla on aika kauniit jalat vaikka itse kehunkin. Hoidan hyvin. Jopa kriittinen teinini on sanonut että jalkaterät ovat minun kaunein osani. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:33"]Hakekaa apua, jos ette kykene olemaan kyyläämättä julkisissa tiloissa toisten varpaita, vaikka ne aiheuttavat tuollaisia inhonväristyksiä. Ei tuo ole enää tervettä. Eikä niitä kuviakaan ole pakko katsoa, ne saa vaikka pois näkyvistä kokonaan facessa.
[/quote]
kyllähän täällä tuntuu kyyläyksennkohteena olevan monet muutkin ruuminosat ;)
Outo fobia. Hoidetut varpaat ovat ihan ok, vähän niin kuin kädet. Hoitamattomat jalat kynsisienineen ovat vähän ällöt, keltaiset koppurakynnet ja kantapäät. Mutta tuskin kukaan sellaisia kuvia faceen laittaa??
Jessus, näin moni muu samaa mieltä:)mäkin inhoan näitä varvas/jalkakuvia!!miksi ihminen laittaa kuvan JALOISTAAN?varsinkin inhottavista varpaistaan yök!friikkiä ja omituista!jalat on inhottavia!
Tuskin on kenenkään muun ongelma tai vika, jos normaali ruumiinosa on sun mielestä jotenkin ällöttävä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:58"]Tuskin on kenenkään muun ongelma tai vika, jos normaali ruumiinosa on sun mielestä jotenkin ällöttävä.
[/quote]
olenko mä jonkun muun ongelmaksi tätä vierittäbytkään? Oma ongelmani on.
Entä sitten nämä kuvat maratonien jälkeen. Irronneita kynsiä ja rakkoja. Niitä sitten kuvataan ja työnnetään kaikkien ihasteltaviksi. Yök