Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

inhottavat varvasfacekuvat

Vierailija
03.09.2014 |

Hyi etyä kun yököttää ihmisten kuvat varpaistaan. Nyt parikin sellaista kuvaa nähnyt jossavarpaat kuvattu veden pinnan läpi. Rumat, isot ukkovarpaat... mulla on varvasinho. Yöks.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan varpaat on ainoat varpaat joita siedän. Ne on ihan somat.

Mutta juuri nuo rantakuvat missä kuvataan vaan varpaita. Oksennus meinaa lentää kun niitä joutuu katsoa.

Vierailija
2/30 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan sitten julkaista omat kynsisienivarpaat kun kerran muutkin? (on ne hoidossa mutta uuden kasvaminen voi kestää vuodenkin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei inhota varpaat, mutta mua inhottaa korkkareihin survotut kaviot ja niistä jää näkymään melkein kokonaan varpaat Niim että ne päät jää sinne korkkariin ja loppu näkyy. Pitkät varpaat, isot jalat

Vierailija
4/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös varvasinho!!! Ne on niin ällöttäviä

Vierailija
5/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Oksettaa nähdä sellasia kuvia! Yöks!

Vierailija
6/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että löytyi muitakin. Tai joskus naistenlehdessä vaikka kuva varpaista puntarin päällä. Yöks. On toki vähemmän kuvottavia varpaitakin olemassa mutta silti. Tää inhotus on kamalaa.

Vierailija
7/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogit vilisee kuvia paljaista varpaista. Eikö ihmiset ymmärrä, ettei ole kovin mielekästä katsoa vänkyröitä varpaita ? Yökkäys, eikä tarvitse esitellä suoriakaan.

Vierailija
8/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs vauvojen varpaat?

Vierailija
9/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:38"]Entäs vauvojen varpaat?
[/quote]

vauvan varpaat ovat somat. Mutta ehkä siinä 3 vuotiaana voisi alkaa pitää piilossa :)

Vierailija
10/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhein on sellainen leveä neliskanttinen isovarvas jossa kynsi uponnut reunoista sisään hiukan. Päällä karvoja. En osaa selittää.

Vierailija
11/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jaksaa kummastuttaa ihmiset, joilla on todella voimakkaita tunteita jalkoja ja varpaita kohtaan, oli kyseessä sitten fobia tai fetissi. Ne ovat vain jalat. Niillä kävellään, ja lähes kaikilla on sellaiset. Mikä niistä tekee niin ällöt ja saastaiset tai kiihottavat?

Vierailija
12/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä osaa selittää miksi varpaat yököttävät. Se vain on tunne. Ovathan ne hyvät olemassa en sitä kiellä. Mutta kyllä silti yleisiin saunoihin jne laittaisin uimakengät pakollisiksi. Tänäänkin yleisessä rantasaunassa katselin varpaita ja inhotti.

Vierailija
13/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpaat on oikeastaan aika söpöt. Pienet heiluvat nakit jalkojen päissä.

Vierailija
14/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. ei ne oikein iske, ei.. paitsi jos esim. ihastukseni laittaisi kuvan varpaistaan - se olisi söpöä. <3

Vierailija
15/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö niitä varvaskuvia on FB:ssa? Aivan järkyttävää katsoa turvonneita jalkoja sandaaleissa..

Vierailija
16/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:41"]

Kauhein on sellainen leveä neliskanttinen isovarvas jossa kynsi uponnut reunoista sisään hiukan. Päällä karvoja. En osaa selittää.

[/quote]

Joo ja sellaiset valkoisen/keltaisen kynsisilsan koristamat.

Vierailija
17/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:41"]

[/quote]

Karvat varpaissa kertovat hyväsät ääreisverenkierrosta.

Vierailija
18/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on varmaan jalkasieni ja likaiset korppuuntuneet kantapäät:D

Vierailija
19/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh, täällä kans yksi varvasinhoaja! :X viimeksi eilen mies yritti nostaa karvaiset, kuivuneet, jalkapohjista halkeilleet jalkansa mun syliin, piti tosissaan nieleskellä ja olla urhea. Sitten sen jalkapohjan känsä koski mun käteen ja mies sai aika äkäisen käskyn siirtää koipensa..

Vierailija
20/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan haisevat jalat ällöttää..