Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä häpeät juuri nyt, jos jotain pitää vastata?

Vierailija
03.09.2014 |

En mitään ei kelpaa vastaukseksi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 03:00"]

Häpeän, etten jaksa pitää tätä kotia niin siistinä. Ja etten saa laitettua myyntiin noita vaatteita ja turhia kamoja.

Sitten häpeän sitä, kun soitin kiinteistöfirmalle, että tarkastaa naapurinäijän kunnon, kun postit pursuu luukusta. Ikinä ei ole tapahtunut näin 14 1/2 vuoden aikana. Sitten se äijä kotiutuu samana iltana himaan, kun olin soittanut.

Ja ensin hävetti kaupassa, kun laukku tiputti leipähyllyn ritilän, ja kaikki leivät valu siitä kohtaa lattialle. Mutta aika äkkiä mua ja muita siellä nauratti, ja rupesin laittamaan takaisin näitä paikalleen :D

[/quote]

Minä olen ylpeä sinusta, että olit huolissasi naapurin kunnosta. Muiden pitäisi ottaa mallia sinusta.

Vierailija
22/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 03:07"]

Häpeän, etten jaksa pitää tätä kotia niin siistinä. Ja etten saa laitettua myyntiin noita vaatteita ja turhia kamoja.

Sitten häpeän sitä, kun soitin kiinteistöfirmalle, että tarkastaa naapurinäijän kunnon, kun postit pursuu luukusta. Ikinä ei ole tapahtunut näin 14 1/2 vuoden aikana. Sitten se äijä kotiutuu samana iltana himaan, kun olin soittanut.

Ja ensin hävetti kaupassa, kun laukku tiputti leipähyllyn ritilän, ja kaikki leivät valu siitä kohtaa lattialle. Mutta aika äkkiä mua ja muita siellä nauratti, ja rupesin laittamaan takaisin näitä paikalleen :D

[/quote]

Minä olen ylpeä sinusta, että olit huolissasi naapurin kunnosta. Muiden pitäisi ottaa mallia sinusta.

[/quote]

No se naapuri ei varmaankaan ole miulle kovin kiitollinen :D Isäni ei vastannut puhelimeen, ja menin tarkastamaan tilanteen. Huomasin postien kerääntyneen ovelle(hänellä oli väliovi auennut). Juoksin kiinteistöfirmaan ovenaukaisua hakemaan, ja äijä löytyi kuolleena kotoaan. Että kokemuksesta huolestuin.

Tosin olisin varmaan ilman tuota kokemustakin soittanut nyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 01:39"]

Että minulla ole yliopistotutkintoa 

[/quote]

Ja minä häpeän, että tutkinto on. Häpeän olemassaoloani, enkä oikein ymmärrä, miksi. Ehkä siksi, että kun olen vetäytynyt taitoineni syrjään henkisten vaikeuksien ja liian kovan kilpailun takia, poden jatkuvaa väärässä paikassa olemisen tunnetta, koska en ole jakamassa niitä eteenpäin siinä määrin kuin pitäisi. Ja tämä häpeä on yllättävän lamauttavaa. Väsyn pienienkin arkisten velvollisuuksien ajattelemisesta, enkä ymmärrä mihin aikani kuluu. Häpeän sitten myös näitä häpeän oireita ja seurauksia. Kun en saa aikaan, häpeän. Kun saan aikaan, häpeän sitäkin, koska se osoittaa, että oikeasti minun pitäisi pyöriä ihan eri ympyröissä. Aikamoinen noidankehä.

Ja aina vain enemmän hämmästelen sitä, että häpeän sitä, että minulla on tarpeita. Mitä tahansa tarpeita. Yritän kieltää ne kaikin tavoin. Olipa järkyttävä kysymys, ja patoja purkavaa vastata.

Vierailija
24/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 03:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 03:07"]

[/quote]

[/quote]

No se naapuri ei varmaankaan ole miulle kovin kiitollinen :D Isäni ei vastannut puhelimeen, ja menin tarkastamaan tilanteen. Huomasin postien kerääntyneen ovelle(hänellä oli väliovi auennut). Juoksin kiinteistöfirmaan ovenaukaisua hakemaan, ja äijä löytyi kuolleena kotoaan. Että kokemuksesta huolestuin.

Tosin olisin varmaan ilman tuota kokemustakin soittanut nyt...

[/quote]

Sinun pitäisi vähän nujuuttaa naapuriasi. Että seuraavan kerran kun saa päähänsä livahtaa tuolleen, kertokoon sen etukäteen. Maalaisilla on helpompaa. Isäni naapuri antoi kovasti kurinpalautusta, kun isä oli kaksi yötä pois kotoa ilmoittamatta. Otti opikseen, nykyisin kertoo heille jos lähtee johonkin. Ja kyllä isä taitaa olla ihan puhtaasti kiitollinen tuosta ojentamisesta, ja minä vasta olenkin. Eihän se nyt omaa lastaan usko, joskus tarvitaan palautetta vähän etäämpää. On sillä häpeällä hyvätkin puolensa.

Minä sitten kyllä lapsena häpeän, kun naapuri saa kerralla taottua isän kaaliin asioita, joissa vanhempi ei minua usko...

Vierailija
25/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin kiinni nuuhkimasta tytärpuoleni pikkupöksyjä. :( T: M41

Vierailija
26/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäni. Tunnevammainen itseriittoinen sika,

Vierailija
27/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 04:03"]Jäin kiinni nuuhkimasta tytärpuoleni pikkupöksyjä. :( T: M41
[/quote]ja nyt olet VAUVApalstalla? Oksettavaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän