Toisenlaiset äidit 3.9
Live-seurantaa :)
Fiksun tuntuinen äiti, ennakkoluuloistani huolimatta :)
Kommentit (274)
Minkäikäisiä on nää äippä ja Pasi?
Eikö noitten vajaaälyisten apukoululaisten hyväksikäyttöä voi kieltää?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:54"]"Antaako Pasin käydä katsomassa vauvaa". Tuo nainen on ihan äiliö.
[/quote]
ääliö? Tarkoitti aikaa jolloin vauvan isästä ei ollut selvyyttä. Onko sulla kuulossa vai ymmärryksessä vikaa?
Tuo äiti on vieläkin kiinni ex:ssä ja vaikuttaa vielä masentuneelta/surulliselta, tsemppiä tulevaan!!
Ihan ku olis katsonut urheilua ja oma joukkue voittanut kun Pasi julistettiin isäksi :D
Mä jo luulin, että vauvan nimi oli Gabby. Huh.
Voi pyhä yksinkertaisuus. No onnea heille kuitenkin ja toivottavasti saavat asiansa järjestykseen.
109, kummassakaan ei ole vikaa. Pöyristyin edes pohdinnasta saako Pasi mahdollisena isänä edes tavata tytärtään. Ja ÄILIÖ on samaa sarjaa kuin typäre.
Käpy?! Tuliko vauvan nimeksi oikeesti Käpy vai kuulinko väärin? :o
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:57"]Äippä on 27 vee
[/quote]
Oliko Pasi sitten nuorempi? Mitä ihmeen kuuma/puuma-läppää ne siinä vauvakirjaa täyttäessään heitti?
Oliko se käpy vaan joku lempinimi ennen ristiäisiä...?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:58"]Ihan ku olis katsonut urheilua ja oma joukkue voittanut kun Pasi julistettiin isäksi :D
[/quote]
Hahaha :) näinpä!
Toivottavasti nuo pahimmat haukkujat ei ole äitejä itse. En voi ymmärtää haukkumista toisen puhetyylistä ym.
Ompa taas asiattomia kommentteja. Ohjelmahan on toisenlaiset äidit, älkää katsoko jos ette sitten halua nähdä että on muunkinlaisia äitejä kun itse olette.
Meillä on sisarusten kanssa yhteinen saari ja siellä mökki. Mutta venematka on aika pitkä ja vauvan vieminen sinne kuvauksiin tuulisella ilmalla ei ollut järkevää millään veneellä. Ja pakko kommentoida myös Katariinan isän puolesta : Ex ei ole vanha , on ihan järkevä työssäkäyvä ihminen . On hyvä isä Katariinalle. Ei ole käynyt vasektomiassa.
Nora on myös tehnyt pienestä saakka kovasti töitä lasten syntymään asti. Työstä saa palkkaa ja palkalla saa kaikkea tarpeellista / tarpeetonta.
Jooo... Kivaa, kun rakastava isä Pasi on nyt biologinen isä, mutta antaako äiti tavata edes??? Kyllä on naisen päätäntävalta kohtuuton.