Toisenlaiset äidit 3.9
Live-seurantaa :)
Fiksun tuntuinen äiti, ennakkoluuloistani huolimatta :)
Kommentit (274)
oman kylän tyyppejähän he olivat! voi jestas, mitä jengiä!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:18"]
Vaikutti aika varakkaalta (auto, kesämökki, koirat jne.). Sanottiinko ammattia vai oliko "pappa betalar" -case?
[/quote]
jep. tiedän oikein hyvin heidät ja oikein : Pappa betalar"
Vaikutti aika varakkaalta (auto, kesämökki, koirat jne.). Sanottiinko ammattia vai oliko "pappa betalar" -case?
[/quote]
LOL. Varmaan todella varakas, kun on auto ja kesämökki Pohjois-Karjalassa ja koiria!?!? Varmasti. Heh. Ei onneks tarvii Pappan niin kauheesti maksaa noista..:) Jotenkin mulle ei tullut fiilis, et kovin varakas ois ollut..
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:22"]
[/quote]
LOL. Varmaan todella varakas, kun on auto ja kesämökki Pohjois-Karjalassa ja koiria!?!? Varmasti. Heh. Ei onneks tarvii Pappan niin kauheesti maksaa noista..:) Jotenkin mulle ei tullut fiilis, et kovin varakas ois ollut..
[/quote]
Ei kuules tuollaseen ole varaa etes täällä Pohjois-Karjalassa, jos on noinkin "avuton" nainen kyseessä.
Miten kukaan voi sanoa fiksuksi tuota naista?? Vaikuttaa kyllä aivan lapsentasolle jääneelle reppanalle.
Minulla oli tuossa iässä vain tuulen huuhtoma p*rse ja opintolainaa, joten näyttää meikäläisen kantilta ikä huomioiden varakkaalta.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:59"]
Oliko se käpy vaan joku lempinimi ennen ristiäisiä...?
[/quote]
Näin minäkin sen ymmärtäisin :) Tosin käpyjäkin on kastettu vuodesta 1900 tähän päivään asti, kertoo väestörekisterikeskus :D
[/quote]
Mielestäni ohjelmassa sanottiin kyllä (ehkä sitten harhaanjohtavasti€, että Kävyksi RISTITTY. Siit käsitin, että olisi ristiäiset jo takana.
Jos on höylätty samaa torttua paljaalla, olisi varmaan aiheellista ottaa muutama muukin testi kuin isyystesti. Vai eikö Pohjois-Karjalassa ole lainkaan sukupuolitauteja?
Miksi tähän sarjaan on valittu näin idiooteja äitejä???
Hei kaikki jotka täällä kasvottomina meuhkaatte. Tulkaa kaikki facebookin puolelle tasapuolisuuden nimissä. Itse olen esittänyt ajatukseni siellä ja nora vastasi asiallisesti. Minulla ei ole muuta sanottavaa, ja jos onkin teen sen omalla nimelläni .
Mulla jäi loppu kattomatta kun oli jotenkin niin ärsyttävä nainen... Mut nyt on pakko kattoa että nään ne tatuoijan silmät joita ootte hehkuttanu :D
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 05:52"] Aivan, se että jaat persettä ympäriinsä etkä pysy laskuissa kelle miehelle tällä kertaa oletkaan raskaana tekee sinusta vahvan leijonaemon. Muut ovat kulttiorjia. [/quote] Jännä on se että minä miehenä (paljon matkustelevana(lentäjä)), jaan siemennestettäni ympäri maailmaa. On piiloperhe Afrikassa ja Aasiassa. Elätän toki perheeni, mutta minua palvotaan. Tulee mieleen että miksi naisen asema on aina huono? Myös naisten näkökulmasta nähden. Miehenä ymmärrän että naista, joka nauttii seksistä on eräänlainen huora. Silti miehet ovat nauttineet seksistä jo vuosituhansia. Naiset vasta muutamia vuosikymmeniä. Miksi naiset edelleen ovat toisilleen huoria? Isänä ja etenkin 5 tyttären isänä asenteenne huolestuttaa minua. Pailot [/quote] Ensinnäkin puupäät mieheksi tekeytyminen ei tee sanoistanne sen painokkaampia varsinkin kun sokea otsallaankin näkee noiden sepostusten läpi. Oletteko kenties sovinisteja kun täytyy mieheksi tekeytyä että sais uskottavuutta sanomisilleen? Toisekseen seksistä nauttiminen ei ole yhtä kuin holtittomuus ja vastuuttomuus. Ja tämän pikku satutuokiosi mies ei ole sankari vaan täysi idiootti kaksoiselämineen. Ja usko pois naiset ovat nauttineet seksistä jo ennen 60-lukua. Irtosuhteet ja seksistä nauttiminen eivät ole sama asia. Puupää.
[/quote]
Olen painajaisesi. Olen oikeasti mies ja olen thö Pailot.
Perheeni ovat minulle kaikki kaikessa. Ihmettelen vain naisten huorittelua keskenään. Kun ei me miehet toisiamme tuomita siitä että seksistä voi nauttia. Naisen osana on vain se synnytys.
Mieheksi tekeyty? Onko tuolla kirjoittajalla joku kristallipallo siellä kotona, josta niitä totuuksia katselet. Ihan selkeästihän sinä ainakin noissa viesteissä paheksut sitä, jos nainen vehtaa useamman miehen kanssa.
"Miehenä ymmärrän että naista, joka nauttii seksistä on eräänlainen huora. Silti miehet ovat nauttineet seksistä jo vuosituhansia. Naiset vasta muutamia vuosikymmeniä. Miksi naiset edelleen ovat toisilleen huoria?"
Tuo lause ja se että kehuskelet suihkivasi siemennestettä pitkin maita ja mantuja ei oikein vakuuta daiju :) harjoittele sitä womanizerpilottia vielä tai ehkä parempi että keksit jonkun oman tasoisesi hahmon, oisko bb-kilpailija naistenmies mitään?
Ja ymmärrät varmaan että ne jalkavaimosi vain nauttivat seksistä kun eivät ole varmoja ovatko raskaana sinulle vai naapurin isokulliselle afrikkalaiselle.
Kouras kyllä sydämestä kun ei vaivaudu edes yrittään imetystä. Säälitti se vauva. :-( omani kun oli mininä kokoajan rinnalla <3 nyt 7kk alkaa jo rauhottumaan mutta on hänen lohtu ja turva!
33:45, on niitä varpaita viisi... :)
Te ootte kyllä niin julmia ja törkeitä! Haukutte kyseistä äitiä idiootiksi, melkeinpä jälkeenjääneeksi. On se vaan niiiin kivaa anonyymina haukkua toista. Kaksi ihanaa lasta sai, ja toivottavasti hänellä järjestyy asiat. Elämä on joskus ihmeellistä ja vaikeaa, eikä asiat aina mene ihan suunnitellusti. Ja veikkaanpa, että aika moni meistä on joskus "värkkiään levitellyt" väärään aikaan väärälle ihmiselle. Ja aika moni on paljaalla mennyt. Menkää itteenne.
Ihmeelliseltä tuntui ettei se toinen isäehdokas haluaisi olla tekemisissä toisen lapsen kanssa jos kerta Katarinan elämässä on paljon mukana. Tosin voihan se olla että syitä on paljon mitä ei ohjelmassa sitten kerrottu tai selvitetty.
Tuntuu pahalta lukea näitä kommentteja. Varsinkin, kun äiti kertoi masennuksestaan. Toivottavasti hän ei ota näitä juttuja vakavissaan, kun kuitenkin mielenkiinnosta tulee keskustelua kurkkaamaan.
Tsemppiä jatkoon!