Mistä työstä hyvä palkka vähällä koulutuksella?
Ihan sama vaikka olisi paskakaivojen tyhjennystä tai ruumiskämppien siivoamista.
Olen aika lyhyt, 160cm ja 50kg, se voi rajoittaa vähän. Pitäs saada 2000e--> kk käteen. Ei haittaa vaikka olisi pyhät töitä.
EI huoraamista, kun mun äijä ei tykkäisi.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 20:01"]SH tai lähäri koska ovat varmoja työllistäjiä. Muuten joku myyntityö kuten kiinteistönvälitys.
[/quote]
Missään näistä ei tienaa yli kahta tonnia netto
[/quote]
Tienaa yö- ja pyhätöistä.
sairaanhoitaja vuokrafirman kautta.
Tienaan lähihoitajana aikalailla juuri tuon 2000e netto. 1800-2200e käteen. Toki teen aikalailla kaikki pyhät töitä.
Ystävä tienaa kuussa yli 3000 e käteen sairaanhoitajana. Tekee käytännössä vain yötyötä.
Luulin että kyse oli hyvästä palkasta, mutta haluat vaan pari tonnia käteen?
Suosittelen silti huoraamista.
"Miesten" amisalat, eli sähkäri, putkimies jne. Eikä tarvitse yötöitä tehdä.
Kyllä roskakuskinakin tuon tienaa.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 20:01"]SH tai lähäri koska ovat varmoja työllistäjiä. Muuten joku myyntityö kuten kiinteistönvälitys. [/quote] Missään näistä ei tienaa yli kahta tonnia netto
[/quote]
Tottakai hoitoalalla tienaa 2000 netto jos on valmis yö- ja pyhätöihin.
[/quote]Mut se on usein kauheeta poikkoilua, kun ei lähäreita kukaan tahdo vakinaistaa.
Sairaanhoitajaksi en ikinä alkaisi. Paska työ, paska palkka. (Mutta todella tärkeä ammatti).
Minimi 2000ekk käteen.
Minä tienasin tuon verran ihan Mäkissä, kun kokemusta kertyi. Ihan lukiopohjalta. Eikä ollut edes kamalaa työtä, kun oli kiva porukka. :)
Mun mies tienaa puhelinmyyjänä 2000€---> mut siihen vaaditaan että niitä tuotteita osaa myydä. Koulutusta ei vaadita (paitsi siellä työpaikalla yhden päivän kestävä).
Lentäjä tai lennonjohtaja.