Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina ja hengenpelastajat

Vierailija
03.09.2014 |

Kukas on teidän suosikkinne näistä upeista kaunottarista?

http://static.iltalehti.fi/viihde/martinaetu030914HA_vi.jpg

Omasta mielestäni tuo tumma on kaikkein kaunein. Vartalo on ihan toista luokkaa kun muilla!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkini on se matkaopas.

Vierailija
2/52 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina parhaimmassa kunnossa.tervo suorastaan ruma verrattuna blogi kuviin ja melkosen tanakkakin.sieppi on niin totaalisen tylsä tapaus ja Minna sara.huh huh.missä se paljon puhuttu fitness kunto viipyy?..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina ei edes ole kuvassa....ja sen rinnat roikkuu melkein navassa. Ja viikset kasvaa. Mutta kropista puheen ollen tuo pitkä tuossa vasemmassa reinassa ja tumma. Niillä on mielestäni parhaimmat kropat.

Vierailija
4/52 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisimpien kropat ovat parhaimmat eli Sieppi, tumma ja se yksi joka vissiin voitti viidakon tähtöset.

Vierailija
5/52 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Martina joka huutaa ah niin luontevan kuuloisesti "Naaaiseeet! Te tiedätte mitä tehdä!"

Vierailija
6/52 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sara minna ottanut silikonit...ei sitten tuon isompia. Suurentaa sen jo ennestää suurta kroppaa ihan älyttömästi.

Vierailija
7/52 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuolla Isabelilla on aika täydellinen kroppa, vaikka pienikokoinen onkin. Sabinalla, Sahralla ja Saralla myös hyvät.

Vierailija
8/52 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi tumma !! helvetin kaunis, vaikken yleensä suklaasta tykkää.

Vierailija
9/52 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:50"]

Mun mielestä tuolla Isabelilla on aika täydellinen kroppa, vaikka pienikokoinen onkin. Sabinalla, Sahralla ja Saralla myös hyvät.

[/quote]Kuka noista on Isabel?

Vierailija
10/52 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:50"]

[/quote]Kuka noista on Isabel?

[/quote]

Kolmas vasemmalta.

Vierailija
11/52 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsiikö joku nähdä vaivan ja sanoa minulle noiden punauikkaristen nimet oikealta vasemmalle.

Vierailija
12/52 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat jotenkin omituisesti muotopuolia. On sirkuksen kääpiötä, parrakasta naista, nälkiintynytä afrikkalaista, tatuoitua hutsua, ristipurentaista mopsia, maatilan emäntää ja reitevää raisaa.

Anoa kaunis on Sieppi.

Vierailija
13/52 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointsit sabinalle,ainut jolla ei silareita.

Vierailija
14/52 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainut.

Vierailija
15/52 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa, kun ohjelmasta on tehty Martina ja hengenpelastajat. Oliko Martina ja uimavalvojat liian tylsä :D. Ekan jakson perusteella ainaki tehty uimavalvojan ammatista toooosi rankka ja vaativa jne... no varmasti sitä onkin, mut toi hengenpelastaja-nimitys naurattaa mua.

Vierailija
16/52 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:35"]

Mua huvittaa, kun ohjelmasta on tehty Martina ja hengenpelastajat. Oliko Martina ja uimavalvojat liian tylsä :D. Ekan jakson perusteella ainaki tehty uimavalvojan ammatista toooosi rankka ja vaativa jne... no varmasti sitä onkin, mut toi hengenpelastaja-nimitys naurattaa mua.

[/quote]

Mua ärsytti eniten se, miten Martina jeesusteli ton ammatin tärkeydestä vaikka ei itse aio varmasti ikinä tehdä sitä työtä oikeasti, eikä varmaan ketään noista kilpailijoistakaan todellisuudessa kiinnosta muu kuin telkkariin pääseminen, Anne-Maria kenties lukuunottamatta.

Vierailija
17/52 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suurin osa noista tytöistä näyttää vähintäänkin pullukalta tuossa kuvassa? Jopa Sieppi ja Särkkä... Onko tuo kuva jotenkin vääristynyt?

Vierailija
18/52 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:45"]

Miten suurin osa noista tytöistä näyttää vähintäänkin pullukalta tuossa kuvassa? Jopa Sieppi ja Särkkä... Onko tuo kuva jotenkin vääristynyt?

[/quote]

Mun silmään Sieppi ja varsinkin Särkkä näyttävät ihan normaalin hoikilta, sellaisilta miltä odottaisinkin ottaen huomioon, että he ovat missejä eivätkä "oikeita" malleja.

Vierailija
19/52 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minustakaan nuo missit näytä pullukoilta. Mitä tuo Sahra on tehnyt?

Vierailija
20/52 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Anne-Mari voittaa!  Vai mikä siinä on edes palkintona...rahaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi