En pääse tabletilla av:lle?
Tabletilla kun yrittää vauvan mobiili-versioon, on eilisestä saakka tullut: "lataaminen ei onnistu".Mitä ihmettä? Kännykällä onnistuu kyllä.
Eilen tyhjensin vielä tabletin sivuhistorian jos siitä jotain apua olisi ollut. Mutta ei. En tiedä miten se banni(?) toimii, mutta kun en ole mitään kirjoittanut niin en kai voi kieltoa sivustolle saada.
Auttakaa hyvät mammat :-)
Kommentit (17)
Höh, tämähän on kurjaa. Tietääkö kukaan miksi?
Mulla ei toimi kännykällä kirjoittaminen av:lle. Lukemaan pystyy kyllä. Eilen alkoi ja oli ainakin iltaan asti. Tänään en ole kokeillut.
5 täsmentää. Kyllä siis tekstin voi kirjoittaa, mutta se ei suostu lähtemään av:lle. Se on vielä ärsyttävämpää, kun teksti menee hukkaan. Kokeilin eilen monta kertaa.
Vaikka yksi yritys tuota edellistä viestiä ennen ilmoitti, että viesti on pakollinen, vaikka tekstiä kyllä oli. Outoa.. t. 7
Miksi sitten käytät mobiiliversiota, käytä tavallista
Mulla on ollut samanlaista temppuilua viestien lähettämisessä kännykällä. Ei ole siis aina suostunut lähettämään kirjoittamaani viestiä. Ihan satunnaisesti toiminut. Nyt onneksi toimii (ainakin toistaiseksi) kun taaa tuo tabletti ei pääse lainkaan mobiili-av:lle. Siihen täysversioon pääsen siis mutta sekin herjaa välillä sitä "lataaminen ei onnistu". Ärsyttävää
ap
Mulla ei oo pariin päivään toiminu mobiilisivut, täysversioon pääsee kyllä...
Täysversio toimii siis miten sattuu. . Ihmettelen vaan miten tabletti voi yhtäkkiä lakata toimimasta.
Ap
Mutta näköjään en ole siis ainoa, jolla koneet temppuilee. Toivottavasti tilanne korjaantuu pian. Onhan se todella tärkeää päästä av:lle silloin kuin haluaa ;)
Ap
Lataaminen ei onnistu minunkaan androidpuhelimessa, selaimena chrome.
Ja mulla selaimena explorer. Eli ei riipu siitäkään.
Ap
Sama täällä, ei toimi mobiilisivuversio Android-tabletissa, selaimena Chrome.
Mulla sama juttu tabletilla. Kännykällä toimii.
Jos osoite on m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/jnejne niin ottakaa tuo "m." Alku pois. Auttoiko? :)
Mulla sama juttu puhelimen kanssa...