Inhoan sydämeni pohjasta suomalaisia
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kumiveneeseen hophop!
Tai vaikka lentokoneeseen ?
Minä myös. Suomalaiset naiset ovat katkeria ja miehet juntteja.
Täälä on paljon rasismi. Minä en pidä. Kotona Afganistan ei rasismi, monta heimoa ja silti meillä rauha. Huono suomi. Ilkeä maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumiveneeseen hophop!
Tai vaikka lentokoneeseen ?
Vadelmaveneeseen
Mä en inhoo kaikkia suomalaisia, ainoastaan muita.
Kaikki kansallisuudet sopii kunhan vaan ei tapella. Suukopu käy mutta ei nyrkkitappelut tai huutaminen.
Ap, matkusta muualle. Yritämme pärjätä ilman sinua.
Vierailija kirjoitti:
Mä romanialaisia, minkäs teet.
Tunnetko montakin romanialaista?
Joitain yksilöitä inhoan, toisia rakastan ja osa on ihan ok ja suurimmasta osasta ei ole mitään mielipidettä kun en heitä tunne.
No mutta. Ei täällä ole pakko olla. Inho laimenee kun et näe enää suomalaisia. Miksi ihmeessä myrkytät huonoilla ajatuksilla itseäsi ja saat niiden vuoksi jonkun taudin, kun voit milloin tahansa palata kotimaahasi.
Jos satut olemaan kantasuomalainen, niin sinulle on koko maailma avoin. Kiitos ja hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Suomalaiset naiset ovat katkeria ja miehet juntteja.
Aivan. Jokainen suomalainen nainen on katkera ja jokainen mies juntti?
"Inhoan sydämeni pohjasta suomalaisia"
No, sittenhän sinun on syytä tehdä "opintomatka" Nigeriaan, Somaliaan tai I.rakkiin 👳🏿♂️ 🧕🏿!
Myös Afganistan on nyt hot! 🤗
Jos oikein vihaa niin minä ainakin sellaisessa tilanteessa muuttaisin pois. Nykyaikana se ei ole mikään ongelma.
Romanian romaneja on muissakin maissa huijaamassa tukia mutta varastaa bensat autoista niin Imatran ja Ilomantsi ja Joutsenon leirintä alueilla uskontolahkot auttaa niitä varastetulla tavaralla.
Omissa maissaan varastavat ja työstävät turisteilta sitten tullaan tänne ryöstölle !
Miksi vihaisin mun kotimaata, ja itseäni sen takia, että nyt oon sattunu syntymään suomessa ja sen kansalaiseksi? Niin, ei oo mitään syytä.
Ainoat asiat mirkä tääl ärsyttää, on liika juoruilu, toisten kyttääminen, asioiden vääristely ja hallitus joka ei osaa pistää sellaisia rajoituksia, että päästäis koronasta ohi.
Mä en suomalaisia ku oon sellanen itekki mutta Suomen valtiota vihaan. Etenki tän hallituksen aikana