N 50+
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mee vaan kalaan niinkuin muutkin saamattomat miehet.
Kivasti taas sanottu
Mitä haluatte tietää ; ) minun nuorempi rakkaani vaikuttaa kovin tyytyväiseltä.
Nainen 50 + kirjoitti:
Ok!
Vierailija kirjoitti:
Nainen 50 + kirjoitti:
Ok!
Mites olis kimppaillu parin kanssa. +50 mekin
Nainen 50 + kirjoitti:
Kerro jotai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 50 + kirjoitti:
Ok!
Mites olis kimppaillu parin kanssa. +50 mekin
Kuullostas hyvält😋
Minua ei kiinnosta kimppailu, toistemme seura riittää
Kun ikäeroa on kymmenen vuotta, siinä kohtaa nuoremman miehen innokkuus, jaksaminen, uteliaisuus, kiihkeys ja vähän vanhemman, mutta kokeneen naisen varmuus, taidokkuus, kiihkeys, estottomuus ja se, että mies saa tuntea olevansa maailman paras rakastaja ; ) kuten onkin tässä tapauksessa ; )
Nainen 50 + kirjoitti:
Kun ikäeroa on kymmenen vuotta, siinä kohtaa nuoremman miehen innokkuus, jaksaminen, uteliaisuus, kiihkeys ja vähän vanhemman, mutta kokeneen naisen varmuus, taidokkuus, kiihkeys, estottomuus ja se, että mies saa tuntea olevansa maailman paras rakastaja ; ) kuten onkin tässä tapauksessa ; )
Mies ei kestä noin vanhaa naista muutoin kuin nuorempien lomassa.
Nainen 50 + kirjoitti:
Niinpä.Nuoret jaksaa kyll.Te 50+ootte niin kiimaaii nykyää.T .H.K
Nainen 50 + kirjoitti:
Minua ei kiinnosta kimppailu, toistemme seura riittää
Entä kiinnostaako jos joku katselis?T..H.K
Naurattaa nää tyypit, jotka luulee, että kaikki naiset on rupsahtaneita viiskymppisenä. Ette taida todella tietää, millaisia me urheilulliset ja nuoren näköiset Jennifer Annistonit ja Jennifer Lopezit ollaan, meitä on myös täällä Suomessa ; ). Suuri osa kymmenen ja jopa 20- vuotta nuoremmista naisista on tatuoituja muumeja legginssit jaloissa. Miksi luulette, että mieheni on tyytyväinen kanssani. Ihan vapaa-ehtoisesti on kanssani ja rakastuneena.
Nainen 50 + kirjoitti:
Naurattaa nää tyypit, jotka luulee, että kaikki naiset on rupsahtaneita viiskymppisenä. Ette taida todella tietää, millaisia me urheilulliset ja nuoren näköiset Jennifer Annistonit ja Jennifer Lopezit ollaan, meitä on myös täällä Suomessa ; ). Suuri osa kymmenen ja jopa 20- vuotta nuoremmista naisista on tatuoituja muumeja legginssit jaloissa. Miksi luulette, että mieheni on tyytyväinen kanssani. Ihan vapaa-ehtoisesti on kanssani ja rakastuneena.
Ei luule. Vaan tietää!
Mummelit luulevat olevansa timmejä naisia. Mutta kun eivät ole!
30set ylipainoiset luulevat olevansa hottiksia, mutta kun eivät ole ; ). Harmi, ettet ole kohdannut hottista viiskymppistä, etpä tiedä mitä menetät ;). Mutt pane niitä muumeja vaan ihan rauhassa.
Nainen 50 + kirjoitti:
Ette taida todella tietää, millaisia me urheilulliset ja nuoren näköiset Jennifer Annistonit ja Jennifer Lopezit ollaan
Wtf mä just luin, ylensitkö juuri itsesi Anistonin ja J-Lon kategoriaan tosta noin vaan?? :'DDDDD Totta kai viiskymppinenkin voi olla vielä hoikka, mutta jotain rajaa nyt...
Mee vaan kalaan niinkuin muutkin saamattomat miehet.