Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N 50+

H.K
14.08.2021 |

Kerro taas jotain _hottia...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret luulot itsestään tällä muumilla ;DDD. Siitä vaan kuvaa kehiin mummo!

Vierailija
22/30 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen isolla ännällä..parhaassa iässä vielä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen isolla ännällä..parhaassa iässä vielä..

Oot ihana.T.m42

Vierailija
24/30 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarvetta esitellä itseäni teille, mutta vakavasti ottaen, jotain teiltä puuttuu, jos kuvittelette, että kaikki 50- vuotiaat on mummojen näköisiä. Viimeisin isku yritys kohdallani oli 36-vuotiaalta ;) heh. Ehkä sitten teidän piirissänne olevat ovat `mummoutuneet, onhan niitäkin, jotka tosiaan ovat päästäneet itsensä rupsahtamaan jo alle nelikymppisenä tai geenit ei suosi.`Kaikkia ei myöskään ole ulkoisella kauneudella siunattu. Elämä ei ole kuitenkaan pelkästä ulkonäöstä kiinni. Itse löysin elämääni onnen näin yli viiskymppisenä. Ehkä siksi olen pysynyt nuorekkaana ja kauniina, kun oli tarkoitettu, että elämäni rakkaus on 10-vuotta minua nuorempi. Teidän kommenttinne eivät muuta tosi-asioita ;) . Hottis mikä hottis :)

Vierailija
25/30 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 50+ kirjoitti:

Eipä ole tarvetta esitellä itseäni teille, mutta vakavasti ottaen, jotain teiltä puuttuu, jos kuvittelette, että kaikki 50- vuotiaat on mummojen näköisiä. Viimeisin isku yritys kohdallani oli 36-vuotiaalta ;) heh. Ehkä sitten teidän piirissänne olevat ovat `mummoutuneet, onhan niitäkin, jotka tosiaan ovat päästäneet itsensä rupsahtamaan jo alle nelikymppisenä tai geenit ei suosi.`Kaikkia ei myöskään ole ulkoisella kauneudella siunattu. Elämä ei ole kuitenkaan pelkästä ulkonäöstä kiinni. Itse löysin elämääni onnen näin yli viiskymppisenä. Ehkä siksi olen pysynyt nuorekkaana ja kauniina, kun oli tarkoitettu, että elämäni rakkaus on 10-vuotta minua nuorempi. Teidän kommenttinne eivät muuta tosi-asioita ;) . Hottis mikä hottis :)

Sä oot kyl niin paras..

Vierailija
26/30 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 50+ kirjoitti:

onx sull kik

Vierailija
27/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on toinenkin 50+ nainen samanlaisessa suhteessa kuin itekin :-) Me ollaan oltu 10v yhdessä ja ikäero on sama.  Edelleen käydään kuumina toisiimme ja ollaan superonnellisia siitä, että aikoinaan törmättiin ihan vahingossa. Seksielämä on ihan 10++ (tosin sitä se oli aiemmassakin elämässä - en vähempään tyytyisi) ja  mua ei kyllä kiinnosta hevon helvettiäkään jos parikymppiset on sitä mieltä, että tää on mummoikä :D

Tiedän olevani nuorekas, karismaattinen ja kasvoiltani kaunis. Pehmeyttä on kertynyt vatsan ja peffan seudulle mutta just sopivasti ja pointti on se, että vaikka vartalo ei ole enää samanlainen kuin nuorena tyttönä niin seksiin ja haluihin tämä ei ole vaikuttanut yhtään. Se on se kypsän naisen itsevarmuus ja rentous sängyssä kuulkaa tytöt ja pojat mikä miehet villitsee. Jotenkin hirmu surullista ajatella rumasti toisista naisista, kun jokainen meistä vanhenee. Se onkin sitten ihan eri asia millä lailla.

Vierailija
28/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on toinenkin 50+ nainen samanlaisessa suhteessa kuin itekin :-) Me ollaan oltu 10v yhdessä ja ikäero on sama.  Edelleen käydään kuumina toisiimme ja ollaan superonnellisia siitä, että aikoinaan törmättiin ihan vahingossa. Seksielämä on ihan 10++ (tosin sitä se oli aiemmassakin elämässä - en vähempään tyytyisi) ja  mua ei kyllä kiinnosta hevon helvettiäkään jos parikymppiset on sitä mieltä, että tää on mummoikä :D

Tiedän olevani nuorekas, karismaattinen ja kasvoiltani kaunis. Pehmeyttä on kertynyt vatsan ja peffan seudulle mutta just sopivasti ja pointti on se, että vaikka vartalo ei ole enää samanlainen kuin nuorena tyttönä niin seksiin ja haluihin tämä ei ole vaikuttanut yhtään. Se on se kypsän naisen itsevarmuus ja rentous sängyssä kuulkaa tytöt ja pojat mikä miehet villitsee. Jotenkin hirmu surullista ajatella rumasti toisista naisista, kun jokainen meistä vanhenee. Se onkin sitten ihan eri asia millä lailla.

👍👍👍 tää on niin totta.

Yksi niistä miehistä, joka nauttii siitä teidän itsevarmuudesta ja rentoudesta

Vierailija
29/30 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kyllä vartalo vielä ihan timmi : o se vaan tapahtui, kun aloin syödä oikein ja liikun joka päivä, sanoinhan Jennifer Anniston :) mutta nää ei usko. Noh, niinkun sanottu, sekään ei oo pointti, vaan ehkä se asenne. Rakastan elämää, miestäni ja seksiä ;). Eipä mulla muuta. Kiva, että meitä on muitakin, ja onhan meitä !

Vierailija
30/30 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea täältä toisista samanoloisista naisista eli täällä yksi 50+ nainen, joka on timmissä kunnossa ja nauttii seksielämästään täysillä. Itse en ole ollut eron jälkeen perinteisessä parisuhteessa, mutta pidempiaikaisia vakkareita kumppaneita on muutamiakin ollut ja isompi määrä ihan vain panokavereita. Monisuhteiseksikin voisin itseäni sanoa. Kumppanit ovat kaikki olleet ikäluokkaa 20-35v, koska satun pitämään nuorista miehistä. Joskin pidän heistä myös kumppanina, joiden kanssa on tullut kyllä tehtyä kaikenlaista vuosien mittaan eli reissattua, mökkeiltyä, harrasteltua liikuntaa, leffoja ja ravintoloita sekä käytyä festareilla, muutamia juttuja mainitakseni. Olen onnellinen siinä, että olen löytänyt erittäin fiksua seuraa, samoin erittäin laadukasta seksiä. 

Ainahan sitä ei noin vain sopivaa henkilöä tapaa, mutta kun tarpeeksi jaksaa tutustua ja etsiä, niin aina on hyviä ihmissuhteita löytynyt. Nyt melko tuore fwb-suhde 34-vuotiaan miehen kanssa ja paljon parempaa ei voisi elämä olla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi