Naiset, joilla on vatsamakkara: oletteko sinut asian kanssa?
Saako teidän vatsamakkarasta käyttää hellittelynimeä, esim. "vatsukka" tmv?
Kommentit (25)
Käytätkö itse kaljamahastasi lempinimeä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö melkein jokaisella ole, myös normaalipainoisilla.
Ei ole.
N40
Vierailija kirjoitti:
Sinuttelen kaikkia ruumiinosiani.
Minä teitittelen aivojani, koska ne ovat niin ylivertaiset.
Jos kerran miehetkin ovat, niin miksi ei naiset? Naiselle se vatsamakkara on luonnollinen asia koska naiset tekevät lapsia siellä "mahan sisäpuolella", miehillä voi olla näkyvät mahalihakset ja litteä maha koska heillä ei tarvitse olla tilaa lapsentekovehkeille kun ne roikkkuu jalkovälissä. Eikä tarvi olla vararavintoa raskauden varalle.
No ei sillä nimeä ole ja yritän päästä asian kanssa sinuiksi. Miesystävä kehuu aina kroppaani ja tää on uutta ja outoa
Kai se on pakko hyväksyä kun sellanen vaihdevuosien jälkeen ilmestyi. Aivot ei sentään näivettynyt, eli mulle ei lässytetä.
En ole yhtään sinut sen kanssa. En katso sitä silmiin, en kättele, enkä juttele sille. Ei olla siis puheväleissä.
Joo ja en oo sinut mutta onhan se aina kiva jos miehet tavalla tai toisella sitä arvostaa. Aloituksen lempinimi ei kuitenkaan oo mieleeni, enemmän tykkään koskettelusta ja arkipäiväisemmästä sanallisesta kehumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran miehetkin ovat, niin miksi ei naiset? Naiselle se vatsamakkara on luonnollinen asia koska naiset tekevät lapsia siellä "mahan sisäpuolella", miehillä voi olla näkyvät mahalihakset ja litteä maha koska heillä ei tarvitse olla tilaa lapsentekovehkeille kun ne roikkkuu jalkovälissä. Eikä tarvi olla vararavintoa raskauden varalle.
Selittelyä.
Minulla ei ole kyllä ollut koskaan tilannetta, jossa itse olisin kokenut tarvetta nimetä ruumiinosiani uudelleen tai jossa kukaan muukaan olisi ilmaissut halua tämmöiseen. Myöskään en ole havainnut, että olisi tarvetta useinkaan keskustella polvestani, vatsastani, nilkastani tms.
Ei haittaa se mitä mieheni sanoo, ja saa sanoa, esim. lellukaksi. Tottahan tuo on, että olen lellukka ja lihavakin.
Mutta en ole sinut ja inhoan tätä saamattomuuttani , etten pääse näistä eroon.
Kyllä. Hellin häntä suklaalla aina kun mahdollista.
En ole sinut. Olen aina ennen ollut hoikka, mutta nyt korona-ajan lohtusyömiset ovat kasvattaneet makkaran. Aion kitkeä sen pois.
Jos mun työkaverit, sisko tai naapurit rupeis lässyttää mun vatsamakkaralle niin en tiedä mitä tekisin. Absurdi ajatus. Vai tarkoitatko että vastaantulevat miehet puhuis silleen? Saattaisin tirvasta nenään. Mahani kanssa yhteiselo sujuu ihan ok.
Tosi hyvä muuten on se Petra-sarja.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö itse kaljamahastasi lempinimeä?
Olutsammio. airbag. bissepötsi. traktorinpyörä.
Vierailija kirjoitti:
No ei sillä nimeä ole ja yritän päästä asian kanssa sinuiksi. Miesystävä kehuu aina kroppaani ja tää on uutta ja outoa
Fiksu mies, varmistaa pimpin saannin valkoisilla valheilla.
En ole. Minulla oli teininä anoreksia ja aikuisena olin pitkään kovassa tikissä. Tiedostan, että olen nyt henkisesti terveempi vähän pulleampana, mutta välillä tuo makkara itkettää. Yritän kuitenkin sivuuttaa nuo ajatukset sillä elämäni on nyt parempaa kuin silloin kun paino tai urheilu hallitsi minua.
Eikö melkein jokaisella ole, myös normaalipainoisilla.