Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

erilaiset äidit taas

Vierailija
03.09.2014 |

Noora ei tiedä, kuka on lapsen isä. Eikä varmaankaan tiedä moni muukaan lapsensa isää. Mietin vaan, että kuka haluaa kertoa kaiken tuon julkisesti. Mistä ne Livillä löytää näitä mammoja näihin ohjelmiin? Kertokaa???

http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-1288732973073.html?pos=ok-nln

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katarinan isä taas ei ole kiinnostunut olemaan mukana vauvan elämässä." Hieno mies! Mahtaa olla jollain tavalla jotenkin supermahtava ihminen, koska tää nainen jätti sen toisen miehenkin tän kaverin takia vaikka oli erottu jo aikasemminkin. Ja kaikenlisäks tää toinen mieshän oli innoissaan jos vauva on sen, eli ehkä kannattais pitää siitä kaverista kiinni? 

Vierailija
22/49 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hienoa, ei että on useampi isäehdokas, vaan että uskaltaa avautua asiasta, koska samassa tilanteessa on niin monia naisia, joita asia myös hävettää ja jotka ei osaa käsitellä sitä. On siis todella rohkeaa avautua asiasta tv:ssä, vaikka itse en samassa tilanteessa niin tekisi. Luulisi auttavan monia samassa tilanteessa painivia naisia ja meihiä. Ehkä se on koko ohjelman pointti. Kun kaikki ei ole niitä täydellisiä äitejä. Itsellä mies meni ihan sekaisin tuossa raskauden aikana, vaikka oli itse halunnut lapsen ja nyt on vakuuttunut siitä että ei ole ainoa isäehdokas ja tilanne kärjistyi lopulta niin, että jouduin pistämään kokonaan välit poikki miehen vainoamisen takia. Nyt sitten levittää kaikille tietoa että ei ole lapsen isä ja mä häpeän silmät päästäni, vaikka asia ei edes ole totta. Joten mulle tulee jo tässä tilanteessa helpottunut olo että noin nolosta jutusta selviää hengissä ja aion todellakin katsoa jakson saadakseni oloni paremmaksi mun tilanteen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän taas jotain suurempaa voimaa, etten ole nykyajan lapsi. Kyllä vituttaisi jos löytäisin aikuisiällä itsestäni jotain söpöjä blogikuvia tai/ja tällasia videoita äidistäni. 

Vierailija
24/49 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavan oloiset aikuiset (isäehdokas nro1 ja tämä päähenkilö itse) tuon esittelypätkän perusteella. Mutta en ymmärrä miksi kukaan harrastaisi seksiä ilman ehkäisyä tuossa tilanteessa. Eikö miehetkään ole kysyneet käyttääkö nainen e-pillereitä tai muuta ehkäisyä, varsinkin se ekan lapsen isä kun ei nyt ole valmis isäksi mutta veteli kuitenkin paljaalla? Voihan se olla että ehkäisy petti, mutta tuskin kuitenkaan..

Mulla oli aikoinaan sivusuhde. Mieheni kanssa yritettiin lasta (pitkään) ja samalla olin tuon sivusuhteen kanssa. Mutta koskaan ei ilman kumia hässitty juuri tuollaisen tilanteen välttämiseksi.

Vierailija
25/49 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullantuoksuisen tavisäidin tai siiderintuoksuisen sossuäidin sijaan olisi kiva nähdä aidosti erilaisia äitejä, vaikka joku missä perhe-elämä ja joku jännä työ olisi yhdistettynä. Tai muu erilainen lifestyle.

Vierailija
26/49 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:36"]

Mun mielestä on hienoa, ei että on useampi isäehdokas, vaan että uskaltaa avautua asiasta, koska samassa tilanteessa on niin monia naisia, joita asia myös hävettää ja jotka ei osaa käsitellä sitä. On siis todella rohkeaa avautua asiasta tv:ssä, vaikka itse en samassa tilanteessa niin tekisi. Luulisi auttavan monia samassa tilanteessa painivia naisia ja meihiä. Ehkä se on koko ohjelman pointti. Kun kaikki ei ole niitä täydellisiä äitejä. Itsellä mies meni ihan sekaisin tuossa raskauden aikana, vaikka oli itse halunnut lapsen ja nyt on vakuuttunut siitä että ei ole ainoa isäehdokas ja tilanne kärjistyi lopulta niin, että jouduin pistämään kokonaan välit poikki miehen vainoamisen takia. Nyt sitten levittää kaikille tietoa että ei ole lapsen isä ja mä häpeän silmät päästäni, vaikka asia ei edes ole totta. Joten mulle tulee jo tässä tilanteessa helpottunut olo että noin nolosta jutusta selviää hengissä ja aion todellakin katsoa jakson saadakseni oloni paremmaksi mun tilanteen suhteen.

[/quote]

Totta, mutta kun tässä on kuitenkin kyse siitä lapsestakin. Tulevaisuudessa ei tiedä miten asiat menee ja tästä voi tulla hyvinkin arka paikka hänelle. Perustaisivat mieluummin jotain keskusteluryhmiä eikä telkkariin kaikkien suomalaisten silmien alle.

Vierailija
27/49 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua miten noloa, miksi kaikkien miesten kanssa pitää heti ryhtyä lapsentekoon? Ihan kirjaimellisesti.

Vierailija
28/49 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kolme jaksoa nähneenä, en voi kuin ihmetellä. Itse en ikinä kehtaisi lähteä ohjelmaan, jos itselläni olisi tilanne sama kuin ohjelman äideillä. Todellakin wt-meininkiä, parasta mallia moisesta ihmistyypistä.

Se miksi katson ohjelmaa, ihmetyttää itseänikin. Ohjelman jälkeen jää hyväolo siitä, että itsellä on asiat paremmin ja voin tuntea olevani järjellinen ihminen ja hyvä äiti. Toki ohjelman äidit voivat olla lapsilleen hyviä äitejä, mutta perheiden elämät ovat sekaisin ja sehän heijastuu lapsiin kuitenkin.

Ohjelmassa annettavia lahjoja en ymmärrä. Ja miksi ohjelman nimikin on pitänyt vaihtaa, muistuttaa kuitenkin paljon erilaiset äidit ohjelmaa. Erilaiset äidit ohjelmassa oli tosin  tavallisia, mutta erilaisia äitejä (esim. lesbo pari, vankilassa oleva äiti, isä asui ulkomailla jne.). Toisenlaiset äidit sarja taitaa tosin olla yhdistetty versio erilaisista äideistä ja teiniäideistä.

Vierailija
29/49 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:41"]Ihan mukavan oloiset aikuiset (isäehdokas nro1 ja tämä päähenkilö itse) tuon esittelypätkän perusteella. Mutta en ymmärrä miksi kukaan harrastaisi seksiä ilman ehkäisyä tuossa tilanteessa. Eikö miehetkään ole kysyneet käyttääkö nainen e-pillereitä tai muuta ehkäisyä, varsinkin se ekan lapsen isä kun ei nyt ole valmis isäksi mutta veteli kuitenkin paljaalla? Voihan se olla että ehkäisy petti, mutta tuskin kuitenkaan..

Mulla oli aikoinaan sivusuhde. Mieheni kanssa yritettiin lasta (pitkään) ja samalla olin tuon sivusuhteen kanssa. Mutta koskaan ei ilman kumia hässitty juuri tuollaisen tilanteen välttämiseksi.
[/quote]

No et säkään ole yhtään sen hienompi ihminen toisia arvostelemaan.

Vierailija
30/49 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/49 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi oli isä? Iltavuorossa en nähnyt

Vierailija
32/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas mikä tyhjäpää tää Nora taas on. Ihan hukassa itsensä ja elämänsä kanssa. Panee kaiken vastaantulevan kanssa ja sitten vielä silmät pyöreänä ihmettelee miksi isäehdokas suhtautuu vähän nuivasti?

Vierailija
33/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis herranjumala taas...

Vierailija
34/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty päättämään mikä on pahinta. Tuo täysin järkyttävä tatska, muijan holtiton elämäntyyli vai se miten sekaisin hän on? Ja lapsia lisää pahaan oloon. Sehän se auttaa...

Vierailija
35/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan symppis nainen tuo nora. Elämässä sattuu ja tapahtuu kaikille. Ei se tee norasta huonompaa kuin te koska kävi nyt niin että elämä vähän solmussa eikä tiedä kuka on isä. Mutta ihana että oli pasi, se oli niin liikuttava ku puhu siitä että olis valmis isäksi. Onnea heille kaikille ♥

Vierailija
36/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku kehtaa?

Vierailija
37/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme hnkeli tuo jätkä. Nora on kyllä kaunis mun mielestä

Vierailija
38/49 |