Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka eivät kehtaa pyytää vanhemmiltaan

Vierailija
28.08.2006 |

lasten hoidossa apua? Mulla itselläni on sellainen luonne, etten haluaisi aiheuttaa kenelleekkään vaivaa itsestäni tai lapsistani ja näin ollen tosi harvoin olen pyytänyt apua vanhemmiltani. Tosin vanhempani kyllä itse pyytävät lapsiani hoitoon ja yöksi joskus ja lapset pääsevät kyllä tällöin, mutta itse en pyydä kuin hätätapauksissa ja tällöin kyllä vanhempani ihan mielellään katsovat, jos heille vain sopii. Mieheni vanhemmat taas asuvat kauempana ja ovat uraihmisiä, heillä eivät lapsemme ole olleet kertaakaan hoidossa.

Kohtalontovereita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu kauhealta vaivata muita ihmisiä pyytämällä lastenhoitoapua. Omat vanhempani kyllä hoitavat pyydettäessä, mutta koskaan eivät itse ole pyytäneet saada lapsia hoitoon, joten olen aika varovainen apua pyytäessäni. Miehen vanhemmat taas pyytävät lapsia hoitoon ja esikoisemme onkin siellä hoidossa ainakin kerran kuussa päivän tai pari. Appivanhempani vain asuvat vähän kauempana, joten hoitojutut on aina soviteltava tarkasti etukäteen.

Vierailija
2/2 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan kehdannu pyytää lastenhoito apua, eikä vanhemmat oo koskaan tarjonnetkaan, valitettavasti... mut sisaren lapsia hoitavat kyl joka päivä kysymättä... mulla viisi lasta, yksi vakavasti sairas, ja tarvisin kipeästi vaihtelua, mut en pyydä kun ei tarjota... hyvin silti oon jaksanu, loppujen lopuksi. Välillä olis kiva ku pääsis kauppaan yksikseni ilman lapsia, mut ei auta valittaa, lapsia halusin ja lapsia sain, ja lapset täytyy hoitaa oli mitä oli! Niin ei kenenkään tarvi sanoa, et olisit jättänyt lapset tekemättä... sitä kuulee/lukee täällä aina ja aina vaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi