Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En huolisi miestä, joka on pettänyt ja jättänyt vaimonsa

Vierailija
03.09.2014 |

Kyllä minusta sellaisessa miehessä on lähtökohtaisesti jotain vikaa. Damaged goods niin sanotusti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäjän moraalilla pettää helpommin uudestaan.

t. mies  (jonka ex petti) 

Vierailija
2/8 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Suhteesta toiseen siirtyjillä on yleensä aina jotakin ongelmaa persoonassaan. Kerran melkein rakastuin mieheen, joka esiintyi sinkkuna. Kun selvisi, ettei ero ollutkaan selvä ja hän asui vielä vaimonsa kanssa, jätin tekstarilla, enkä jäänyt hänen kanssaan asiaa vatvomaan. En edes selittänyt, miksi pistin välit poikki, jätin sen hänen itse pääteltäväksi. Onneksi ei tarvitse tyytyä sellaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että mies on pettänyt vaimoaan. Sinun kanssako? Siinähän on oikein hyvä alku suhteelle..itse aiheutettu ero ja syytät miestä siitä. Miehellä sentään oli pokkaa kertoa asia vaimolle ja lähteä pois suhteesta.

Vierailija
4/8 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mustavalkoista. itse petin miestäni ja erosin , mutta olen löytänyt onneksi uuden puolison . Uusi liitto on kestänyt 12 vuotta ja ei ole aikomustakaan koskaan pettää.

Ensimmäinen mies alisti minua henkisesti , kyykytti monessa asiassa ja oli kodin ulkopuolella mr hurmaava. Hän jopa raiskasi miunt pariin kertaan kun koitin kieltätyä seksistä. Itsetuntoni oli aivan pohjamudissa ja tapasin vanhan koulukaverin , joka kuunteli ja vei minut hakemaan apua. Petin miestäni tämän entisen koulukaverin kanssa lähinnä siksi, että kaipasin jonkun hyväksyvää kosketusta . Ero oli kamala, mies uhkaili ja esitti uhria, sai koko sukusnsa minua vastaan. Kun minulla ei ole omaa perhettä ( vanhemmat alkoholisteja, kuoleet kun olin nuori) en ymmärtänyt millainen on normaali parisuhde. 

Vierailija
5/8 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa meissä on jotain vikaa.Eikä jokainen joka pettää ole toisensa kaltainen. Jos mies ei kotona ole saanut vuoteen minkäänlaista läheisyyttä tai hyväksyntää, ei edes yhtä ystävällistä sanaa, onko väärin että pettää ? Ei minusta.

Vierailija
6/8 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis lähinnä näitä lennossa toiseen vaihtajia. Joidenkin mielestä ovat ilmeisesti mitä erinomaisinta  aviomies- ja isä-materiaalia, kun ovat innokkaana syli auki odottamassa näitä löytöjään.

Ja minusta siis eivät ole.

Ap

Vierailija
7/8 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen käy tässä elämässä oman koulunsa. Tapahtuu asioita, joita ei pidetä hyväksyttävänä. 

Vierailija
8/8 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpölöpö. Ei ole mitään lennossa vaihtajia, on vaan onnettomia parisuhteita ja sitotumiseen kyvyttömiä ihmisiä.