Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaisi laittaa tämän koristeensa esille :-|

Vierailija
03.09.2014 |

http://i.imgur.com/cjB7dwS.jpg

Miten kieltäytyä kohteliaasti?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:43"]

Tässä taas nähdään millaisia tyranneja naiset ovat kodin suhteen. Ja sitten ihmetellään, kun miestä ei kiinnosta osallistua kodin laittamiseen/kunnossa pitämiseen, tai edes olla siellä kotona. Jep jep. 

[/quote]

Ei se ihan näinkään mene. Minä olen kiinnostunut kodin laittamisesta ja sisustamisesta, mies ei. Joten on jättänyt homman minulle. Siltikin kysyn aina hänen mielipidettä jokaiseen isompaan hankintaan ja hän valistee monesti eri vaihtoehdoista. Viihtyy erittäin hyvin kotona ja pitää kotiamme kodikkaana. Paljon kodikkaampana kuin hänen entistänsä mikä oli ahdas, pimeä ja sekava sisustukseltaan. Mielelään tulee kotiin joka on puhdas ja harmoninen, kynttilät palavat ja koti on tyylikäs mutta meidän näköinen.

Vierailija
62/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:04"]Meillä  mies on "sisustanut" itselleen alimman kerroksen. (Asutaan kolmikerroksisessa omakotitalossa). Tietokonepöytä kunnon näytöillä, sohva keskellä huonetta (jotta näkee ruudun hyvin), kirjahylly, sohvan takana kuntoiluvälineitä. Hierontapöytä löytyy myös. On miehen makuun kodikasta ja hyvä niin. Onneksi on antanut minun sisustaa muun asunnon johon on kuitenkin tyytyväinen. Yritin tehdä tästä miehen huoneesta kodikasta ja yhteistä "kirjastohuonetta" mutta olen antanut periksi. Pitäkööt omanaan :D Ystäväni nauravat aina ääneen kun tulevat alakertaan.
[/quote]
Miksi ystäväsi nauravat? Minulla on suunnilleen samanlainen sisustus paitsi hierontapöytää ja nainen olen. Kertoisiko joku mitä huvittavaa tuossa on? Aaltomaljakko hyllyllä vasta nolo on. Niin on tosin tuo hirveä oravakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home is where my squirrel is.

Vierailija
64/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:04"]Meillä  mies on "sisustanut" itselleen alimman kerroksen. (Asutaan kolmikerroksisessa omakotitalossa). Tietokonepöytä kunnon näytöillä, sohva keskellä huonetta (jotta näkee ruudun hyvin), kirjahylly, sohvan takana kuntoiluvälineitä. Hierontapöytä löytyy myös. On miehen makuun kodikasta ja hyvä niin. Onneksi on antanut minun sisustaa muun asunnon johon on kuitenkin tyytyväinen. Yritin tehdä tästä miehen huoneesta kodikasta ja yhteistä "kirjastohuonetta" mutta olen antanut periksi. Pitäkööt omanaan :D Ystäväni nauravat aina ääneen kun tulevat alakertaan. [/quote] Miksi ystäväsi nauravat? Minulla on suunnilleen samanlainen sisustus paitsi hierontapöytää ja nainen olen. Kertoisiko joku mitä huvittavaa tuossa on? Aaltomaljakko hyllyllä vasta nolo on. Niin on tosin tuo hirveä oravakin.

[/quote]

Koska huone poikkeaa täysin muusta asunnosta. Näyttää teini-ikäisen pojan huoneelta. Tai romuvarastolta.

Vierailija
65/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ilkeä, laskisin orriporrin vesille, melontaretkelle, jolta ei ole paluuta. Oikeasti en tekisi sitä. Meilläkin on miehelle tärkeä täytetty orava. Edesmennyt kissamme oli kiinnostunut vain oravan kourissa olevasta kävystä ja kävi aina silloin tällöin varastamassa sen oravalta ja pelasi kävyllä kirjahyllyn päällä omaa jahtaamispeliään. Oli hauskaa, kun oravalla oli vain tyhjät hyppyset ja kissa etsi kiireesti alastulopaikkaa, vaikkei sille edes oltu vihaisia. Itse oravavainaa ei kissaa kiinnostanut.

Vierailija
66/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna laittaa, jos se teidän yhteinen koti on! Pitää kai siellä olla molempien tavaroita!

Vierailija
67/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ihana :D

Vierailija
68/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:04"]Meillä  mies on "sisustanut" itselleen alimman kerroksen. (Asutaan kolmikerroksisessa omakotitalossa). Tietokonepöytä kunnon näytöillä, sohva keskellä huonetta (jotta näkee ruudun hyvin), kirjahylly, sohvan takana kuntoiluvälineitä. Hierontapöytä löytyy myös. On miehen makuun kodikasta ja hyvä niin. Onneksi on antanut minun sisustaa muun asunnon johon on kuitenkin tyytyväinen. Yritin tehdä tästä miehen huoneesta kodikasta ja yhteistä "kirjastohuonetta" mutta olen antanut periksi. Pitäkööt omanaan :D Ystäväni nauravat aina ääneen kun tulevat alakertaan. [/quote] Miksi ystäväsi nauravat? Minulla on suunnilleen samanlainen sisustus paitsi hierontapöytää ja nainen olen. Kertoisiko joku mitä huvittavaa tuossa on? Aaltomaljakko hyllyllä vasta nolo on. Niin on tosin tuo hirveä oravakin.

[/quote]

Koska huone poikkeaa täysin muusta asunnosta. Näyttää teini-ikäisen pojan huoneelta. Tai romuvarastolta.
[/quote]

Vai niin. Aina sitä uutta oppii. Pitää varmaan luopua kunnon näytöistä sohvasta keskellä lattiaa. Eihän se nyt sovi, että keski-ikäinen nainen sisustaa kuin teinipoika. Tosin näyttöjen ym. "romujen" hinnalla saankin huusholllin täyteen mariskooleja ja aaltomaljakoita. Enpä tosin tiedä mitä niillä teen, mutta enpä asu romuvarastossa.

Vierailija
69/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä juttuja lukiessa mietin, että voisin ikinä muuttaa yhteen miehen kanssa. En ikinä suostuisi katselemaan kodissani jotain kamalia huonekaluja ja/tai koriste-esineitä, jotka eivät vastaa minun tyyliäni. En, vaikna "se on miehenki koti hei."

Vierailija
70/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:22"]http://i.imgur.com/cjB7dwS.jpg

Miten kieltäytyä kohteliaasti?
[/quote]

Reps :-D

Tuohan on hauska XD

Vierailija
71/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua täälläkin :D Voi apua mikä monumentti.

Luulin, että mun miehellä on omituinen sisustusmaku, mutta onkin ilmeisesti lajinomaista käytöstä. Meillä miehen "työ"huone on sellainen, että mun silmiä särkee joka kerta kun sinne vilkaisen. Miehelle kaikessa on tärkeintä käytännöllisyys ja mitä halvemmalla saa (mieluiten ilmaiseksi), sen parempi. Kaikki huonekalut riitelee keskenään ja on haalittu jostain kavereiden ja sukulaisten jäämistöistä. Pelkäänkin aina kun miestä pyydetään muuttoavuksi, että mitä hittoa se sieltä taas roudaa matkamuistoksi :-/

Pahinta kuitenkin on se miehen huoneen piensisustus. Siellä hyllyssä on jo kuolleen kissan kuva puhallettavassa kirkuvan neon turkoosissa kehyksessä, peruja lapsuusajoilta. En henno nalkuttaa siitä, on miehelle rakas ensimmäinen lemmikki. Sitten löytyy osuuspankin ja vanhan kotikunnan viiri, saatu edesmenneeltä papalta. Paraatipaikalla jukkapalmu, joka tuijottaa vastaan aurinkolasit päässä, miehen mielestä sympaattinen ilmestys. Pahinta on sekalainen hyllykkö täynnä sekalaista sälää, mm. vanhoja mitaleja lapsuusajoilta. Arvatkaa repesinkö kun kerran vilkaisin niitä ja arvokisojen sijaan olivatkin enimmäkseen HIPPOKISOISTA, saatu ehkä 4-vuotiaana pallonheitosta :D

Olen luovuttanut ja koitan olla onnellinen, että se roju keskittyy talossa vain yhteen huoneeseen. Muualla on skandinaavisen selkeää ja nättiä, mieskin kyllä tykkää. Ei vain osaa luopua mistään ja haalii kaiken mitä halvalla saa. On itsekin sanonut, että onneksi minä sisustan meillä. En voisi olla enempää samaa mieltä :D

Vierailija
72/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:52"] [quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:04"]Meillä  mies on "sisustanut" itselleen alimman kerroksen. (Asutaan kolmikerroksisessa omakotitalossa). Tietokonepöytä kunnon näytöillä, sohva keskellä huonetta (jotta näkee ruudun hyvin), kirjahylly, sohvan takana kuntoiluvälineitä. Hierontapöytä löytyy myös. On miehen makuun kodikasta ja hyvä niin. Onneksi on antanut minun sisustaa muun asunnon johon on kuitenkin tyytyväinen. Yritin tehdä tästä miehen huoneesta kodikasta ja yhteistä "kirjastohuonetta" mutta olen antanut periksi. Pitäkööt omanaan :D Ystäväni nauravat aina ääneen kun tulevat alakertaan. [/quote] Miksi ystäväsi nauravat? Minulla on suunnilleen samanlainen sisustus paitsi hierontapöytää ja nainen olen. Kertoisiko joku mitä huvittavaa tuossa on? Aaltomaljakko hyllyllä vasta nolo on. Niin on tosin tuo hirveä oravakin. [/quote]   Koska huone poikkeaa täysin muusta asunnosta. Näyttää teini-ikäisen pojan huoneelta. Tai romuvarastolta. [/quote] Vai niin. Aina sitä uutta oppii. Pitää varmaan luopua kunnon näytöistä sohvasta keskellä lattiaa. Eihän se nyt sovi, että keski-ikäinen nainen sisustaa kuin teinipoika. Tosin näyttöjen ym. "romujen" hinnalla saankin huusholllin täyteen mariskooleja ja aaltomaljakoita. Enpä tosin tiedä mitä niillä teen, mutta enpä asu romuvarastossa.

[/quote] Voi ei o totta :D Mitä ihmettä sinä siitä välität jos joku sulle aivan tuntematon jossain netin foorumilla ei ehkä pitäisi just sun sisustamistyylistäsi :D

Vierailija
73/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:14"]

Näitä juttuja lukiessa mietin, että voisin ikinä muuttaa yhteen miehen kanssa. En ikinä suostuisi katselemaan kodissani jotain kamalia huonekaluja ja/tai koriste-esineitä, jotka eivät vastaa minun tyyliäni. En, vaikna "se on miehenki koti hei."

[/quote]

Tarkoitat siis, että olet kompromissikyvytön kontrollifriikki.

Vierailija
74/95 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:45"]En asu mieheni kanssa mutta hänellä on seinällä siis maailman hirvein valokuvakehys!!!!!! Sellainen mikä esittää farkkujen takamusta ja niiden takataskujen kohdalla on paikat kahdelle pienelle kuvalle!!! Ja tää on pistänyt niihin OMAT KUVANSA!!!!! M'
[/quote]*reps*

Vierailija
75/95 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana koriste! Todella suloinen ja hienoa. Todellakin laitatte sen esille! :)

Vierailija
76/95 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 18:42"]

Kurreparka :( Jos sillä Roope Ankalla on kädessä keppi ja nokalla lasit, se on arvokas! Jos ei ole keppiä ja laseja niin arvoa ei juuri ole.

[/quote]

Mulla on just tollainen Roope Ankka punatakkisena. Lisäksi sillä on semmoinen pankin kaulahuivi kaulassa. En ole koskaan ajatellut että tuolla mitään rahallista arvoa olisi mutta kai sillä voi ollakin. Esillä se ei kyllä ole missään paraatipaikalla, vaan makuuhuoneen kaapissa odottaa käyttäjäänsä :D

Vierailija
77/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDD

Vierailija
78/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota miehellesi, että käy tutustumassa facebookissa "Paskasti täytetyt eläimet" sivustoon. Sieltä voisi löytyä lisää inspiraatiota kodin sisustamiseen :D :D

Vierailija
79/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurreparka :(

Jos sillä Roope Ankalla on kädessä keppi ja nokalla lasit, se on arvokas! Jos ei ole keppiä ja laseja niin arvoa ei juuri ole.

Vierailija
80/95 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä kiesus. Toi kyllä menee jo niin yli että vois toimia silleen ironisena kitch-esineenä? Miten mun kohdalle ei ole koskaan sattunut ihmistä, jonka sisustusmakuun kuuluu täytetty melova orava? Kaikki poikakaverit on olleet ihan normaalilla estetiikantajulla varustettuja yksilöitä ja huonekalutkin on olleet ihan normaaleja eikä mitään karmeita man cave -luomuksia. Hitsi, exien pisteethän nousee ihan kohisten tässä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme