Mieheni haluaisi laittaa tämän koristeensa esille :-|
Kommentit (95)
Miehellä on iso ristipistotyö(vai mikä lie, villalangalla tehty)-taulu, jossa on maisemakuva metsästäjästä ja koirastaan iltanuotiolla. Ihan h****tin ruma, mutta ei mulla ole sydäntä mitään sanoa kun se on hänelle itselleen tärkeä, isänsä kuolinpesästä löysi.
Joku ylempänä moitti sarvia ja taljoja? :D Mä taas rakastan niitä! Kun vaan olis, haluaisin sängyn tai sohvan yläpuolelle oikein isot hirvensarvet! Ja karhuntalja takkahuoneen seinällä olis upea.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:22"]
http://i.imgur.com/cjB7dwS.jpg
Miten kieltäytyä kohteliaasti?
[/quote]
naisten 'koriste-esineet' ne vasta ällöttävän tyhmiä ovatkin.
sano miehelles että laittaa tuon vaikka omaan, miesten huoneeseen. tai jonnekin kirjahyllyn päälle.
onko se vain sun kämppäs??
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:37"]
Meillä taas tällaisia hirvityksiä. Joka kerta kun meillä on vieraita niin toivon, että jonkun lapsi vahingossa rikkoisi...
[/quote]
Kuva ei sitten tarttunutkaan http://images.denhams.com/449/449lot642.jpg
[/quote]
hyi mitä paskaa.
t. mies
Päättääkö naiset aina kaiken sisustukseen liittyvästä ?
Myönnän, että meillä minä ehdotan ja mieheni usein heti suostuu minun ehdotukjsiini, mutta se ei anna minulle lupaa kieltää kaikki häönen ehdotuksensa.
Halusi minun mielestä kauhean taulun seinälle ja sai sen.
Onko tää nyt niin vakavaa ?
Mä laittaisin tuon jonnekin ennalta-arvaamattomaan (miten tuo oikeasti kirjoitetaan?) paikkaan, sellaiseen johon ei silmä ekana osu.
Esim. vessan kaapin päälle, niin että pöntöllä istuessa silmät harhaillen näkee takaviistossa oravan.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:24"]Tuohan on hauska!
[/quote]
just hauska!!!! Esille vaan.
Laita se vaikka kylppäriin, vessaan tai saunan pukutilaan. Et voi kieltää miestä toteuttamasta itseään yhteisessä kodeissanne. Suhtaudu huumorilla.
Mä vetäisin tässä kohtaa esiin pahanluokan orava-allergian...
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 11:09"]
Jätä se sika!
[/quote]
Kenelläkään ei ole kohta miestä jos sinua kuuntelee. ;-)
Meillä mies on "sisustanut" itselleen alimman kerroksen. (Asutaan kolmikerroksisessa omakotitalossa). Tietokonepöytä kunnon näytöillä, sohva keskellä huonetta (jotta näkee ruudun hyvin), kirjahylly, sohvan takana kuntoiluvälineitä. Hierontapöytä löytyy myös. On miehen makuun kodikasta ja hyvä niin. Onneksi on antanut minun sisustaa muun asunnon johon on kuitenkin tyytyväinen. Yritin tehdä tästä miehen huoneesta kodikasta ja yhteistä "kirjastohuonetta" mutta olen antanut periksi. Pitäkööt omanaan :D Ystäväni nauravat aina ääneen kun tulevat alakertaan.
hassuja ovat. Olisko niin, että miehille tärkeää on se asiayhteys, tunne ja muisto esineeseen liittyen. Naisille estetiikka. Joka valitettavasti usein hajutonta, mautonta' tai sisustusohjelmiin/lehtiin perustuvaa. Eli tyylikkäänä myytyä, mutta ulkopuolisesta neutraalin tylsää?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:45"]En asu mieheni kanssa mutta hänellä on seinällä siis maailman hirvein valokuvakehys!!!!!! Sellainen mikä esittää farkkujen takamusta ja niiden takataskujen kohdalla on paikat kahdelle pienelle kuvalle!!! Ja tää on pistänyt niihin OMAT KUVANSA!!!!! M'
[/quote].
Eikä!!!! Mikä niitä miehiä vaivaa????
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:45"]
En asu mieheni kanssa mutta hänellä on seinällä siis maailman hirvein valokuvakehys!!!!!! Sellainen mikä esittää farkkujen takamusta ja niiden takataskujen kohdalla on paikat kahdelle pienelle kuvalle!!! Ja tää on pistänyt niihin OMAT KUVANSA!!!!! M'
[/quote]
Okei,tää on kanssa aika paha :D Oletko kysynyt miksi hänellä on kaksi omaa kuvaa seinällään? Mulla on seinät täynnä valokuvia,mutt ne esittää läheisiä ihmisiä ja lemmikeitä.
[/quote]
OLEN! Se on kuulemma niin hauskaa...
Mä en oo samaa mieltä...
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 11:06"]
Mä täyttäisin ton kanootin pähkinöillä ja laittaisin sen olkkarin pöydälle.
[/quote]
Tuo on oikeasti hieno idea!
No onhan toi nyt hitosti paljon hienompi kuin jotkut iänikuiset mariskoolit :DD Laittaisin esille!
APUA! Toi orava on vaan niin hirvee!!!! Yhtä laadukas "koriste-esine" oli paskat kirppislöydöt sivustolla kun joku myi kirppiksellä sellasta kengän näköistä koiran puruluuta, hintalapussa luki:koriste-esine 5€
Tässä taas nähdään millaisia tyranneja naiset ovat kodin suhteen. Ja sitten ihmetellään, kun miestä ei kiinnosta osallistua kodin laittamiseen/kunnossa pitämiseen, tai edes olla siellä kotona. Jep jep.
Eipä toi orava nyt mikään ihanuus ole, mutta kyllä se valitettavasti on niin, että se koti on myös miehen koti. Meillä kirjahyllyssä seisoo vierekkäin mun ylioppilaslahjaksi saama Aallon maljakko ja miehen Lapin reissun muistona tuoma (ruma) muovinen poro. Porolla on kuulemma tunnearvoa, joten mikäs minä olen miestäni kieltämään. Sinne ne mahtuu molemmat eikä ne meidän kotia rumenna.