Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua vaaditaan peittämään tatuoinnit työkohteessa!

Vierailija
14.08.2021 |

Eli tehdään remontteja yksityiskodeissa. Eräässä paremman väen kohteessa minua vaadittiin peittämään tatuointini tai poistumaan paikalta! Onko härskimpää kuultu? En aio niitä peittää, mutta menen silti paikalle.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pomo käskee peittämään tatuoinnit sitten joko peität tai otat loparit. Sillä tavalla tämä aikuisten ihmisten maailma toimii.

Vierailija
42/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eletään jo vuotta 2021. Ihmisillä on vaikeaa sietää erilaisuutta. Huomaa tän ketjun kommenteistakin.

Ei kyse ole erilaisuudesta vaan tyhmyydestä. Tatuoinnit eivät ole riskittömiä. Musteet sisältävät syöpää aiheuttavia aineita ja kertyvät imusolmukkeisiin. Tatuointi ei ole ikuinen. Se leviää ja muuttuu tuhruiseksi.

Elämä on täynnä riskejä. Lihan syöminen, ulkona liikkuminen kesällä päiväsaikaan, limun juominen jne. ovat myös epäterveellisiä, mutta eipä keltään silti ole työmahdollisuuksia niiden takia rajoitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinneissa ei ole mitään vikaa, jos ne ovat HARKITEN otettuja. Mutta valitettavasti melko harvoin näin on ja siksi tatuoinnit voivat antaa impulsiivisen ja epävarman kuvan ihmisestä.

Vierailija
44/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on vielä vanhoja ihmisiä jotka ajattelevat että tatuoidut ihmiset ovat rikollisia ja vankilassa olleita. Ehkäpä ajat muuttuvat kun heistä aika jättää, mutta onhan näitä vanhanaikaisesti ajattelevia nuoremmassakin sukupolvessa.

En ole kyllä omassa ikäluokassani (yli 40 v) koskaan tuollaista kuullut. Mutta en kyllä ole myöskään koskaan tavannut sellaista isosti tatuoitua ihmistä, jonka kanssa haluaisin viettää aikaa. Poikkeuksetta jutut on niin typeriä, ettei niitä kestä.

Vierailija
45/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näin on, että tatuoinnit Ovat monessa maissa Kiellettyjä , koska ne loukkaavat Heidän uskontoaan.

a Tatuointien käyttäminen

maassa on ehdottomasti kielletty. Vaikka UAE the Matkailijat ovat tatuoituja Iran se on kielletty Matkailijat kantaa uskonnolliset

tatuoinnit tai loukkaavaa. Molemmat maat uskovat, että se on eräänlainen itse vahinkoa, mikä on kielletty Koraanissa.

Myös kuten mainittiin Japani , Etelä- Korea, ovat myös maita joissa on Tatuoinnit kiellettyjä.

ja kyllä se näin, on että vain vangeilla ja merimiehillä on ollut tatuoinnit.

Kyllä se monissa ammateissa , asiakaspalvelu tehtävissä Hotellin respassa, tarjoilijana, pyydetään peittämään tatuoinnit.

Vierailija
46/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kaveri on tatskapaska. Meinas tulla kylään. Sanoin suoraan, että mun sohvaa et tuu sotkeen. Piirtele vaan kotonas.

Vierailija
47/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eletään jo vuotta 2021. Ihmisillä on vaikeaa sietää erilaisuutta. Huomaa tän ketjun kommenteistakin.

Ei kyse ole erilaisuudesta vaan tyhmyydestä. Tatuoinnit eivät ole riskittömiä. Musteet sisältävät syöpää aiheuttavia aineita ja kertyvät imusolmukkeisiin. Tatuointi ei ole ikuinen. Se leviää ja muuttuu tuhruiseksi.

Elämä on täynnä riskejä. Lihan syöminen, ulkona liikkuminen kesällä päiväsaikaan, limun juominen jne. ovat myös epäterveellisiä, mutta eipä keltään silti ole työmahdollisuuksia niiden takia rajoitettu.

Jaa että kun kerran auringosta voi saada ihosyövän ja limsakin voi olla vaarallista, niin sitten voi huoletta ottaa tatuointeja? Erikoista on päättely.

Vierailija
48/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinneissa ei ole mitään vikaa, jos ne ovat HARKITEN otettuja. Mutta valitettavasti melko harvoin näin on ja siksi tatuoinnit voivat antaa impulsiivisen ja epävarman kuvan ihmisestä.

Muistaako kukaan tatuointitredejä joita poistetaan. Ne hankittiin vain koska haluttiin olla muodikkaita, Itse muistan itämaiset kirjaimet, piikkilanka, tribaalit ja alaselkä tatuoinnit.

Vierailija
49/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu kokki on aivan faatanan baskaisen näköinen sika! En koskaan mene saastakokin paikkaan. Pitäs littu polttaa ne.

Vierailija
50/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi koska ne korostaa sinun persoonan niitä osia joita ei erityisemmin kannattaisi korostaa?

Vierailija
51/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja voi vaatia tatuointien peittämistä.

Vierailija
52/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että kun kerran auringosta voi saada ihosyövän ja limsakin voi olla vaarallista, niin sitten voi huoletta ottaa tatuointeja? Erikoista on päättely.

Luettele muutama asia mitkä ovat täysin riskittömiä. Jos haluaisi vältellä riskejä, pitäisi lakata elämästä, koska mikään ei ole riskitöntä ja syöpä saattaa kehittyä mistä vain milloin vain jopa terveellisesti eläville ihmisillekin. Ja syöpä on vain yksi lukuisista kuolinsyistä. Eri

Vierailija
53/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde : Terveyskirjasto Tatuoinnin haitat.

Tatuoinnin haitat

Ihon sieni- ja virustulehduksia sekä harvinaisempia infektioita, kuten mykobakteerien aiheuttamia

epidemioita, on kuvattu. Ihon yliherkkyysreaktioita voi ilmetä välittömästi tai jopa vuosien viiveellä. Myös kosketusallergia esimerkiksi tatuointivärin sisältämälle METALEILLE.

Vierailija
54/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaja päättää. Itse esim en taloa rakennuttaessa ottanut yhtäkään ulkomaalaista hommiin. Täysin ookoo sekin.

Vierailija
55/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Meinasin purskahtaa nauruun kun kaupassa oli kassalla joku n:20v poika, tällainen normi pullamössöpoika pulska ja neitimäinen.

Käsivarteen oli isolla tatuoitu respect 😂😂😂

Ja jotain mistä ei saanut selvää.

Se on varmaan se hemmo,jolla luki tuolla alhaalla Adam,kun hoitaja siitä kyseli sairaalassa,niin tyyppi sanoi että ei,siinä lukee Amsterdam.

Just sinne sopii tatuointi,ei naamaan tms näkyviin.

Vierailija
56/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu ja varmasti alaluokkainen ruma saasta teidän silmissä, mutta kuinka ylpeä olenkaan siitä, että ajatusmaailmani ei ole yhtä jyrkkä ja syrjivä kuin teillä. En edes osaa ajatella yhtä rumasti muista ihmisistä kuten te tatuoituja haukkuvat näytätte tekevän.

Vierailija
57/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan tatuointitredejä joita poistetaan. Ne hankittiin vain koska haluttiin olla muodikkaita, Itse muistan itämaiset kirjaimet, piikkilanka, tribaalit ja alaselkä tatuoinnit.

HEh juu! Tämä. Tatuoinneissakin on muotivillityksensä. Vasta oli juttua jossa tyttö poistatti nuoruuden huumassa teetättämiään tatuointeja. Oli kuulema sikakallista ja sika kivuliasta!

Joo,ja en ottaisi töihin näkyvästi tatuoitua. Kukin tekee nahkaansa mitä haluaa,mutta mun ei ole pakko ottaa töihin sellaista,joka on mun arvojeni vastaista. Oli se sitten kuvitettu tai lävistetty tyyppi vaikka kuinka "mukava ja kiva",en halua,ei ole pakko,otan seuraavan.

Vierailija
58/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tatuoitu ja varmasti alaluokkainen ruma saasta teidän silmissä, mutta kuinka ylpeä olenkaan siitä, että ajatusmaailmani ei ole yhtä jyrkkä ja syrjivä kuin teillä. En edes osaa ajatella yhtä rumasti muista ihmisistä kuten te tatuoituja haukkuvat näytätte tekevän.

No mä en hauku. Saat piirrellä' nahkaasi kirkkoveneitä ja avokadoja vaik kuin ja paljon. Mun ei ole pakko ottaa sua töihin jos se sotii mun arvojani ja ajatuksiani vastaan.

Näinä aikoina on vara valita duunaria.

Vierailija
59/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en hauku. Saat piirrellä' nahkaasi kirkkoveneitä ja avokadoja vaik kuin ja paljon. Mun ei ole pakko ottaa sua töihin jos se sotii mun arvojani ja ajatuksiani vastaan.

Näinä aikoina on vara valita duunaria.

No siinähän valitset jonkun toisen, jos toisen ulkonäölliset seikat ovat esteenä arvoillesi.

Vierailija
60/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetta parantaisi se, että sinulta löytyisi käytöstapoja ja asiakaspalveluhenkisyyttä. Se kertoisi siitä, että olet fiksu ja sinulta löytyy ns.pelisilmää työssäsi asiakkaiden kanssa. Mutta miksi niin usein tatuoitujen ihmisten käytös on teinien tasolla, jossa kapinoidaan kaikkea "normia ja yhteiskuntaa" vastaan? Hankala on muuttaa käsitystä ja olla yleistämättä runsaasti tatuoiduista ihmisistä mielikuvaa, kun ulostulot on liian usein tällaisia. Ja he ovat yleensä porukkaa, jotka ovat mielestään avoimia ja avarakatseisia kaikelle, mutta todellisuudessa ovat sitä usein kaikista vähiten. Kaikki erikoinen ja vähän normien vastainen kyllä kelpaa ja katsotaan hyvällä, mutta normaali eläminen, ns. tavalliset ihmiset ja tavallinen ihmiselämä on heille juuri se suurin arvostelun aihe ja kapinoinnin kohde-mitä avarakatseisuutta se sellainen on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi