Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko, että rajoitukset poistuu, kun 80% väestöstä on rokotettu?

Vierailija
13.08.2021 |

Itse en usko. Johan niitä maalitolppia on siirrelty lukuisia kertoja ennenkin ja aina tulee uusia variantteja, joihin entisistä rokotteista ei ole mitään tehoa. Ja valehtelu ja rajoittaminen vaan jatkuu.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee variantti johon rokotteet eivät tehoa lainkaan, niin silloin ei riitä edes 100 %. Ja sellainen varianttihan tulee vielä.

Vierailija
22/40 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitkä rajoitukset?

Koko kesän ollut kaikki festareita.

Kaikki ravintolat ja baarit ja pubit auki.

Maskipakkoa  ei ole.

Kukaan ei valvo noudetaanko koronasuosituksia, kuten noita turvavälejä ja maskeja suurissa joukossa ja julkisessa liikenteessä ym.

Kokoontumisrajoituksia ei ole ollut tähän saakka missään, koko maassa.

Rokotus on vapaaehtoinen.

Nyt rajoituksia tuli, kun Delta villiintyi hurjiin lukemiin,  ja se on aivan oikein.

Ja nuokin Hesassa ja Espoossa ja Vantaalla olevat rajoitukset ovat voimassa vain, 12.9. asti.

Että mistä te oikein puhutte, kun puhutte rajoituksista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitkä rajoitukset?

Maskipakkoa  ei ole.

Kukaan ei valvo noudetaanko koronasuosituksia, kuten noita turvavälejä ja maskeja suurissa joukossa ja julkisessa liikenteessä ym.

Nyt rajoituksia tuli, kun Delta villiintyi hurjiin lukemiin,  ja se on aivan oikein.

Ja nuokin Hesassa ja Espoossa ja Vantaalla olevat rajoitukset ovat voimassa vain, 12.9. asti.

Oisin mennyt tänään yökerhoon Turussa, mutta ne ei saa olla auki.

Vierailija
24/40 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi kaksi kertaa rokotettujen pitäis enää eristäytyä. Mun rajoitukset loppui tokaan piikkiin. Maskia voin käyttää kaupassa ja julkisissatiloissa kun on aika pieni vaiva

Rajoitukset ja suositukset on kaksi eri asiaa. Ei sun oo missään vaiheessa ollut pakko eristäytyä, mutta jos rikot lainvoimaisia rajoituksia vastaan, niin saat viime kädessä vastaasi valtion väkivaltamonopolin.

No mun elämä on niin tylsää ettei ketään kiinnosta.

Vierailija
25/40 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä soppa on menettänyt uskottavuutensa jo kauan sitten.

Isompaa piilotellaan tämän takana, kuten joku edelläkin kertoi.

Siis mitä isompaa?

Isossa mittokaavassa tuntemamme aikakauden loppua, jos olisit lukenut enemmän historiaa ymmärtäisit.

Vierailija
26/40 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi kaksi kertaa rokotettujen pitäis enää eristäytyä. Mun rajoitukset loppui tokaan piikkiin. Maskia voin käyttää kaupassa ja julkisissatiloissa kun on aika pieni vaiva

Oletetaan, että jossain tilassa on 100 2 kertaa rokotettua ja 100 rokottomatonta. Sinne tulee deltavariantin tartuttaja. Jos rokottomattomista tartunnan (oireisen tai oireettoman) saa vaikka 20 ihmistä, niin 2 kertaa rokotetuista tartunnan saa 10 ihmistä, näistä liki kaikki oireettomia, mutta osa tartuntaa edelleen tehokkaasti levittäviä.

Pfizerin rokotteella on noin 50% suojateho tartuntaa vastaan. Eli varsin matala. Vakavaa sairastumista vastaan teho on hyvä.

On aika selvää, että merittävä osa 2 kertaa rokotetuista alkaa elää normaalisti, sulkee koronavilkun eikä käy missään varmuuden vuoksi testeissä: epidemia jatkuu vaikka 100% rokotettaisiin. Silloin tosin juuri kukaan ei sairastuisi vakavasti.

Vierailija
27/40 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poistuu, Ohisalo avaa rajat.

Vierailija
28/40 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitkä rajoitukset?

Maskipakkoa  ei ole.

Sisäurheilusta. Meillä on ollut treenit jäissä puolitoista vuotta.

Vierailija
29/40 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän täällä muutkaan ole eristäytyneen tai käyttäneet maskia kuin korkeintaan näytösluontoisesti. Missä ihmeen todellisuudessa sinä elät

Vierailija
30/40 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako piikkiä meinaat ottaa?

Osa on jo ymmärtänyt.

Vierailija
31/40 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kaikki poistuu juuri sillä hetkellä, kun yhdistämme joukkovoimamme. Annamme itsellemme luvan elää!

Sillä hetkellä tämä poistuu, kun ymmärrämme, että kaikki on valhetta alusta asti. 

Yhdessä alamme elämään täysin normaalisti. 

Suljemme valta(valhe)median tajutessamme kenen vallassa se on ja mitä se yrittää meille tehdä, luovumme kaikista rajoitteista yhdessä.

Se on ainoa keino! Tämän näen itse vahvana ja uskon, että me vielä yhdessä tajuamme, mitä meille yritetään tehdä. 

"Ne" eivät voi millään muulla meitä koittaa hallita kuin mielikuvilla ja valheilla. 

Vierailija
32/40 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/40 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletetaan, että jossain tilassa on 100 2 kertaa rokotettua ja 100 rokottomatonta. Sinne tulee deltavariantin tartuttaja. Jos rokottomattomista tartunnan (oireisen tai oireettoman) saa vaikka 20 ihmistä, niin 2 kertaa rokotetuista tartunnan saa 10 ihmistä, näistä liki kaikki oireettomia, mutta osa tartuntaa edelleen tehokkaasti levittäviä.

Pfizerin rokotteella on noin 50% suojateho tartuntaa vastaan. Eli varsin matala. Vakavaa sairastumista vastaan teho on hyvä.

On aika selvää, että merittävä osa 2 kertaa rokotetuista alkaa elää normaalisti, sulkee koronavilkun eikä käy missään varmuuden vuoksi testeissä: epidemia jatkuu vaikka 100% rokotettaisiin. Silloin tosin juuri kukaan ei sairastuisi vakavasti.

Onko näyttöä, että tämä rokote oikeasti suojaa vakavalta taudilta? Linkkiä tutkimukseen?

Vierailija
34/40 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitkä rajoitukset?

Maskipakkoa  ei ole.

Itsekin olen matkustellut kotimaassa, käynyt festareilla, konserteissa, elokuvissa ja maskia en ole käyttänyt. Täysin terveenä olen pysynyt.

Vierailija
35/40 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma vaan on siinä, että piikit saattavat aiheuttaa ongelmia käyttäjilleen. Pitkässä juoksussa enemmänkin. Kukaan ei tiedä vielä.

Vierailija
36/40 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoitukset luotiin alun alkaen suojelemaan riskiryhmiä ja estämään sairaalahoidon kuormitus. Kuormitus sairaaloissa ei ole koko koronan aikana yltänyt edes influenssakausien kuormitukseen. Terveydenhuollon kuormitus on tehtailtu väkisin näillä massatestauksilla, jotta ihmiset kuvittelisisivat, että kuormitusta on. Riskiryhmät on nyt suojeltu. Rajoituksille ei ole enää mitään perusteita. 

Kuormitus loppuu välittömästi kun näistä järjettömistä testauksista luovutaan. Ei minkään muunkaan viruksen kohdalla seulota jokaista sairastunutta, vaan ainoastaan sairaalahoitoon joutuneet. 

Rokote on myös alusta asti kehitetty nimenomaan suojaamaan vakavilta tartuntamuodoilta, ei mihinkään muuhun. Rokotetta siis ei ole kehitetty estämään tartuntoja, joten ainoa oikea mittari on sairaalahoitoon joutuneet potilaat. Koska rokotetta ei ole kehitetty suojaamaan tartunnoilta, on massatestaukset ristiriidassa rokotekattavuuden kanssa. Näillä testauksilla ylläpidetään siis vain valheellista kuvaa, kun totuus on, että virus ei poistu ja kuten virusten tapa on, variantteja syntyy koko ajan uusia. 

Vierailija
37/40 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita mitään prosenttimääriä, jolloin rajoitukset lopetetaan.

Ne pitäisi lopettaa sinä päivänä kun viimeiselläkin suomalaisella (yli 12 v) on ollut mahdollisuus hakea toinen rokoteannos. Elilokakuun lopussa

Jos on jättänyt rokotteet hakematta, niin se on ollut oma valinta ja sitten kantaa seuraukset. Rokottamattomia on kuitenkin niin vähän, ja heistä suurin osa nuoria, ettei sairaalakapasiteetti ylity.

Vierailija
38/40 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on vain ja ainoastaan siitä, että vapautamme itsemme ihmiskuntana yhdessä.

Tarvitaan vain se, että lopetamme uskomaan valheeseen.

Luopukaa ajatuksesta, että kävisitte testissä, luopukaa maskeista, ihan tästä kaikesta.

Vapauta itsesi ja sillä samalla sekunnilla vapautat kaikki muut ihmiset!

Vierailija
39/40 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lupauksia ei mielestäni voi tehdä/tai en usko niihin. (millään tietyllä rokotekattavuudella).

Nuo denialistit nyt voivat painua sinne omaan ryhmäänsä palvomaan postejaan ja muita.

Vierailija
40/40 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 80% on rokotettu, on virus jo sille ominaiseen tapaansa ehtinyt muuntautua - eli hyötyä ei tästä ole. Rokotteet eivät estä virusta leviämästä, joten samanlainen suojaus ja rajoitteet tulisi olla tämän logiikan mukaan edelleen.

Eikö nyt olisi jo se hetki, kun voisimme vain elää tämän viruksen kanssa? Tämä virustilanne ei ole eri viiden, eikä kymmenen vuoden päästä.

Tässä on niin paljon viilattu linssiin kansalaisia useassa eri asiayhteydessä, että alkaa jo kummastuttaa, mihin tässä pyritään. Väitetään mm. että sairaaloissa koronaosastot ja teho-osastot pian tupaten täynnä. Näin sairaalassa työskennelleenä osaan vain sanoa sen, että näin ei ole koskaan Suomessa ollut. Juuri lakkautettiin yksi kokonainen korona infektioille tarkoitettu osasto, koska ei ollut yksinkertaisesti potilaita.

Eli paskat housussa puntit tutisten pitää koko loppuelämämme ottaa kiltisti rokote kolmesti vuodessa ja lopettaa normaalin elämän eläminen rajoitettuna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi