Mikä teillä muilla naisilla kestää niin kauan vessassa?
Itse käyn pissalla, ehkä 30 sekunttia kestää, vedän housut jalkaan ja ulos. Ja en todellakaan jää sinne koppiin pesemään käsiä jos siellä sattuu olemaan sellainen pieni lavuaari vaan tulen ulos pesemään. Teillä näyttää kestävän vähintään 5 min. per ihminen. Voitteko selittää mitä ihmettä te teette siellä niin kauan? En kuitenkaan usko että kaikki on siellä kakalla joka kerran. Varsinkin kun on iso jono takana esim. kauppakeskuksessa tai teatterinäytöksen väliajalla, eikö olisi kohteliasta tehdä vain oleellinen ja päästää muut vessaan? Miehillä tämä näyttää onnistuvan kun ei koskaan ole jonoa. Ihmetten vaan.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:48"]
Mun on vaikea rentoutua yleisissä vessoissa, kun koputtelette hermostuneina siellä oven takana. Siksi myös pissa ei tule nopeasti, vaan joudun todella punnertamaan pissan ulos. Voisitte antaa vessarauhan siellä asioiville. Mun alapää ei ole niin löysä, että sieltä lorahtaa kaikki heti kerralla ulos.
[/quote]
Ei minullakaan ole löysä alapää mutta ei tosin myöskään ahdistuneisuutta.
ap
Olen ihmetellyt myös tätä samaa... Itse selviän samoin kuin AP, enkä jää ihmettelemään vessapaperin väriä tai lattialaattoja, huoh.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:44"]
Luitko sen kakkaketjun mikä täällä pyöri... vastaus löytyy sieltä =D
[/quote]
No en, mutta en taida halutakaan. :D
ap
Samaa kysymystä itsekin kyselin muistaakseni viime maaliskuussa. Sain ihan asiallisia vastauksia ja ymmärykseni kyllä kasvoi pitkään vesassa istuville. On erilaisia sairauksia, tuossakin mainittu ujopissa, menkkavahingot, jotkut ovat kakalla, eivätkä kehtaa tulla ulos ennenkuin haju hälvenee jne. Tosin tässä pari vkoa taaksepäin jonottelin taas kärsivällisenä vessaan ja ovenraosta sattui näkymään, että siellä asioiva näpyttelee kännykkää ja unohtunut sit sinne.. Että aika paljon on näitä ajattelemattomia kännykän plärääjiäkin veskis, ikävä kyllä. Eikä keskitytä olennaiseen.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:48"]
Mun on vaikea rentoutua yleisissä vessoissa, kun koputtelette hermostuneina siellä oven takana. Siksi myös pissa ei tule nopeasti, vaan joudun todella punnertamaan pissan ulos. Voisitte antaa vessarauhan siellä asioiville. Mun alapää ei ole niin löysä, että sieltä lorahtaa kaikki heti kerralla ulos.
[/quote]
Ei minullakaan ole löysä alapää mutta ei tosin myöskään ahdistuneisuutta.
ap
[/quote]
Miten sun ahdistuneisuutesi tai sen puute liittyy siihen, että joku ei pysty rentoutumaan, kun lauma korppikotkia raapii oven takana. Mitä enemmän siellä hermostuneina odottelette, sen kauemmin mulla kestää :)
Kakkaan kunnolla. Ei mulla kyllä mitään viittä minuuttia silti mene. Vessa on julkisilla paikoilla ainoa oma henkilökohtainen alue, joten en todellakaan ala kiirehtimään minkään jonojen takia.
Jossain vanhassa työpaikassa oli jatkuva kiire ja paine. Siellä saatoin toisinaan vessatoimitusten jälkeen istua vielä minuutin, jotta sain edes hetkeksi hengähtää.
Mitä sä suihkautat siel veskis? Hajuvettäkö?
Muotoilevat alusvaatteet on se syy miks mulla kestää. On korsettia ja bushup-alkkaria ja control-sukkahousua. Kestää vitun kauan saada takaisin päälle kun on niin pirun kireet. Pukiessa tulee myös kamala hiki. Näistä syistä myöskin lykkään sitä vessakäyntiä ihan viimeiseen asti joten oikeesti sitä kusta tulee litratolkulla sitten kun sinne vessaan viimein on pakko mennä.
Mulla tämä on siis vain baareissa. Muualla en käy vessassa
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:38"]Samaa olen usein miettinyt! Terv. Nainen
[/quote]
mäkin. Minuuttitolkulla kuluu aikaa. Itse käväisen minuutissa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:59"]
[/quote]
No suihkulla alapäätä tietysti.
?
ap
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:59"]
[/quote]
No suihkulla alapäätä tietysti.
?
ap
[/quote]
Miks??
Mulla on tilava rakko. Toinitus kestää aika kauan. Lisäksi saatan olla vaihtamassa sidettä.
mä aina tarkistan meikit ja lisään huulipunaa ja puuteria kopissa, ehkä harjaa hiuksiakin. en tykkää siinä kaikkien pällisteltävänä peilien edessä tehdä noita juttuja.
Olen ihmetellyt samaa kuin aloittaja, itse olen 99-prosenttisesti pikainen vessassakävijä. Ei ole ujopissa, eikä vaikeita alusvaatteita, eikä ainakaan vielä ole päässyt käymään mitään menkkavahinkojakaan. Jos side täytyy vaihtaa, niin sen voi tehdä siinä samalla pissatessa, joten sekään ei yleensä vie yhtään ylimääräistä aikaa. Tuo 1% tulee siitä, että joskus täytyy jäädä oikein lukemaan niitä seinäkirjoituksia. Mutta en tee sitäkään, jos on jonoa - vain rauhallisimpina aikoina :)