Mikä teillä muilla naisilla kestää niin kauan vessassa?
Itse käyn pissalla, ehkä 30 sekunttia kestää, vedän housut jalkaan ja ulos. Ja en todellakaan jää sinne koppiin pesemään käsiä jos siellä sattuu olemaan sellainen pieni lavuaari vaan tulen ulos pesemään. Teillä näyttää kestävän vähintään 5 min. per ihminen. Voitteko selittää mitä ihmettä te teette siellä niin kauan? En kuitenkaan usko että kaikki on siellä kakalla joka kerran. Varsinkin kun on iso jono takana esim. kauppakeskuksessa tai teatterinäytöksen väliajalla, eikö olisi kohteliasta tehdä vain oleellinen ja päästää muut vessaan? Miehillä tämä näyttää onnistuvan kun ei koskaan ole jonoa. Ihmetten vaan.
Kommentit (56)
Otan tamppoonikorun pois ennen kuin pissaan. Vaihdan myös tarvittaessa tamppoonia ja laitan korun takaisin paikoilleen. Ettekö te muut ota tamppoonikorua pois pissaamisen ajaksi!?
Menkkojen aikaan menee toki pidempään. Naisilla on ne kuitenkin aika monta päivää kuukaudessa.
Naisten vessojen pitäisi olla aina paljon isompia kuin miesten.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:02"]Muotoilevat alusvaatteet on se syy miks mulla kestää. On korsettia ja bushup-alkkaria ja control-sukkahousua. Kestää vitun kauan saada takaisin päälle kun on niin pirun kireet. Pukiessa tulee myös kamala hiki. Näistä syistä myöskin lykkään sitä vessakäyntiä ihan viimeiseen asti joten oikeesti sitä kusta tulee litratolkulla sitten kun sinne vessaan viimein on pakko mennä.
Mulla tämä on siis vain baareissa. Muualla en käy vessassa
[/quote]
*Kikattaa väsyneenä bushup-alkkareille.* Puska ylös :D
Sama täällä. Mut tuntevat tulevat aina vessajonoon perässäni, kun tietävät, että en siellä kupsehdi
Mua taas ihmetyttää naiset, jotka ei ymmärrä et ihmiset on erilaisia ja jotka kattoo pahasti jos on sattunu kestämään. Ei kukaan varmaan tahallaan siellä kopissa vittuile teille, mutta silti on naama norsunvitulla, jos ei siitä niin ihan yleisestä kateudesta tiettyjä naisia kohtaan. Itse monia kymmeniä virtsatientulehduksia läpikäyneenä virtsaamisesta on tullut hidasta. Voidaan vaihtaa kyllä osia. Se on kumma miten ihmisillä ei riitä minkäänlaista ymmärrystä toisilleen, ainoa mihin kyetään on valittaminen ja sekin hoidetaan yleensä selän takana. Eri asia on sitten nää kännykän näprääjät ja naaman tuhertajat...
Suolistotaudin kanssa yhdessä mietiskelen kopissa, olikohan siinä kaikki vai vieläkö homma on kesken. Kellään ei nimittäin ole kivaa sitten, jos homma olikin kesken, mutta huomaan sen vasta ihmisten ilmoilla.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:11"]
mä aina tarkistan meikit ja lisään huulipunaa ja puuteria kopissa, ehkä harjaa hiuksiakin. en tykkää siinä kaikkien pällisteltävänä peilien edessä tehdä noita juttuja.
[/quote]
Minä taas nimenomaan tykkään tehdä nuo jutut vasta vessakäynnin jälkeen kädet pestyinä. Vaikka ne kädet ei pääse likaantumaan, mutta silti aina vasta kädet puhtaina meikkaan tms.
[/quote]
pesen kyllä kädet ensin jos kopissa on lavuaari. syynä siihen etten pidä siinä julkisen peilin edessä ehostautua on se, että olen 180 senttinen näyttävä vaalea nainen jota naisetkin katsovat aina todella pitkään. Ikää 23 v minulla, ja saan vanhemmilta naisilta usein todella paheksuvia katseita kun ehostaudun. Inhottaa ja ahdistaa kaikki tuijotus enkä ole vieläkään tottunut. Anteeksi jos joudutte jonottamaan minuutin kauemmin takiani!
Käsikakkaus ja pissaan hitaasti lirutellen, ettei äänet kuulu. Jos pieraisen, pitää odottaa vähän aikaa, ettei haju seuraa perässä kopin ulkopuolelle.
mä kyllä pesen juurikin siinä kopin pikkuriikkisessä lavuaarissa käteni. Eikä siinä nyt mene muutamaa kymmensekunttista pidempään. Meikin korjaukset sen sijaan teen koppini ulkopuolella ja ne vaatteeni sukimiset.
Nyt kypsään ikään päästyäni, se on pissa ja ulos. kukaan pese mitään ja kosketa mitään. OHO! Vaihdan vaan tenan kopissa tuoreempaan.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 00:56"]
mä kyllä pesen juurikin siinä kopin pikkuriikkisessä lavuaarissa käteni. Eikä siinä nyt mene muutamaa kymmensekunttista pidempään. Meikin korjaukset sen sijaan teen koppini ulkopuolella ja ne vaatteeni sukimiset.
Nyt kypsään ikään päästyäni, se on pissa ja ulos. kukaan pese mitään ja kosketa mitään. OHO! Vaihdan vaan tenan kopissa tuoreempaan.
[/quote]
älä sitten vaan koske ovenkahvaan puhtailla käsilläsi. muut pissakädet on koskeneet siihen..
Itse en istu ollenkaan vaan pissaan puolikyykyssä ( ei kuitenkaan niin korkealta että ruiskuu). En halua tuhlata vessapaperia ja luontoa enkä myöskään istua likaisella pöntöllä, ja tuleehan samalla reisijumppa. :D Ymmärrän toki että jos jännittää tämä voi olla vaikeampaa.
Ohis, mutta vessanpöntön istuimella on tutkitusti vähemmän bakteereja kuin vessanovenkahvassa.
Hunosti tyhjenevä virtsarakko? Kuukautissuojan vaihtaminen? Ummetus, joka hoidettava tuseeraten? Itsekatetrointi? Nämä nyt tuli aluksi mieleen.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 00:41"]
Mua taas ihmetyttää naiset, jotka ei ymmärrä et ihmiset on erilaisia ja jotka kattoo pahasti jos on sattunu kestämään. Ei kukaan varmaan tahallaan siellä kopissa vittuile teille, mutta silti on naama norsunvitulla, jos ei siitä niin ihan yleisestä kateudesta tiettyjä naisia kohtaan. Itse monia kymmeniä virtsatientulehduksia läpikäyneenä virtsaamisesta on tullut hidasta. Voidaan vaihtaa kyllä osia. Se on kumma miten ihmisillä ei riitä minkäänlaista ymmärrystä toisilleen, ainoa mihin kyetään on valittaminen ja sekin hoidetaan yleensä selän takana. Eri asia on sitten nää kännykän näprääjät ja naaman tuhertajat...
[/quote]
Meinaatko sitten, että ap on aina selaisessa vessajonossa jossa on virtsatietulehdustyyppi? Ei varmaankaan ole. Varmaan tajusit itsekin, ettei tässä nyt niitä moitita, joilla on oikea syy viipyä vessassa pidempään, mutta silti piti tulla kertomaan kova kohtalonsa.
Menkat ja/tai sukkahousut. Muutpin olen minäkin "pikavessailija".
No todellakin vuoraan pytyn vessapaperilla ennen istumista. Eikö kukaan muu tee tätä, hyi!?