Mikä teillä muilla naisilla kestää niin kauan vessassa?
Itse käyn pissalla, ehkä 30 sekunttia kestää, vedän housut jalkaan ja ulos. Ja en todellakaan jää sinne koppiin pesemään käsiä jos siellä sattuu olemaan sellainen pieni lavuaari vaan tulen ulos pesemään. Teillä näyttää kestävän vähintään 5 min. per ihminen. Voitteko selittää mitä ihmettä te teette siellä niin kauan? En kuitenkaan usko että kaikki on siellä kakalla joka kerran. Varsinkin kun on iso jono takana esim. kauppakeskuksessa tai teatterinäytöksen väliajalla, eikö olisi kohteliasta tehdä vain oleellinen ja päästää muut vessaan? Miehillä tämä näyttää onnistuvan kun ei koskaan ole jonoa. Ihmetten vaan.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:59"]
Mitä sä suihkautat siel veskis? Hajuvettäkö?
[/quote]
No suihkulla alapäätä tietysti.
?
ap
[/quote]
Miks??
[/quote]
Öööh ... hygienia on mulle tärkeää?
ap
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:57"]
Että aika paljon on näitä ajattelemattomia kännykän plärääjiäkin veskis, ikävä kyllä. Eikä keskitytä olennaiseen.
[/quote] Tai sit ne just näprää sitä kännykkää että toimitus onnistuisi... Joillakin on sellasta ongelmaa.
Ja joku sanoi ettei voi asioida rauhassa kun oveen koputellaan... Kuka hullu koputtelee vessan oviin!? Siis jos tiedetään ettei kukaan ole sinne sammunut tai kuollut...
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:11"]
mä aina tarkistan meikit ja lisään huulipunaa ja puuteria kopissa, ehkä harjaa hiuksiakin. en tykkää siinä kaikkien pällisteltävänä peilien edessä tehdä noita juttuja.
[/quote]
Minä taas nimenomaan tykkään tehdä nuo jutut vasta vessakäynnin jälkeen kädet pestyinä. Vaikka ne kädet ei pääse likaantumaan, mutta silti aina vasta kädet puhtaina meikkaan tms.
Seuraava skenaario sijoittuu julkiseen vessaan.
Pesen kädet ensin.
Laitan laukun naulakkoon vessan seinällä.
Tarkastan pytyynraunan. Jos siinä on roiskeita tai muuta inhaa, pyyhin ne pois.
Nostan hameen ylös ja kieputan sen kainaloon niin, ettei se valahda työmaalle. Lasken sukkahousut ja alkkarit. Tarkistan vielä, ettei mikään nyöri tai muu roikoke ole uimisriskissä.
Istun tuotokselle. Jos on kyse pienemmästä, toimitus kestää vähemmän aikaa kuin isomman kohdalla. Joka tapauksessa en näe syytä puskea apinan raivolla vaan annan asioiden tapahtua painollaan.
Jos käsisuihku on, käytän sitä. Tähän menee 5 sekuntia, paitsi jos käsisuihku on teknisesti epäkätevä ja ylivaluttava, aika voi tuplaantua.
Otan pikkuhousun- tai kuukautissuojan pois, käärin sen vessapaperiin ja laitan roskikseen. Kaivan käsilaukusta uuden tilalle. Käsilaukun tilasta ja tähtien asennosta riippuen etsimiseen menee 2-30sek. Asetan uuden hygieniatuotteen paikalleen, jälleen siihen menevä aika vaihtelee radikaalisti laadusta riippuen.
Pyyhin perusteellisesti, tuotoksesta riippuen 3-20 sekunnin ajan.
Nousen ylös ja tarkistan, ettei käsisuihku ole kastellut pytynreunan myötä takareisiäni. Mikäli on, kuivaan jäljet.
Vedän alushousut ylös. Sitten vedän sukkahousut ylös ja asettelen mahdollisen aluspaidan niiden alle. Vapautan hameen, suoristan paidan.
Otan laukun naulasta ja astun ulos.
Pesen kädet saippualla ja kuivaan ne.
Tarkistan, onko tukka ok. Jos ei, teen moshausliikkeen ja sukaisen sitä sormilla tai vedän sen ponnarille, joka löytyy yleensä ranteestani.
Valmista tuli! Kotona tietenkin jään tabletin kanssa ihmettelemään maailman menoa. Toisaalta laukun asettelut ja laittautumisen voi ohittaa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:59"]
Mitä sä suihkautat siel veskis? Hajuvettäkö?
[/quote]
No suihkulla alapäätä tietysti.
?
ap
[/quote]
Miks??
[/quote]
Öööh ... hygienia on mulle tärkeää?
ap
[/quote]
Öööh ... kerran päivässä riittää lämpimällä vedellä pesu hygieniaan, liiallinen peseminen haittaa ph:ta. Googlaa, jos et usko.
On teillä taas vittu ongelmat, antakaa ihmisten nyt käydä edes vessassa rauhassa!
Kyllä itselläkin muutama minuutti menee, jos on paljon jonoa kestää vaan kauemmin koska välillä koitan pidättää pierua ettei kopistani kuulu kaikille, silloin pissaaminenkin hidastuu, minä kuulun myös niihin jotka vuoraa pöntön istuimen paperilla ennenkun siihen istahdan!
Älkää käyttäkö yleisiä wc tiloja jos ette jaksa odottaa vuoronne..
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:29"]
Älkää käyttäkö yleisiä wc tiloja jos ette jaksa odottaa vuoronne..
[/quote] Näin on.
monesti pierin kerralla useamman erän, jos suolistossa on ilmaa, eli kantsii odotella hetki. Tietty voisin
a) piereksiä vierellänne
tai b) jonottaa jatkuvasti vessaan uudelleen, mutta näen nykyisen tapani kuitenkin kaikkien kannalta parhaaksi tavaksi.
Musta on kiva istua vessassa ja tehdä tarpeensa kaikessa rauhassa. Yksi ihmiselämän perusnautinnoista!
Mä en pysty pissaamaan vapautuneesti jos tiedän, että oven takana joku odottelee ja kuuntelee. Siksi siis menee kauemmin aikaa. Kun kukaan ei ole oven takana ja on kunnollinen vessa, josta ei kuulu ääniä, niin pissaaminen sujuu nopeammin. Ja istun siellä muuten just niin kauan kuin huvittaa.
naisillakin pitäisi olla joku pisuaaria vastaava jolloin toiminta nopeutuisi.
No ei mulla missään julkisessa vessassa kauaa vie. Kotona sitten kauemmin kun jämähdän pytylle lukemaan lehtiä.
Samaa olen usein miettinyt! Terv. Nainen
Toiset naiset kusee kuin hevoset litratolkulla, ja kaipa joillakin on vaikeuksia saada jotain vaatteita takaisin päälleen, on jotain haaruksista napeilla kiinnitettäviä alusvaatteita, en tiedä. Mutta minulla ei mene kauan jos kusella käyn, mutta jos mahakipu ja ripuli iskee, niin sitten on pakko olla niin kauan että tilanne rauhoittuu.
Luitko sen kakkaketjun mikä täällä pyöri... vastaus löytyy sieltä =D
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:36"]
Hyi, etkö sinä pyyhi ollenkaan?
[/quote]
Pyyhi mitä? Ehkä 5 sekuntia menee että suihkauttaa ja pyyhkii, mikä siinä kestää?
ap
Mulla kestää jo minuutin että saan takin ja laukun naulakkoon ja housut kinttuihin ja vessanpöntön reunan pyyhittyä. Sitten istahdan odottamaan, että jossain toisessa kopissa joku vetää vessan, että voin pissiä. En voi pissiä, jos siinä vessassa on ihan hiljaista, jos siell siis on muita. Yleensä menee max minuutti että joku pumppaa. Sitten voi pissiä.
Sitten tietty pyyhin, housut jalkaan, takki niskaan ja laukku matkaan. Ehkä tähän kaikkeen menee sellainen 3 minuuttia, mutta tuskin kauempaa. 30 sekunnissa en selviä edes kotona, vaikka siellä en odotakaaan että joku pumppaisia :D