Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet lääkäristä, josta ei löydy netistä mitään tietoa?

Vierailija
13.08.2021 |

Onko hyvä vai huono asia mielestäsi?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole Vale-Lääkäri, niin mitä väliä. Eipä ole tullu koskaan mieleen stalkata lääkäriä netist.

Vierailija
42/61 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmista löytyy tieteellisiä julkaisuja tai vähintään yliopiston sivuilta jotain niin herättäähän se vähän epäluuloja jos jostakusta ei löydy kuin julkiterhikin tiedot että mistä on valmistunut ym.

Työkavereissa paljon lääkäreitä ja näitä tulee joskus ajan kuluna googlailtua.

Julkiterhikistä ei löydy tietoa, mistä valmistunut. Siellä on vain syntymäaika ja oikeudet.

Ajankuluksi googlailet... taidat olla utelias!

Ääh mitä kohtaa et ymmärtänyt, jos joistakin ei löydy mitään muuta tietoa kuin julkiterhikin, herättää se epäluuloja. Totta olen utelias ja ne tieteelliset saavutukset kiinnostavat, koska väitellyt, millainen kandityö ym. Mitkä erityisiä mielenkiinnon kohteita jne. Työskentelen näiden ihmisten kanssa joten ymmärrän heitä paremmin jos tiedän noista. Ei mua mitkään henkilökohtaiset asiat kiinnosta kuitenkaan. (Ja ne tiedän kahvipöytäkeskusteluista muutenkin, siis lapset, puolisot, asuinapaikat jne.)

Ja vielä, usein potilaat kysyvät missä se-ja-se pitää privaattia jne niin onhan se hyvä googlata sitten kuka mitä missä vai jättäisinkö vastaamatta?

Ei kaikki lääkärit pidä privaattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/61 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa ”tietoa netissä”?

Kyllä kai siellä tieteelliset julkaisut on. Eikö aloittaja osaa etsiä niitä?

Vierailija
45/61 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole someaddikti

Vierailija
46/61 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/61 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämmöisiä muka? Kyllä nimellä väkisin löytyy julkaisut, valmistumiset jne. Ja jos on jossakin joskus ollut töissä, se kuvakin nettisivuilta.

Vierailija
48/61 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämmöisiä muka? Kyllä nimellä väkisin löytyy julkaisut, valmistumiset jne. Ja jos on jossakin joskus ollut töissä, se kuvakin nettisivuilta.

Niin tekee, mulla kolme ekaa osumaa yrityksen tietoja, neljä seuraavaa julkaisujani ja sitä seuraavat kolme pitämiäni koulutuksia. Sen jälkeen kaikenlaista silppua. Kuvahaussakin on kuva ajalta ennen yksityistä.

Vierailija
49/61 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän voi löytyä vaikka rikostuomio eli kannattaa googlata!

Vierailija
50/61 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmista löytyy tieteellisiä julkaisuja tai vähintään yliopiston sivuilta jotain niin herättäähän se vähän epäluuloja jos jostakusta ei löydy kuin julkiterhikin tiedot että mistä on valmistunut ym.

höpö höpö, ei yliopiston sivuilta löydy pelkkiä lääkärietä. Miksi ihmeessä löytyisi. Joku jatko-opiskelija tai tutkija voi löytä. ei tavis lääkäri.

Niin no työskentelenkin yliopistosairaalassa joten en tunne yhtään "tavis" lääkäriä....

no mitä sitte? Ihan tavallisia lääkäreitä sielläkin on töissä! Taiat olla joku lähärin apulainen

No ei ole yliopistosairaaloissa yhtään tavallista lääkäriä töissä.

Ovat kaikki jonkin alan erikoislääkäreitä.

Tai erikoistumassa olevia.

Ei tuollaisessa sairaalassa ole yhtään tavallista lääkäriä duunissa.

Se on aivan sataprosenttisenttisen varma.

Ohis

Vierailija
51/61 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos on menettänyt väliaikaisesti joskus oikeutensa. Todellakin jokainen terveydenhuollon ammattilainen tulee googlata heti, jos kyse ei ole tikun poistamisesta terkkarissa.

Vierailija
52/61 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos on menettänyt väliaikaisesti joskus oikeutensa. Todellakin jokainen terveydenhuollon ammattilainen tulee googlata heti, jos kyse ei ole tikun poistamisesta terkkarissa.

Niimpä! Tuohan opetetaan jo äidinmaidossa, että googlaa lääkärisi tai muu terveydenhuollon ammattilainen ennen kuin menet vastaanotolle! Perusjuttuja.

Vierailija
53/61 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tekee, mulla kolme ekaa osumaa yrityksen tietoja, neljä seuraavaa julkaisujani ja sitä seuraavat kolme pitämiäni koulutuksia. Sen jälkeen kaikenlaista silppua. Kuvahaussakin on kuva ajalta ennen yksityistä.

Mun pitää googlata itseni myös. En ole tehnyt sitä, kun joku sai mut joskus uskomaan sen olevan junttia, mutta alkoi oikeesti kiinnostaa.

Vierailija
54/61 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuistasi päätellen ihmiset oikeasti luulevat googleosumien olevan vain IG ja Faceosumia. Kertooko sit heidän omista osumistaan, mene ja tiedä? Mulle kävi kerran hassu juttu, kun yksi asiakas kysyi googlailunsa tuloksena, että olenko julkkis. Kun vastasin että tietääkseni en, niin sanoi mun nimen löytyneen jostain lehtijutusta otsikolla (en muista tarkasti enää) Xx-kylän suurjulkkis! Kävin itse katsomassa ja juu, olinhan se minä, 6-vuotiaana juoksukilpailun voittajana. Julkkis olin otsikossa, koska ihan isolta kirkolta tultiin juttu tekemään.

Vierailija
55/61 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan vain omasta puolestani. Itselle riittää tieto julkiterhikissä. Jos ei sieltäkään löydy, on se yhden yön juttu valehdellut nimensä ja sen, että on lääkäri, tyylin tämä palstailija, joka valehteli ”vahingossa” leikkipuistossa olevansa lastenlääkäri.

Vierailija
56/61 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo fiksusta tyypistä.

Vierailija
57/61 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo fiksusta tyypistä.

Onko se fiksuutta, jos lääkärinä et ole ollut töissä, et julkaissut mitään tai edes lisuria ei löydy netistä? Erikoista

Vierailija
58/61 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkiterhikistä ei löydy tietoa, mistä valmistunut. Siellä on vain syntymäaika ja oikeudet.

Ajankuluksi googlailet... taidat olla utelias!

Ääh mitä kohtaa et ymmärtänyt, jos joistakin ei löydy mitään muuta tietoa kuin julkiterhikin, herättää se epäluuloja. Totta olen utelias ja ne tieteelliset saavutukset kiinnostavat, koska väitellyt, millainen kandityö ym. Mitkä erityisiä mielenkiinnon kohteita jne. Työskentelen näiden ihmisten kanssa joten ymmärrän heitä paremmin jos tiedän noista. Ei mua mitkään henkilökohtaiset asiat kiinnosta kuitenkaan. (Ja ne tiedän kahvipöytäkeskusteluista muutenkin, siis lapset, puolisot, asuinapaikat jne.)

Millainen kandityö 😂😂😂

Vierailija
59/61 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl kannattaa googlata

Vierailija
60/61 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

google kertoo