Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kenenkään muu mies inhoa suuseksiä?

Vierailija
02.09.2014 |

Olisi helpompi olla välittämättä tästä asiasta, jos tietäisin etten ole ainoa... Siis "ongelma" se, ettei mun mies suostu antaan suuseksiä. Meni kyllä aika monta vuotta, että kehtasin kysyä miksi ja silloin sanoi, että olisi jo antanut jos siitä tykkäisiä... Tänä vuonna taas pitkästä aikaa kysyin ja sanoi, että jo ajatuskin ällöttää... Kerran suuttuneena muuhun asiaan tokaisin, että mäkään en enää anna sit sulle (tiedän, lapsellista) ja sanoi, ettei se haittaa, ei ole koskaan pyytänytkään (mikä on totta), mutta silti kyllä annan hänelle koska tykkään antaa vaikken saisikaan itse... Olen kysynyt onko parempi jos on ajeltu tai vaikka minkä makuinen, mutta ei todellakaan häntä innosta, päin vastoin ällöttää ja on muutenki tosi eritekammoinen. Teki tiukkaa vaihtaa lasten vaipat vauvoina jne. joten liittyy vähän samaan asiaan :)  JOskus harmittaa, että tulee muistoja vanhasta poikakaverista ja eräästä miehestä, jonka kanssa melkein olin uskoton joskus 10 vuotta sitten ihan vain siitä ilosta kun pisti niin himokkaita tekstareita jotka sisälsivät suuseksia ja poikaystävä sitä innolla antoikin... Mutta siis, onko muita joiden miehet kertakaikkiaan kammoksuvat ajatustakin suun pistämisestä SINNE!!!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti inhoaa. Varmaan munkin mies inhoaa. Mutta saa kyllä jatkossakin antaa, kun on siinä niin hyväkin. 12v jälkeen nimittäin sain!

Vierailija
2/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on. Ja onhan tosiaan miehiä, jotka eivät millään halua edes, että heiltä otetaan suihin. Ja toisinpäin, on naisia, jotka eivät tykkää olla ottavana osapuolena oraaliseksissä.

Nyt vain täytyy tyytyä tilanteeseen tai sitten vaihtaa kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ihmistä pidä pakottaa tekemään seksissä sellaista mikä on vastenmielistä. 

Vierailija
4/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään sitä harrasteta, kumminkaan päin. Mies ei halua, hän jotenkin ajattelee että se olisi minusta ällöttävää tehdä sitä hänelle, hän ei varmaan sen takia oikein osaa nauttia siitä, enkä varmaan harjoituksen puutteesta ole kovin hyväkään siitä, joten se on jätetty pois. Luulen että häntä ällöttäisi tehdä sitä minulle, joten en ole vaatinut sitä itsellenikään. Meidän seksi on niin hyvää muutenkin, että en usko että ollaan jääty paitsi mistään kovin ihmeellisestä.

Vierailija
5/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olette jääneet paitsi! 5!

Vierailija
6/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ollaan realististia niin minkään limakalvoilla olevaa ei pitäisi imeä tai nuolla,

jos kuitenkin näin käy, tulee naisen olla tarkkana hygieeniastaan,

yksi kuvottavampia ajatuksia on semmonen hautunut tai tulehtunut naisen sukuelin.

muutenkin tämä on vaan yksi tapa pitää suhde seksuaalisesti kuosissa.

kyllä yleensä nainen saa suuseksiä jos jaksaa asiasta nalkuttaa aikansa.

tämä siis tapahtuu painostamalla, ei miehen omasta halusta.

Vierailija
7/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei inhoa, meillä sitä vaaditaan jopa silloin kun itse yritän kieltäytyä. Kai se mies tykkää viettää aikaa jalkojen välissä, ja hyvältähän se tuntuu + on ihanaa laueta miehen naaman edessä, kirjaimellisesti :) mielestäni ihan fair play ettet sinäkään anna suuseksiä miehelle jos hänen mielestään on niin ällöttävää nuolla.

Vierailija
8/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, kyllä kunnon panomies aina pillun nuolee, joko ennen panoa tai jälkeen.

Vierailija
9/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 13:54"]

Olisi helpompi olla välittämättä tästä asiasta, jos tietäisin etten ole ainoa... Siis "ongelma" se, ettei mun mies suostu antaan suuseksiä. Meni kyllä aika monta vuotta, että kehtasin kysyä miksi ja silloin sanoi, että olisi jo antanut jos siitä tykkäisiä... Tänä vuonna taas pitkästä aikaa kysyin ja sanoi, että jo ajatuskin ällöttää... Kerran suuttuneena muuhun asiaan tokaisin, että mäkään en enää anna sit sulle (tiedän, lapsellista) ja sanoi, ettei se haittaa, ei ole koskaan pyytänytkään (mikä on totta), mutta silti kyllä annan hänelle koska tykkään antaa vaikken saisikaan itse... Olen kysynyt onko parempi jos on ajeltu tai vaikka minkä makuinen, mutta ei todellakaan häntä innosta, päin vastoin ällöttää ja on muutenki tosi eritekammoinen. Teki tiukkaa vaihtaa lasten vaipat vauvoina jne. joten liittyy vähän samaan asiaan :)  JOskus harmittaa, että tulee muistoja vanhasta poikakaverista ja eräästä miehestä, jonka kanssa melkein olin uskoton joskus 10 vuotta sitten ihan vain siitä ilosta kun pisti niin himokkaita tekstareita jotka sisälsivät suuseksia ja poikaystävä sitä innolla antoikin... Mutta siis, onko muita joiden miehet kertakaikkiaan kammoksuvat ajatustakin suun pistämisestä SINNE!!!

[/quote]

rakastan suuseksin antamista naiselleni. pitkään, hartaasti, nauttien :)  tulee joka kerta. 

t. mies 

Vierailija
10/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoaa minunkin mies ja se on täysin ok. Samalla tavoin itse inhoan anaaliseksiä ja siitä siis kieltäydyn. Onneksi sekin on miehelle ihan ok. Ei kaikkien tarvi kaikesta pitää eikä kaikkea tehdä. 

Vierailija
11/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14vuotta naimissa miehen kanssa joka ei halunnut antaa suuseksiä, siihen ei liittomme kariutunut, mutta huono seksielämä kyllä varmasti oli osasyynä.. Nyt uuden kumppanin kanssa suuseksiäkin on runsaasti ja onhan se ihanaa kun toinen oikein pyytää antaa tätä nautintoa ja melkein syö minut.. Olen pahoillani puolestasi, mutta tuolle ei voi mitään :(

Vierailija
12/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:07"]

jos ollaan realististia niin minkään limakalvoilla olevaa ei pitäisi imeä tai nuolla,

jos kuitenkin näin käy, tulee naisen olla tarkkana hygieeniastaan,

yksi kuvottavampia ajatuksia on semmonen hautunut tai tulehtunut naisen sukuelin.

muutenkin tämä on vaan yksi tapa pitää suhde seksuaalisesti kuosissa.

kyllä yleensä nainen saa suuseksiä jos jaksaa asiasta nalkuttaa aikansa.

tämä siis tapahtuu painostamalla, ei miehen omasta halusta.

[/quote]

höh, suuseksin antaminen naiselle on ihanaa! ne tuoksut muistaa ikänsä ja ah sitä visuaalisuutta... ja naisen voihkintaa.  parhaita ja kiihottavimpia esileikkejä miehelle.   

t. mies   

Vierailija
13/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halua antaa suuseksiä ja se harmittaa mua. 9v oltu yhdessä ja varmaan pari kertaa antanut kun olen kinunnut sitä. Tiedän että suuseksi on aivan ihanaa. Edellisissä suhteissani sitä on ollut.

Vierailija
14/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:09"]

rakastan suuseksin antamista naiselleni. pitkään, hartaasti, nauttien :)  tulee joka kerta. 

t. mies 

[/quote]

Mua näissä viesteissä vaivaa se, että mun mielestä mies kylläki pohjimmiltaan "rakastaa" vain ajatusta itsestään jotenkin yybertaitavana rakastelijana ja tosi potenssijätkänä. Viime kädessä siis mies vain pönkittää omaa egoaan sillä, että voi kuvitella olevansa taitavaä. siksi mua valitettavasti helposti vain ällöttää mies, joka haluaa nuolla minua "nautinnolla" ja "pitkään. Sellainen pitkään väsääminen menee niin helposti väkinäiseksi esitykseksi, jolle pitää melkein taputtaa ja soittaa nauhalta fanfaareja, että mies saisi oikein muhia siinä itsetyytyväisyydessään. Tosiasia kuitenkin on, että mä ainakin pitkästyn kun sessio vain jatkuu ja jatkuu ja pitää odottaa, koska se lipitys loppuu ja joko mä saan lopettaa tämän äärimmäisen nautinnon teeskentelyn :/

Vierailija
15/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kumppani ei myöskään halua antaa suuseksiä, itse tykkään antaa ja nautin siitä ihan valtavasti... En kyllä pidäkään siitä että minua nuollaan, mutta joskus toivon että kumppanini haluaisi nuolla minua ja edes kokeilisi koska eihän sitä koskaan tiedä vaikka olisin mukavaa. Kumppanini ei alkuun pitänyt siitä että annoin suuseksiä hänelle, mutta kun ujouden muurit murtuivat ja hän tajusi kuinka ihanaa se on niin haluaa sitä joka kerta. Ainoa miten saan hänet laukeamaan on se että annan suuseksiä...

Niin eli olishan se kiva kun toinen nuolee ja haluaa nuolla....

Vierailija
16/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette edes yhdessä jos on näin erilaiset odotukset seksistä? Mun mies suorastaan anelee (huom. ei vonkaa!) joskus että saisi nuolla pillua :D Itsekin tykkään ottaa mieheltä suihin.

Vierailija
17/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan suuseksiä. Miehelle voin sitä antaa, mutta musta ei oo mikään ällömpää kuin että joku tulisi nuolemaan mun jalkoväliä.... Yyh. Muutenkin saan enemmän nautintoa, jos klitorista kiihottaa sormella. Kieli on liian "lötkö ja pletku" siihen hommaan.

Vierailija
18/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo että rakastaa nuolla pillua.
Ei siinä, minä rakastan kun sitä nuollaan :D

Vierailija
19/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:20"]Mä inhoan suuseksiä. Miehelle voin sitä antaa, mutta musta ei oo mikään ällömpää kuin että joku tulisi nuolemaan mun jalkoväliä.... Yyh. Muutenkin saan enemmän nautintoa, jos klitorista kiihottaa sormella. Kieli on liian "lötkö ja pletku" siihen hommaan.
[/quote]

Treenin puutetta!

Vierailija
20/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep - minulla on sellainen mies. Hänen libidonsa on muutenkin alhainen ja hänellä on estoja - mitä lie lapsuuden traumoja. Meillä siis minua - lähes viiskybästä naista - panettaa aina. En koskaan kieltäydy seksistä. Seksi on ihanaaaa. Mutta mies on - on - haluton.

Olen simpsakka tiimalasivartalo. En toki samoissa mitoissa kuin kaksikymppisenä, mutta ihan ok. Huolehdin ulkonäöstäni jne.