Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö netissä surffailuun vain puhelinta?

Vierailija
24.08.2014 |

Mietin kuinka moni surffaa netissä pelkästään pieneltä puhelimen näytöltä eikä käytä lainkaan pöytäkonetta tai läppäriä? Jos näin on, niin miksi? Maksatko laskutkin puhelimelta, selaat raskaita sivustoja, kirjoittelet tänne tai muille palstoille pitkiä kommentteja? 

Itsellä menee luurin kanssa helposti hermot. Facebookia selaan sillä, välillä jotain googlaan, mutta muuten käytän pöytäkonetta tai läppäriä, ja tablettia mulla ei edes ole. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja välillä ipadia mutta puhelin on kätevästi aina mukana ja monilla sivuilla on oma mobiiliversio.

Vierailija
2/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä enimmäkseen puhelimella, koska lapsi ei anna minun istua aina rauhassa koneella. Kännykkää voin räplätä huomaamattomammin. Puhelin on aina käden ulottuvilla ja ilmoittaa, jos on jotain uutta viestiä FB:ssä tai sähköpostissa. Skypekin toimii puhelimessa. Älypuhelimen näyttö on ihan riittävä. Tässä juuri räplään puhelinta vaakatasossa sängyssä. Miksi istua tietokoneen ääressä, kun voi maata sängyssä. Puhelimessa toimii Youtube-videot ja kaikki mitä tarvitsee. TV-ohjelmiakin katson välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

98% surffailusta tapahtuu puhelimella. Läppärillä käytän verkkopankkia ja ehkä kerran kuussa surffailen. Padia en käytä edes viikottain. Mieheni on ostanut kaikki nämä laitteet minulle tai olen saanut hänen vanhansa, en oikeasti tarvitsisi näitä typeriä kalliita romuja.

Vierailija
4/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin koskaan puhelimella vaan aina läppärillä. Vain instagramia selailen puhelimella. Mulla ei ole edes mitään datapakettia (?) puhelimessa, joten pääsen sillä nettiin lähinnä vain kotona ja kotona kun on läppäri, niin miksi tihrustaa puhelimesta.

Vierailija
5/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettuani uuden älyluurin en ole jaksanut avata läppäriä kuin hyvin harvoin. Monesti hoidan kaikki surffailut luurillani, koska rakastan maata rennosti sängyssä dataillen ilman että niskat menee jumiin. Ja joo, maksan laskuja puhelimella, why not?

Vierailija
6/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimella pyörin netissä etupäässä. Mukavampaa, kun saa makoilla sängyllä tai röhnöttää sohvalla. Läppärillä maksan laskut ja shoppailen.

Vierailija
7/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin röhnötän sohvalla vaikka olen läppärillä

Vierailija
8/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista tietokonetta. Käytän suurinäyttöisintä älypuhelinta ja kyllä tämä ihan tabletin kokoluokkaa on. Maksan toki laskut mobiilisovelluksessa ja s-posti tulee luettua ajantasaisesti, eikä enää keräännykekerran, kaksi viikossa luettavaksi.

Eli joo kaikki tällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi